This is my story and even in my story the moon won't be mine...

66 12 0
                                    

    YAZARDAN;

Hangi şehirden,hangi ülkeden nasıl,ne şekilde,nerede okuyorsunuz bilemiyorum fakat ben adana şehrinden kaleme alıyorum bu güzel ve dert ortağınız olan bu kitabı.okukda mısınız,evinizde misiniz, bilemiyorum...Ama bunların hiç bir önemi yok.Büyük ihtimal ile hepimiz aynı dert ile yaşıyoruz.Öğrenim zorluğu,aile baskısı,ödevleriniz,hayat zorlukları ve içinizi en çok acıtan aşk acısı işte ben bu yaraya bu acıya ilaç olmaya geldim çünkü benimde bu yarayı atlatabilmem için sizlere ihtiyacım var.Saydığım dertler ve çok daha niceleri,ama ben bu kitabı okurken rahat olmanızı istiyorum;çünkü biliyorum ki aynı dertleri paylaşıyoruz ve yine biliyorum ki bizi hak etmeyen insanlar için çekiyoruz bu eziyeti...sizler sevdikleriniz için ben ise artık benim olmayan ve aslında hiç olmamış Ay parçası için...Bu dertleri,bu sorunları bu kitapta yüzleşe yüzleşe bitireceğiz,bizi biz olduğumuz için seven insanlar bulacağız.(Şöyle bir bilgi vermek isterim;bu kitapta herkesten daha çok olmayı hak eden insanlar var isim olarak hepsini belirteyim; Şilan,rabia, dilek, Benim güzel lotus çiçeğim yaren,naz^^,melek,tuğçe,nisa,ayça ve eylül...ben hayatıma giren ve bana yardımı dokunan insanları asla silemem meltemimi de eklemek istiyorum bu listeye o gitmiş olsa da bazı günlerde benim kalbimi kırmış olsa da sorun yok o her zaman benim meltem'im oldu...Bu yaşıma kadar her ne olmuş olursa olsun,ne yaşamış olursak olalım çok teşekkür ederim sizler benim hayatımın bir köşesinde,değerli bir köşesinde kalacak ve sonsuza kadar unutmayacağım insanlarsınız sizleri seviyorum.)Bu hayata dair bildiğim tek bir şey var o da bu hayat bizim gibi iyi insanlar için yaşamaya değmeyecek bir hayat olduğu her gece ağlayarak uykuya dalmak,küçük bir üzüntüde kalbinize giren o ruhsal acılar,hiç kimseye katlanamamak,herkesin kalbinizi kırması gibi daha da sayamayacağım bu dünyadan yüzlerce insanın gitmesine neden olan dert sizlere bir tavsiye vereyim;her ne olursa olsun her kim sizi üzerse üzsün her kim sizi dışlarsa dışlasın umurunuzda olmasın ya gerçekten düşünün bir insanın sizi eleştirebilecek olması için sizin hayatınızdaki yerini düşünün,yoktan umut vadedin her ne kadar bu hayat çekilmeye değmeyecek bir hayat olsa da sizi üzenlerin inadına yaşayın sizler çok değerlisiniz.Bunu ruhu yaşamayan sadece nefes alan ben söylüyorum...bana güvenin :)

Bir tavsiye;Kitabın başları size saçma,anlamsız gelebilir.Okumaktan sıkılabilirsiniz fakat burada bir kızın ruhu yatıyor ve size söz veriyorum okudukça güzelleşecek bir kitap :)

İnsanlar her zaman boş ümitler verip giderler ama sizin kararlarınız hep sizinle kalacak.Sevmek bir papatyayı çöllerin ortasında dallarından koparmadan yaşatmaya benzer bu hayatta.Siz koşacaksınız,siz kanayacaksınız.Hiçbir sevgi tek taraflı çaba ile yürümüyor,yürüyemiyor.Fedakarlık sevginin ilk temelidir ve eğer tüm hayatınız yaptığınız insan bunun farkında değilse bırakın olmasın.Varsın gitsin hayat devam edecek.Biliyorsun güzel kızım;yaşamak için o çok yakışıklı bulduğun adama ihtiyacın yok,tanrı seninle.Aynı şekilde beyefendiler;Bir kadın tarafından aldatıldıysanız;çekilin köşenize olup bitene bakın.Kim sizde ne kadar,siz kimde ne kadar kalmşsınız.Daha sonra herşeyi anladığınızda geleceğinize bakın.Geç olduğunu mu düşünüyorsunuz o zaman;"Hewlett Packard Enterprise Başkanı ve CEO'su, HP Inc.'nin başkanı ve eBay'in eski başkanı Meg Whitman, 1996'da 40 yaşındayken milyoner oldu. 1998 yaşında 42 yaşındayken de milyarder oldu. Whitman'ın şimdiki serveti 2 milyar dolar."Kaç yaşında olursanız olun asla pes etmemeniz gerekiyor.Şimdi ise 2 yılın iyi,kötü hatırası.Mutlu,mutsuz güzel şeylerin yaşandığı.Dönüp bakınca biz başardık diyemeyeceğim ama yinede yaşanmışlıklarla dolu kitabıma geçelim.Rahat olun,kalbinizi büyük bir çınar ağacına yaslayın,emin olun huzur dolacaksınız.

Kendi gözlerinize bakın,orada yaşam bulacaksınız.Sizin hiçkimseye ihtiyacınız yok bunu tüm samimiyetim ile söylüyorum.

Ay'ın RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin