Reggel eleg koran felkeltem, kiszáltam az ágyból, fel öltöztem és indultam meg csinalni a reggelim. Gyorsan megcsinaltam a szendvicsem es egy kis kavet, aztan egy keveset telefonoztam meg néztem az üzeneteimet, kicsit takarítottam stb. Miutan kész lettem mindennel utánna meg néztemm az időt és már 13:05 volt gyorsan ki sminkeltem magam, hajamat megcsinaltam, egy olyan elegàns de nem is olyan kirívó ruhát vettem fel ki valasztottam egy cipőt és indultam is, 13:30-kor leptem ki a házból. Gyors hívtam egy taxit aztan elvitt a park elé. 15 perc alatt ott is voltam kiszaltam a járműből aztan el is hajtott egy másik utassal. A park elött szétnéztem míg meg nem ált a tekintetem 2 személyen a Duffer testvereken. Mikor meg bizonyosodtam arrol, hogy tényleg ők azok elkezdtem felejük sétálni, közben már ők is észre vettek engem igy ők meg felem kezdtek gyalogolni. Nagyon izgultamm.
-jó napot!"mondtam"
-jó napot!"mondtak egyszerre"
-es ha nem zavarja tegezzük egymast." mondta asszem Matt"
-oh hat rendben.
-szóval most nem szeretnenk ha rogton meg tanulnad a mondatokat csak olvassd fel ezeket a mondatokat es utanna mond fel nekunk, mondatonként!-joss nyujtotta nekem a 002-nek a szovegeit, kicsit idegesen de bolintottam és elvettem"Beljebb sétáltunk és le ültúnk egy padra amit nem nagyon kozelítettek meg az emberek.
Meg beszeltunk egy keveset ,utanna elkezdtem tanulmányozni a lapot, utánna elkezdtem kicsit berokzíteni az első mondatot a fejembe es utanna bele éléssel mondani.
Ugy latszott tetszett az ikreknek.Folytattam mar a lapnak a 8. mondatánál tartottam, egyszer csak Matt megszolalt.
-bocsánat, hogy meg zavartunk de nekünk ennyi is eleg volt, hogy eldöntsük. Elkepesztő voltal Petra nem gondoltuk volna, hogy ilyen jól fog menni, szóval úgy gondoljuk, hogy nagyon is alkalmas lennel e szerepre, ezert a szerep a tiéd!
-úristen nagyon szépen koszonom egyaltalan nem szamitottam erre. Koszonom.
-mi köszönjük!
-szoval 3 napot kap, hogy össze szedje a dolgait amit szeretne vinni, Mi tudunk biztosítani egy kissebb ház lakokocsi szerűséget csak egy emberrel kell majd osztoznia de van két kicsi halószoba.
-rendben nagyon szepen koszonom, de hol is lesz a forgatas meg ahol lakni fogok?
-jajj tenyleg,ezt elfelejtettuk mondani elnezest. Kint lesz amerikaba(a pontos varost nem tudom hol forgattak szoval ja)
-ohh rendben, koszonom.
-mi köszönjük!-mondtak egyszere"Elkepesztő, hogy ki megyek Amerikaba meg egy hete se vagyok itt Angliába es mar megyek mashova de akkor ossze kell pakolnom bar ezt holnapra is eltolhatom mer nincs sok cuccom es ja.
-na de nekunk mennunk kell mert meg lesz egy megbeszélésünk is szia-mondtak a testverek
Miután elmentek a testvérek én még körül néztem a parkba. Gyönyörű, elképsztő, csodalatos ez a hely, nekem nagyon tetszett, úgy érzem sokszor fogok ide beterni az biztos.
Még sétálgattam egy keveset aztan lattam egy kis kávézót szóval be mentem. Kivülről ez a kis kávézó nem olyan nagyon figyelem felkelto de csoda szep. Mikor be mentem a szám tátva maradt nagyon jó hangulat volt bent sok növény es olyan igazi kávé illat volt, a dekoráció nagyon kreatív volt rettenetesen tetszettek. Oda mentem a pulthoz és kértem egy cappuccinot, aztan leültem egy kis asztalhoz. A kávét gyorsan kis is hozták és elkezdtem iszogatni, nagyon finom pici habot tettek bele és nagyon tetszett az a kreatív hab rajz vagy mi a szar. Még néztem valamit a telefonomon aztan éreztem rajtam egy szempárt de nem annyira érdekelt igy elnyomtam ezt az érzest egy kis idővel késobb ujra érezni kezdtem azt a tekintetet rajtam mint az elöbb, na erre már fel kaptam a fejem és körül néztem a kávézóba, meg ált a tekintetem egy viszonylag magas aranybarna hajú férfin elegge vonzó volt a kinézete, nagyon ismerős volt de nem nagyon erdekelt. Miután végeztem oda raktam a pultra a koszos csészét meg a kicsi tányérját, aztán ki léptem a helységből.
Út közben nagyon benne voltam a gondolataimban és minden dolgot át gondoltam aztán amikor rájötten igazan, hogy a Stranger Thing 5.évadában fogok szerepelni ez elkepesztő és egyben hihetetlen.
____________________________________
Sziasztook ez egy kicsit rovid rész lett de majd probalok hosszabb részeket hozni. Igen tudom az elején ez a pár részek nagyon esemeny hiányos lesz/lett de majd izgalmas lessz eskü!
YOU ARE READING
Hihetetlen (Jamie Campbell Bower) SZUNETEL
RomanceEgy lányról szól aki fiatal korába szerelmes volt jamie bowerbe csak sose hozta a sors ,hogy talalkozzanak de mikor idősebb lett elment Angliába es eppen szalt le es...