İyi okumalarr <33
Oy vermeyi unutmayınn
Oy sınırı ; 55 Yorum sınırı ; 20
Bilgilendirme ; Kalın yazılar işaret diliyle konuşuluyor arkadaşlar.
_________________________
Burnuma değen ıslaklıkla gözlerimi açtım. Çorap ağzımı yüzümü burnumu heryerimi yalıyordu.
Onu kucağıma aldım ve biraz sevdim benden sıkılınca patisinden sonkez öpüp onu yerine bıraktım.
Başım çatlamak üzereydi.
Kalktım odamda bulunan banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadım. Dişlerimi fırçaladım.
Saçlarımı tarayıp güzel bir örgü yapmaya çalıştım ama pekte güzel olmamıştı dünden kaynaklı hala elim titrerken örgülerin biri diğerine çok zıt şekilde yukarıda diğeri ise çok aşağıda kalmıştı.
Boşverdim.
Banyodan çıkıp gardrobumun önüne geçtim. Üzerime siyah bir tişört giyip altıma siyah bir pijama giydim. Tişörtten kaynaklı üşüyeceğimi anladığımda üzerime fermuarlı bir hırka aldım. Kıyafetim son ve mükemmel olan yumurta desenli çoraplarımı giydim.
Çorabı kucağıma alıp merdivenlerden aşağı indim. Oturma odasına girdiğimde Çorabın mama kabına doğru yürüdüm içindekileri bitirmiş olduğu mama kabını aldım ve mutfağa gittim mama kabını yıkayıp kuruladım.
Çorabın mamalarını koyduğumuz dolaptan mamasını aldım ve doldurdum.
Çorap elbette beni şaşırtmayıp mamasını hızla yemeye başladı. Çorabın su kabını da alıp ona da şu doldurdum.
Mutfağa girdiğimde Annem kahvaltıyı hazırlıyordu. "Günaydın." Dedim. Kafasını bana çevirip ;
"Günaydın kızım bugün Annemler gelecek Deden Dayın Teyzen hepsi seni çok merak etmişler." Dedi.
Kafamı salladım ve sandalyeye oturdum tabağıma yiyebileceğim kadarını koyup kahvaltıya başladım.
Annem dünden kaynaklı biraz sessizdi bugün, üstüne gitmedim böylesi daha iyiydi hala kendimi toparlamış değildim. Sohbet etme yeteneğine sahip olduğumu düşünmüyorum.
Kahvaltımı tam bitiremeden kalktığımda Annem sorar bakışlarıyla beni karşıladı.
"Odama çıkacağım biraz kitap okumak istiyorum sana işinde iyi günler." Dedim ve odama doğru yol aldım.Odama girdiğimde dünden kalma dağınıklığa bir göz gezdirdim odamı toplasam iyi olacaktı.
İlk önce yatağımı düzelttim komodinin üzerinde kalan su bardaklarını çalışma masasının üzerine koydum aşağı inerken götürürdüm.
İçerinin çok havasız olduğunu hissedince cama gittim ve açtım dışarı baktığımda heryer yeşildi Annem bilerek bu odayı bana vermişti manzarasından kaynaklı sıkılırsam daralırsam hep camdan dışarı bakardım.
Camın önünden çekileceğim sırada bir ağacın altında siyah bir gölge gördüm bu kaşlarımı çatmama sebep oldu hemen camı kapattım ve önündeki kilitle kilitledim.
Çalışma masasına koyduğum bardakları aldım ve merdivenlerden aşağı indim mutfağa girip elimdeki bardakları bulaşık makinesine dizdim. Anne'me baktığımda holde ayakkabısını giyiyordu.
Benim geldiğimi fark ettiğinde ;
"Kızım biliyorum sen dikkatlisindir ama yinede daha fazla dikkat et tamammı birşey olursa hemen beni arıyorsun zaten bugün Anneannenler gelecek öğleden sonra dikkat et kendine olurmu meleğim." Dedi ve önce anlımdan sonra yanaklarımdan öptü. Onun beni sevdiğini bilmek iyi hissettiriyordu.
