Bölüm 8

15 1 0
                                    

"Ay'ım"

"Sen benim ulaşamadığım Ay'ım,bense sana aşık olan Güneş."

Telefonumu açmam gerekiyordu,fakat kanlı ellerim buna engel oluyordu elimdeki kanamayı durduramazken selinin 4.defa aradığını gördüm hemen ecza dolabından bir sargı bezi aldm.elimin üzerine sardım ve 5.aramayı yapan selinin çağrısına yanıt verdim ve ard arda gelen sorularını duydum...

"Işıl neden açmıyorsun telefonlarımı,neredesin,kaç saat oldu mesajlarıma da cevap vermedin iyi misin?"

"Selin ben,ben özür dilerim iyiyim evet sadece elimi kesmiştim telefonumun çalmasını duydum fakat akan kanlardan dolayı açamadım,telaşlandırdıysam özür dilerim güzelim."

"Ne?,nasıl?,iyi misin?,ne demek elimi kestim,çok mu kötü?,ışıl cevap verecek misin kafayı mı yiyeyim?"

"Sakin sakin,iyiyim evet,sadece küçük bir kesik."

"Offff,oraya geliyorum 5 dakikaya oradayım."

"Tamam ama sakin,ufacık bir şey."dedim,ve selinin gelmesini beklerken acıyan elime baktım.Bir kaç dakika sonra Kapı hızlı bir şekilde çalınıyordu koşar adımlar ile kapıya yöneldim ve açtım,selin karşımdaydı ve hoş geldin bile demeden sarıldı derin bir iç çekerek "Kardeşim"dedi,ve ardı ardınca gelen sorular sormaya başladı.

"İyisin değil mi?,hastaneye gidelim mi?dur bir bakayım eline."

"Tamam."Dedim ve elimi gösterdim sargı bezini açarak inceledi endişesinin geçtiğini hissedebiliyordum sonrasında çok fazla sustuğumu fark ederek.

"Sen nasılsın?"

"İyiyim ben bir sorun yok ama senin için çok endişelendim."

"Ya ben telaşlandırdıysam özür dilerim," durdum,ona teşekkür etmem gerekiyormuş gibi hissettim."Aynı zamanda da teşekkür ederim,daha önce benim için bu kadar endişelenen biri olmamıştı.İyiki varsın sen."

"Sende iyiki varsın ışılım,seni seviyorum."Gözlerimden akan yaşları sildim sonra gülerek,"Yeter aşık edebiyatı yaptık yaaa,"Dedim,ve beraber gülmeye başladık.

"Tamam,şimdi herkes iyiyse erenay'ına yazıyoruz."

"Ne?,neden?,nasıl?,nereden?,ne şekilde?"Kalbimin hızlandığını hissedebiliyordum.

"Evet,telefonun nerede?"

"Burada."

"Ver bakalım,öncelikle istek atalım."İsteği attığımız anda geri takip yapmıştı.

"Biz yani şuan ne yaptık,nasıl?gerçekten istek attık mı?"

"Eveeeett"Dedi heyecanlı bir şekilde selin.

"Geri dönüşte yaptı,şimdi ne yapacağız,sadece meraktan soruyorum yanlış anlaşılma olmasın yani."

"Ya,ya tabiki,şimdi yazıyoruz,daha doğrusu sen yazıyorsun ışılım,al bakalım."

"Ben yazıyorum harika,da ne yazıyorum ben."

"Selam erenay.","Yazacaksın."

"Tamam."

...

3:10 "Erenay selam :)""Tamamdır ilk adımı attık şimdi bekleyelim ışıl.","Tamam,umarım terslemez."

4:00 "Merhaba."

4:00 "Nasılsın?"

4:20 "İyiyim,sen?"

inanamıyorum gerçekten de şuan biz konuşuyorduk ben ve erenay'ım şaka gibiydi heyecan ile seline döndüm mutluluk çığlığı attım ve yazmaya devam ettim.

4:20 "İyiyim bende teşekkür ederim,bu arada ben ışıl."

4:30 "Evet ışıl olduğunu random olan kullanıcı adın ve fake hesabından görebiliyorum."Durdum!,şoka girmiş gözlerim ile seline bakarak;"Hassiktir!"Dedim.

"Ne,ne oldu kızım?"Ona konuşmaları gösterdim."Of ama siktir ya,şimdi ne yapacağız biz."Orada öylece kalmıştım

Erenay'a defalarca fake olmadığımı söyleyip adımın ışıl olduğunu ve kötü bir amacımın olmadığına ikna etmeye çalıştım fakat kabul etmedi,hayal kırıklığına uğramıştım

resmen yalancı durumuna düşmüştüm,seline dönüp "Biz asla olamayacağız selin."dedim.

Buna emindim,bizden ne olursa asla olmayacaktı.Biz birbirimize ait değildik.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ay'ın RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin