Találkozás 06

149 7 3
                                    

*Nagy levegőt vettem és be kopogtam*

Egy másodperc se telt el a kopogásom után már nyitódott az ajtó.

-oh szia. Joseph Quien. -nyújtotta a kezet a be mutatkozása után.
-szia. Petra Potter, örülök a talalkozásnak. -fogtam meg a kezét és kezetráztunk.

-hogy, hogy meg kaptad a 002 szerepét? -kérdezte.
-ja én se tudom csak meg láttak egy étterembe a testvérek és mondták, hogy rám illene a szerep és nincs e kedvem egy meg halgatásra eljönni hogy ne keljen hirdetéseket ki rakni.

-jaa amúgy el is felejtettem, hogy most lesz egy buli milliéknél és eljössz velem. -csapott a fejére.
-oh igen, persze csak nem ismerek semmit meg stb.
-jajj ne már jó lesz és mind végig melletted leszek, hogy ne érezd magad kellemetlenül. Oké?
-ahh oké. De akkor én most mindjárt jövök mert akkor át öltözök és egy kicsit meg szépítem magam, ha lehet.

-ja nyugodtan mert csak fél óra múlva kezdődik.
-na akkor mindjart jövök.
-okess. -ezzel már is csaptam be az ajtót, és rohantam a szobámba. Gyors kerestem egy türhető testhez simuló ruhát ami fekete.
Pár perc keresgélés után meg is találtam azt a tárgyat amit már egy ideje keresek. Egy fekete magas sarkút is elővettem mert ez kb mindenhez passzol, és a ruhához is passzolt persze koktél ruha féle volt mert hát az rendkívűl jól áll és hát jó benyomást szeretnék azért kelteni. Miután egy kicsit látható sminket vittem fel magamra a hajammal kezdtem el kicsit foglalkozni de úgy voltam vele, hogy csak pár kicsi fonást ejtek a hajamba. Miután mindennel készen voltam gyorsan siettem Joseph szobája elé és be kopogtam.

-gyere -miután ezt ki mondta ki nyitottam a szoba ajtaját.
-na végre Petra gyere siessünk most kezdődik a bulii. -nagyon be volt zsongava szegeny az biztos
-jojo. - mondtam
-de változott a helyszin egy bárban lesz a buli mert túl sokan jönnek ezert át rakták. Ha nem baj. -ja dehogy az meg jobb helyszin.

xxxx

Oda értünk a bár elé és be is sétáltunk az épületbe. Rögtön mitután be léptem egy ismerős alakot véltem fel fedezni a sötétben bár nem mondanám sötétnek mert a kis színes fények meg világitottak a helyet épp annyira amennyire láthattam pár embernek a fél arcát. 

Joseph észrevette, hogy valakit nagyon nézek és meg kérdezte, hogy kit nézek ennyire, én csak mondtam, hogy egy ismerősnek tűnő férfit de aztan eltereltem a témát azzal, hogy nem mennenk inni pár poharral. A srác bele eggyezett és indultunk a pulthoz.
Kértünk két wiskyt kólával.

xxxx

Már vagy a harmadik wiskynél tartottunk amikor joeseph modnta, hogy csak köszön a barátainak és mindjárt itt lesz. Hát ez a mindjárt kicsit eltartott, jó nem kicsit már untam a várakozást így elmentem a tánc parkett felé. Ott egy elegge vonzó srác táncolt egyedül és egyszer csak észre vett és felem indult.

-jó estet hölgyem! Dacre Montgomery. -nyújtotta  a kezet.
-jó estet uram! Petra Potter. Nyujtottam a kezem egy kézfogásra de helyette a kézfejemre egy enyhe csókot lehelt. -eleggé meg lepődtem hisz nem minden nap csinál ilyet egy középkorúnál kicsit fiatalabb férfi aki egy híres színész, gondolom.
-táncolunk Petra? - kérdezte
-persze Dacre! -válaszoltam kérdésére.
Nagy kezeit kicsit lejjebb tette a csípőmnél de az alkohól válthata ki belőle igy nem raktam fejjebb kezeit és azert hát öm élveztem.



Hihetetlen (Jamie Campbell Bower) SZUNETELOù les histoires vivent. Découvrez maintenant