"Sende dikkat et Anne Arabayı sürerken dikkatli kullan." Dedim ve bende onu yanağından öptüm. Endişeliydim gördüğüm gölge korkmama yetmişti.
Annem çıktığında kapıyı kilitledim ve odama çıktım camlara bakmama gerek yoktu annem çıkamadan önce tüm camları kapatıp çıkardı.
Kendimi kötü hissediyordum bu yüzden kendimle ve kedim Çorap ile ilgilenmeye karar verdim. Mamalarını koyduğumuz dolaptan ödül mamasını aldım ve odama çıktım. Çorap zaten peşimden geliyordu dünden sonra beni hiç yanlız bırakmamıştı.
Banyomdaki dolaptan Çorabın tarağını tırnak makasını ve patisi için kremini aldım. Yatağımın üzerine oturdum ve elimdeki mamayı Çoraba göstererek Çorabı yanıma çektim.
İlk 5 dakika severek şov yaptıktan sonra canımdan çok sevdiğim kedimi tam önüme koydum ve taramaya başladım ufaktan başlamak korkutmamak gerekiyordu.
Taradıktan sonra çıkan tüylere baktım bunlarla bir tane daha Çorap yapabilirdim. Tüylerini odamdaki çöpe atıp yatağa geri döndüm. Tırnak makasını elime aldım ve tırnaklarını acıtmadan doğru yerden kesmek için olağanüstü bir çaba gösterdim.
Biraz huysuzlansada pek tepki vermemişti. Severdi onunla ilgilenmemi ilgi manyağı bir kediydi ama elbette sadece tanıdığı ve sevdiği kişilere.
Tırnaklarını kestikten sonra patileri fazla kurumasın diye stick pati kremini sürdüm ve kafasına enn içten öpücüğümü kondurdum.
Kedimi seviyordum.
Çorapla ilgili işim bittikten sonra kendime de bakım yapacaktım ki modumun bunu kaldırmıyacağına ve bunu istemediğime karar verdim.
Saate baktığımda öğlen saatlerinde olduğumu gördüm. Merdivenlerden aşağı doğru gidecekken odamda masamın üzerine duran unuttuğum bir kaç su süt ve çay bardaklarını da alıp öyle aşağı indim.
Mutfağa girip bugün ne yapacağıma karar verdim aç değildim ve birşey yemek istemiyordum. Dolaptan domates, salatalık, marul ve birazda rokayı aldım ve karıştırdım içerisine gerekli baharatları da attıktan sonra tabağa servis ettim üzerinede biraz ceviz attım.
Öğlen yemeği için idealdi ve bence bitirebilirdim.
Aslında yemek istemiyordum ama Annem eve geldiğinde ona yalan söyleyemiyeceğim için yemeliydim az veya çok farketmez.
Salatalığı bitirdikten sonra kedimi de alıp odama çıktım Annem ve dayımlar gelene kadar biraz kestirmek istiyordum. Hastalığım yüzünden bir türlü zinde kalmıyordum bu durumdan da pek hoşlandığım söylenemezdi.
Düşüncelerimi aklımdan def edip uykuma odaklandım.
Kendime eve kimsenin giremeyeceğine dair telkinlerde bulunduktan sonra gözlerim yavaş yavaş kapandı.
"Sakin ol güvendesin kimse sana birşey yapmayacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA
ChickLit"Eve gittiğinde günün sonunda Annen seni sevicekmi sanıyorsun ?" Kara kapkara olan gözlerine baktım siyahtan nefret ediyordum. Bir tokat. Bir tane daha. Ve bir tane daha. "Cevap ver!" Veremiyordum. "Konuş!" Konuşamıyordum. Konuşamadığım için daha da...