Felismeres 04

142 8 4
                                    

Már a repülőn ültem. Nagyon izgultam hisz híres szinészekkel találkozom. Nagyon sokat gondolkoztam hogy kivel leszek egy szobaba es eskü örülnék ha Josephel lennék vagy pl millivel, akar joeval is jó lenne. De ugy gondolom egy lannyal leszek egy lakokocsiban mert hat értitek azért egy férfival nem igazan lenne jo.

A gondolat meneteimből Matt rántott ki egy kérdésével, amit nem is nekem szánt.De azert ha mond valamit valakinek muszaj figyelnem mer ha fontos akkor fontos.

-hééé Joss szerinted hányra fogunk oda érni? Mert én már nagyon nem birom és annyira unalmas egy helyben ülni. -kiderült végül nem volt fontos a mondandója amit Jossnak szánt.

Utánna tovabb gondolkoztam, hogy vajon melyik színésszel fogok egy jármű félébe lakni, de nem tudtam rá jonni a sok szinész miatt bár ez nem lenne akkor se könnyű ha kevesen lennének.

Egy idő után kezdtek a gondolataim egyre nehezebbek lenni és rájöttem, hogy nem bírok az út végéig fent maradni tovabb. Ugy döntöttem hogy inkább be csukom a szemem és próbálok egy jót aludni vagy pihenni a zajok miatt nem gondoltam volna, hogy el fogok tudni de végül el tudtam aludni.

xxxx

Pont a be mondó elött pár percel keltem fel. Eszméletlenül fáradt voltam ugy is, hogy több mint 2 órát aludtam, de nem olyan nagy alvas volt inkabb olyan mintha félálomba lettem egész végig, mert hisz a zajok engem nagyon tudnak zavarni alvásközben és ezért nem vagyok olyan jó alvó mint most ki is derült. Ugy latom Duffer testvérek is el tudtak aludni, legalabb ők nem zavartak engem az alvasba.

A be mondó elmonta, hogy mindjart le szallunk és, hogy kössük be a az övünket mert mindjárt földet érünk. Szegény tesók amikor meg hallottak a bemondó hangos irritáló zaját rögtön fel ébredtek, az arcuk csak a félelmet tudta tükrözni mást nem. De nem csodálom azért az St is ilyesztő volt, szoval a szép álmukból rögtön felkelni és egy irritáló kicsit sípoló hangra nem ilyednek meg ha az ő helyükben lettem volna ugyan ezt csinalhattam.

Miután le szált a gép mindenki kiszedte a cuccait és indultak le a gépről kicsit nagy tumultus keletkezett ezert en ugy gondoltam hogy majd a végén szállok ki mert nem akartam mindenki lábán taposni stb. Ugy látom Jossék is ugyan igy cselekedtek. Szoval már eggyütt vártuk, hogy mindenki leszáljon a gépről.

Miután sokan leszáltak ossze szedtük a dolgoainkat és indultunk. Matt fogott egy taxit és mondott egy hotel nevet de nem figyeltem a hotelnek a nevere csak hogy egy oda megyünk én azt hittem hogy ilyen lakókocsikban fogunk lakni kis időre.

-joss?- Kérdeztem tőle és csak egy érdeklődő szemöldök húzást kaptam amit gondolom ugy értett, h9gy mondjam.
-az, hogy nem olyan lakókocsikban fogunk addig lakni.- kérdeztem
-ja hat az ugy volt, hogy végül egy hotelbe fogtok lenni mert túl kényelmetlenek lettek volna azok a jármű félék. Ezert ugy gondoltuk, hogy inkabb az olyan legyen mint egy pihenő és este vissza mentek a hotelbe és ott alszotok. Nyugi a lakókocsidal nem kell osztoznod senkivel csak a hotelnel.-egy kicsit itt meglepődtem mikor ezt végig gondoltam, de eggyet értettem ezzel mert hát sokkal kényelmesebb lesz így.
-oh, rendben koszonom, és ha szabad kérdeznem kivel lennek egy szálláson?
-hát titok majd meg tudod. Már értesítettük azt a szemelyt, szóval nem kell félned attól, hogy azt mondja rád, hogy betörő és nem fog le ütni se semmi meg nem fogja rád hívni a zsarukat.-jejj akkor nem mondjak el. Utálom a meglepetéseket.
-ja hat azért köszönöm, hogy értesítették őt.

Miután annak a hotelnek a bejáratához értünk gyórsan ki száltunk a taxiból, a csomagjainkat kivettük a csomagtartójából. Miután kivettük  a csomagjainkat Joss le csugta a csomagtartójat a jármünek és arrebb mentunk,
Utánna elhajtott az a sárga kocsi egy másik utassal.

____________________________________
Sziasztokk!! Bocsanat a késésért! Es jó olvasast!

Hihetetlen (Jamie Campbell Bower) SZUNETELDonde viven las historias. Descúbrelo ahora