bevezeto 01

355 10 5
                                    

Egy szep tavaszi reggel vegre madar csicsergesre ebredtem petra potter vagyok egy sima atlagos emberi leny vagyok, az eredeti nevem petra fazekas volt de át váltottam angolra 25 éves vagyok el vegeztem egy egyetemet ami hihetetlen kint Angliába keresek hazat es munkahelyet szüleim tamogadtak benne hogy koltozzek ki es segítettek mindenbe amiben tudtak.
Most van március 4.-e es márcuis 14.-én megyek mar nagyon várom

xxxxx

Már 13.-a volt minden baratomtol,rokonomtól elköszöntem párom nincs így nem tudtam tőle. Az utolso napom Magyarorszagon csak azzal telt, hogy ossze pakoltam mindenem a borondombe, a nagyobb dolgokat már a költoztető elvitte szóval nem volt sok cuccom amit be pakolhattam a borondomben. Már lassan este kilenc óra a pakolassal keszen lettem, lezuhanyoztam, fogat mostam a hajam megszaritottam es mar bent is voltam az agyban vagy is a vendegszoba ágyaban na mind1.

xxxx

Az ébresztőm hangos nyávogására ébredtem, feloltoztem meg fésülködtem egy kicsit ki is sminkeltem magam szokásosan, meg reggeliztem egy finom anya sütotte tükortojást persze vegetaval anélkül nem eszem meg. Meg persze a szokasos fekete kavé se maradhat ki. Miutan megregeliztem még ki hoztam a borondom megneztem, hogy nem e maradt valami a szobaba aztan elköszöntem a szüleimtől.
-Annyira fogtok hianyozni.
Miutan elkoszontem tőlük hivtam egy taxit es indultam a reptérre.
Kiszaltam a taxiból és indultam az épületbe meg kerestem a gépem aztan egy nőnek oda kellett adnom a papirjaim, útlevelem, repjegyem stb.

xx

Már a repülön ültem és a pulzosom az egekbe nagyon izgultam mert most ülök elöször repülön, elkezdődott a felszallas jejj. Mikor elkezdett emelkedni a gép ra pár percre be dugult a fülem kicsot meg ilyedtem de keves időn belül elmúlt hála. Már egy ideje repülgettünk es éreztem, hogy egyre nehezebb a szemhejam aztan pár perc elteltével már az édes álmok felegében jártam.

xx

Mikor felkeltem hallottam a hangszorot, "hogy kedves utasaink a gep percek mulva leszalunk, kerjük önöket hogy csatolják be magukat. Amikor fel eszmeltem, hogy most eppen mi tortenik rogtön ki neztem az ablakon, úristen ez már Anglia csodaszep. Nagyon boldog vagyok eletem egyik álma teljesülhet elkepesztő, else tudom hinni.Mikor leszalt a gép és vele együtt én is nézelodtem a repteren egy kicsit aztan indultam is taxit fogni konnyen el is kaptam egyet és gyorsan beszaltam abba. Nagyon gyorsan ott voltunk mikor feleszmeltem, vagy csak en merultem nagyon bele a gondolataimba rá néztem a telefonom órájára es már délutan 4 volt, hát akkor lehet én merultem kicsiket bele a gondlataimba.

Kiszaltam az autóból és az rögtön el is hajtott azzal othagyva engem.
A ház elé érve elövettem a kulcsot es beraktam a zarba elfoditottam ketszer utanna kattant eggyet. A kilincset lenyomtam es beleptem e ismeretlen hazba, rettenetesen gyönyörű ház volt feher falak feher butorok fekete dekorációk és pár doboz amik az enyemek lehettek.

xxxx

Pár órába telt mire mindent kipakoltam es helyere tettem e dobozok tartalmat. Buszke voltam az eredmenyre hisz vegre én dekoralhattam a sajat házam és a szüleim nem szabhattak meg semmit.
Végree!

xxx

Este hét óra lehetett amikor kesz lettem mindennel és úgy gondoltam, hogy behetnek a varosba valamit enni mert hisz meg nincs itthon semmi ehető dolog. Szóval be is indultam a varosba gyalog nem volt olyan messze csak par percembe telt es meg is talaltam egy étterem szerűséget be is mentem, aztan leültem egy asztalhoz, egy masik asztalnal két férfi ült olyan 30-asok lehettek, hallottam, hogy valami filmről beszélnek.
-szerinted hogyan talaljuk meg egy szereplőt Matt?
-jókat tudsz te is kérdezni, csak pár hetünk van a forgatásig és addigra kell keresnünk es nőt aki eljátsza 002-őt vagy is 001 baratnőjét es ez igazan nehez lesz mert nem akarunk nagy hirdeteseket hogy ide keresünk egy színésznőt vagy egy kivalló hölgyet. Érted Ross?
-jó igen értem.
-varjal , fordulj meg! Nezd azt a nőt igazan alkalmas a külseje arra a szerepre és nem is kéne nagyon meg valtoztatni a szerephez. Meg kérdezhetnénk, hogy nem e jönne a meghalgatásra és elföntjük, hogy alkalmas e, vagy sem!
-Hat nem rossz ötlet ez Matt!

-Jó estet, kisasszony! Matt duffer vagyok, Én meg Ross Duffer! bocsánat a zavarásért de egy igazan fontos dolgot szeretnenk öntöl kérni van egy film és hát mi vagyunk az írói es a praducer kért meg ra, hogy egy nőt talaljunk egy szerepre aki szerintunk alkalmas lenne rá, ezert fel ajanljuk önnek, hogy el tudna e jönni egy meghalgatásra?

"Amikor végig mondta ezt asszem Matt rendesen meg ilyedtem aztan elgondolkodtam, hogy en régen nagy híres színész szerettem volna lenni de azt már rég eltemettem de lehet ki kéne ásnom."

-Jó estet! Petra Potter vagyok! Szivesen elmegyek a meghalgatasra csak még azt se tudom, hogy mi ez a film vagy sorozat!

-Oh elnezest, hogy meg el sem mondtuk, hogy mi lenne ez a sorozat. Szóval a sorozat címe Stranger Thing, úgy már gondoljuk halhatott róla vagy akar latta is azt a 4 évadot amit ki adtunk. Csak a be szeretnenk vinni egy masik szereplőt 002-őt aki 001 barátnőjét játsza, mert vissza mennénk a múltba és Vecna életet mutatnank meg az elején.

-huhha es mikor, hol lesz a meghalgatás?

-holnap 13:50ra szeretnenk ha a waterlow park bajaratánál lennne.
-tudja szeretunk oda járni hisz olyan csöndes.

-Rendben, akkor majd ott talalkozunk, es koszonom a felhívast vagy mit! Jóéjt!

-jóejt!

"Ekkor meg nem tudtam mire valalkoztam"
____________________________________

Sziasztok ez az első könyvem szóval ne várjatok tőlem sokat és remelem tetszeni fog előre is bocsánat hogyha helyesírási hibat vezstek benne észre vagy ékezet nélküli szóval talalkoztok(sokat fogtok azokkal mert nem szoktam hasznalni az ekezetet)bocsii remélem tetszeni fognak a részek!

Hihetetlen (Jamie Campbell Bower) SZUNETELWhere stories live. Discover now