Epilog

862 59 4
                                    

A oprit monitorul de pe noptiera ei și a ieșit, permițându-i să mai doarmă pentru mai mult de cincisprezece minute. De aproape o lună de zile, de când a fost externată și, din momentul în care a ajuns acasă, era o adevărată minune că se odihnea. Emerald s-a oferit să îi ajute, dar Cassandra susținea, de fiecare dată, că se descurca. Era extrem de încăpățânată, mult prea mândră, iar Sylvain era ferm convins că și fiica lui avea să moștenească trăsăturile respective de la mama ei. Din cauza asta trebuia să se pregătească pentru tot ce putea fi mai rău pentru momentul în care fetița urma să crească.

Pășind în încăperea pe care el, Julio, Raymond și Xander au redecorat-o în urmă cu doar câteva luni, nu a fost deloc surprins atunci când s-au auzit gângureli venind din direcția unuia dintre cele două pătuțuri. Fetița dormea, cu suzeta în gură, dar frățiorul ei era treaz și reușise, printr-o oarecare minune, să se elibereze, chiar dacă a fost foarte bine înfășat. Exact așa cum a bănuit, băiețelul și-a întors privirea în direcția tatălui său, privindu-l îngândurat, dar Sylvain nu a mai avut răbdare. A îndepărtat păturica pufoasă care l-a acoperit și l-a luat pe micuț în brațe, care a continuat să gângurească. S-au așezat pe unul dintre fotolii, iar bebelușul l-a apucat pe tatăl lui de deget.

Avea aproape o lună de viață, dar Mateo Andrew Orsini știa cum să atragă atenția asupra lui, fără prea mare efort. Așa a fost și Sylvain atunci când a fost un bebeluș. Sau, cel puțin asta a aflat de la Julio. Ridică ușor bebelușul, sărutându-l pe ambii obraji, iar micuțul a continuat să gângurească, acelea fiind singurele sunete care îi topeau inima lui Sylvain. Nu îi venea să creadă că micuța ființă din brațele lui era băiețelul lui, iar micuța care dormea în pătuțul rozaliu era fiica lui. Copilașii lui. Singurele persoane, în afară de soția lui, pentru care și-ar fi dat viața într-o secundă, fără să se gândească.

Încă nu putea să uite momentul în care ginecologul Rein i-a confirmat că, într-adevăr, Cassandra era însărcinată. La început, au fost șocați, extrem de speriați, dar, treptat, au acceptat faptul că urmau să devină părinți. Totuși, la controlul de la începutul celui de-al doilea trimestru, au fost anunțați că, de fapt, urmau să fie doi bebeluși. O fetiță și un băiețel. Cassandra nu a fost deloc șocată, spre deosebire de Sylvain, care s-a temut de toate pericolele care veneau odată cu o sarcină cu gemeni. Soția lui a avut probleme cu retenția de apă, cu senzațiile de greață și nu doar odată a fost pe punctul de a se deshidrata și a fost nevoie să fie internată.

— Bună dimineața, piccolo amore, îi șopti Sylvain fiului său, iar acesta și-a deschis larg ochii. După câteva momente, timp în care și-a privit copilul, Sylvain s-a apropiat de pătuțul unde se afla fetița, aceasta încă dormea. Theodora Camelia Orsini era extrem de liniștită și nu plângea decât atunci când îi era foame sau trebuia să fie schimbată. Desigur, avea momente când trăda ușoare semne de încăpățânare, iar atunci când era ținută în brațe, nu voia să fie lăsată singură sau dacă toată atenția era îndreptată asupra fratelui ei.

Cu Mateo în brațe, Sylvain s-a îndreptat către sufragerie. Întregul apartament era asediat de o mulțime de lucruri pentru bebeluși, coșuri cu hainele celor mici, chiuveta din bucătărie era plină cu suzete care trebuiau spălate și, mai târziu, dezinfectate. Era dezordine, rutina le-a fost dată peste cap, dar, pentru nimic în lume, nu ar fi vrut să renunțe la așa ceva. Sylvain era complet și irevocabil îndrăgostit de viața pe care o avea și de femeia care i-a oferit o asemenea viață.

Telefonul îi vibrase imediat ce s-a așezat pe canapea, semn că primise un mesaj. L-a așezat pe micuț pe canapea, permițându-i să își miște puțin mânuțele și piciorușele. Înainte de a citi mesajul, Sylvain i-a făcut câteva fotografii micuțului, după care i-a aranjat căciulița. Exact așa cum a bănuit, Mateo l-a prins de deget, încercând să profite puțin mai mult de toată atenția pe care o primea înainte ca surioara lui să se trezească.

Parfum de Scorțișoară [ Esența Iubirii - Volumul 1 ] ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum