Kezdet 05

153 10 6
                                    

Annyira izgulok már, hogy kivel leszek egy hotel apartmanba vagy miben.

Ez a gondolat járta át az agyam minden egyes percben mert még most se tudom fel dolgozni a napokban történteket.

-na akkor indulhatunk Petra?-szólalt meg Matt
-ja igen, bocsi csak gondolkodtam.-mondtam
Miután a mondatom végére értem már Joss nyitotta az épület nagy ajtaját, és bólintott, hogy menjek be. Be mentem. A hotel belsejében gyönyörű dekorációk dekorálták a helyet. Egy nagy vörös szőnyeg volt asszem a recepcióhoz vezetett és tovább a liftekhez. A testvérekkel a recepciót céloztuk meg elsőnek miután Joss mutatott valamit a recepciósnak utánna oda nyomott valamit a nő a kezébe, szerintem az apartmannak a kulcsa lehetett, utanna mentünk a liftekhez az egyikbe be is száltunk, az egyik testvér meg is nyomta a 7-es gombot, rögtön utánna be is csukódott az ajtaja a liftnek.

Miután a lift fel vitt kellő szintre. Kinyitódott az ajtaja és gyorsan ki szálltunk belőle. Aztan elkezdtünk egyenesen sétálni mert volt egy hosszú folyosó amit vörös szőnyeg díszítette szintén gyönyörű lámpák világították meg a helyszint.
-na itt is lennénk!- szóltalt meg az eggyik.
-oh ez lesz az az ajtó?- kérdeztem mikor rá mutattam az egyikre mert láttam, hogy hanyas ajtót nyit a kulcs amit a recepciós adott az elöbb oda az egyik testvérenek,
Matt megnézte a kulcsnak a számát és hevesen elkezdett bólogatni.
Oda ment az ajtóhoz és kulcslyukba be rakta a kulcsot és kinyitotta vele az ajtót. Mielött még be mentem volna Joss megszólalt.
-a szoba társad vagy mid még fent van nyugi csak lehet fürdik és majd vele gyere reggelizni mert ő majd mindent elmond és meg mutat amit kell.
-oh, rendben köszönöm akkor én be megyek. Sziasztok!
-szia, jó éjt!- köszöntek el.
-jó éjt mindkettőtöknek!- köszöntem én is el.

Be léptem az elő szobába. Be csuktam az ajtót, és elkezdtem nézelődni minnél közelebb mentem az egyik kicsi szobához, egyre jobban hallottam a víz csattanását mikor a kőre ér.
Úgy voltam vele, hogy inkább nem  nyitok be mert csak kellemetlen lenne mindkettőnken a szituáci.

El indultam az egyik ajtó felé, miután el értem be nyitottam. Egy nagy francia ágy fogadott a szobának a közepén helyezkedett  el. Egy kissebb iróasztal is volt székkel, az ágynak az egyik oldalán. A böröndöket nagynehezen be huztam abba a szobába, szobába amit ugy véltem, hogy nem a szoba társamé.

A másik szobába nem akartam be nézni mert gondoltam, hogy az a szobatársamé lehet ami az én szobám mellett helyezkedett el.
De az elöttem lévőbe be néztem és úgy láttam igazam lett ez a konyha. Tényleg a mellettem lévő szoba annak az eddig ismertlen embere, a konyhában egy kis asztal székekkel, gáz tűzhelyel, sütővel, és egy kicsi hűtővel és a szekrényekel meg a pultokkal. A nappalit már láttam mert az elő szoba mellett volt és nem választotta el semmi fal az elő szobával. Egy nagy tv volt és elötte egy feher kanapé, a falon szép képek voltak a nappaliban. A képeken vagy virágok voltak vagy színes absztraktok.
Miután mindenhol szétnéztem ahol lehetett elmentem átöltözni mert az a személy még most se jött ki a fürőszobából ahol tudtam volna fürdeni, így ma nem fogok. Nagy dolog, kis koromba mindig azért nyávogtam hogy csak két naponta fürödjek mert nem szerettem, igazaból gyűlöltem.
Miután egy kis zaj hallatszódott a fürdőszobából el némítottam a gondolataim és csak halgatóztam hogy mikor nyílik az ajtó. Rá pár percre ki is nyitódott az ajtó egy kicsit vártam miután el indult a szobája felé mert gondolom át öltözik vagy valami.

Egy tíz perc eltelt úgy gondoltam, hogy már mindent elintézett amit szeretne szóval fel áltam az ágyamból és el indultam a szobájának az ajtaja felé, miután oda értem, nagy levegőt vettem és be kopogtam.

____________________________________

Sziasztok nagyon szépen köszönöm hogy ennyien olvassátok a könyvem és köszönöm az ötleteket és, higy irjatok, hogy kövi, folyti stb nagyon szépen köszönök mindet, és probálok sietni a következő résszel is!!

Hihetetlen (Jamie Campbell Bower) SZUNETELTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang