bölüm playlisti:
(hepsi spotify playlistinde mevcut, yorumlara bırakırım kopyalayarak ulaşabilirsiniz.)—dengesiz herifler
öldür beni yavaşça—thundercat
them changes—canozan
düşman benim—sia
sundaymutlu yeni yıllar <3
&&
"yapma." jungkook kulağının dibinde duyduğu sesle omzunu kulağına bastırdı. "git başımdan jimin."
"yapma, pişman olacaksın."
jungkook göz devirip dürbünü gözlerine çıkardı. "orada çocuk."
"görevin sadece adamı korkutmak."
"çocuğu ölürse de korkar."
"acaba kolların olmadan nasıl yaşardın? deneyelim mi?" jimin'in bunu söylerkenki yüz ifadesini tahmin edebilmişti, zaten bu ve buna benzer pek çok cümleyi defalarca kez duymuştu.
"beni sürekli kolsuz kalmakla tehdit ediyorsun, kollarım olmazsa sana nasıl sarılabilirim beyfendi?"
jungkook'un zihninin içinde bir kıkırtı yankılandı. "gündüzleri geri verirdim."
"oyuncak ettin beni." yerdeki ipi alıp çatıdan aşağı savurdu, ipe tutunup binadan aşağı kaymaya başladı. "gözlerime de boncuk dik bari."
"benim emrimde olman çok hoşuma gidiyor." sesi yankılandı jungkook'un zihninde, dişlerini sıktı jungkook.
"onun farkındayım zaten." yere indi, ipi bırakıp parktaki baba oğula ilerledi.
"çocuğu kaçır, yanıma getir."
"evimde bir çocuk daha istemiyorum jimin. bizimkiler yetiyor."
"getir dedim."
jungkook göz devirdi yine. salıncak sallayan adamın yanına geldi, adama elini uzattı. "merhabalar."
"merhaba?" adam ona uzanan eli sıktı, avucunda bir kağıt hissetti, daha sonrasında bilinci kapanmıştı zaten. jungkook yığılan adamı bırakıp salıncağa baktı. çocuk karanlıkta parlayan gözleri görünce korkmuş, kucağındaki ayıcığa sarılmıştı. jungkook çocuğu kucağına aldı. "adın ne senin?"
çocuk cevap vermemişti, jungkook da bir cevap beklentisiyle sormamıştı zaten.
dakikalar içinde bulundukları alemden uzaklaşıp jimin'in yanına ulaştılar, jungkook çocuğu bıraktı yere. "yeonjun al şunu başımdan." sert adımlarla masasına doğru ilerleyecekken bir şey durdurdu onu, çocuk onun bacağına sarılmıştı. dönüp çocuğa baktığında çocuğun korkuyla etrafına baktığını gördü. "hey, ufaklık." çömelip omuzlarını tuttu onun. "korkma, kimse zarar veremez sana." sarıldı ona.
"senden başka." jimin bir eli cebinde girdi odaya, çocuk onu görünce koşarak yanına gitti, kollarını açtı. eski korkmuş halinden eser yoktu.
"bütün çocukları tanıman da gördüğüm en saçma şey." jungkook homurdana homurdana kalkıp masasına gitmeye devam etti.
jimin elindeki şekeri verdi çocuğa. "kıskanıyor olmayasın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍒 Acı Kiraz ✓
أدب الهواةACI KİRAZ | ben acı kiraz tanı beni bana şarkılar söyle biraz ben kara beyaz her işim ters, dünyam ya lan (Kasvetli Kutlama'nın devamıdır, birinci kitabı okumanızı tavsiye ederim.) (+18 şiddet içeriği.) vampir soyu lideri jungkook ve azılı düşman...