Miután mindenki meg reggelizett, el indultunk a forgatás helyszinére. Az út lassan telt de sose volt az, hogy csend telepedett volna ránk, mert mindig valaki valami témával ált elő igy végig beszéltük az egész utat aminek most igazán örültem mert nem szerettem volna ha a gondolataim most nem nyelnének el.
Miután oda értünk a helyszinre be mutatkoztam a stáboknak meg úgy mindenkinek aki ott tartozkodott.
Egy ideig még ott lézengtünk össze vissza de utánna mondták hogy, mennünk kell mert meg csinálják először az arcunkat és a hajunkat és utánna oda agyják a forgatási ruháinkat hogy vegyük fel. Én el indultam egy aranyos nővel a sminkes részleghez. Pár kérdéseket tett fel az életemről, hogy honnan jöttem meg, hogy milyen volt az életem régebben és stb. Örültem hogy nem kérdez személyes kérdéseket de gondolom már rég óta csinálja ezt a munkát így tudja mit illik és mit nem.Egy óra alatt kész is lett az arcommal és mondta most a halyam jön na hát azzal gondba lesz. Aprot bolintottam, jelzés képpen, hogy meg értettem. A gondolataimmal egy kicsit játszottam, mert kiváncsi voltam hogy mik is fognak komolyabban történni a forgatáson, de így se kaptam rá választ mert ez csak a képzeletem szülevénye.
Negyvenöt perc alatt kész is lettünk és oda adta nekem a ruhám és be küldött az öltözőbe.
A ruha nagyon tetszett nekem mert nem olyan átlagos új stílusú volt és nem olyan kirívó ami tetszett benne.Miután fel vettem a ruhám ki léptem az öltözőből és elkezdtem a tükör felé slattyogni, ami után elértem a nagy tárgyat meg áltam elötte és elkezdtem nézni a sminket a hajam hogy milyen jó munkát is végzett aki engem megszépitett. Nem is tudtam magamrol hogy most tényleg én vagyok az vagy nem ami tök vicces de tényleg sokkal másabb vagyok ezzel a hajal sminkel meg a ruhával mint úgy általában.
Miután végig mértem centitől centiig magam el indultam a töbiekhez. Ők is csak bámultak hogy mi történt a pár órával elöbb látott Petrával, nem tagadhatom tetszett a helyzet főleg amikor jamievel utam közben találkoztam és meg ált csak tátott szájjal mért töbször végig kicsit bele pirultam tettébe, de tovább mentem a srácokhoz.
Kis ideig csak beszélgettünk meg bolondoztunk ami nagyon jó volt és igazán élveztem. Egy idő után már jöttek a többiek is mert megcsinálták rajtuk a szépítést, hogy a karakterhez illő legyen.
Még beszélgettünk egy keveset.Hirtelen a hangos be mondó irritáló zaja csendült fel a már kis hang zavarban. Hirtelen mindenki elhalkult és az eszköz felé nézett és várta a mondandóját aki a tárgy mögött ált. Egy pár másodperc múlva meg is szólalt.
Fel sorolt pár nevet akik menjenek a forgatásra, azok között én is benne voltam, mikor meghallottam a nevem rögtön le dermedten és a többiek szóltak hogy nyugodtan menjek mert nem lesz semmi bajom, és nem kell idegeskedni.Pár perc elteltével oda is értem ahol forgatják a sorozatot.
-oh, szia. -szólalt meg Matt hallatszódott a hangján, hogy igazan boldog.
-uh szia. -mondtam kicsit zavartan mert mindenki engem nézett.
YOU ARE READING
Hihetetlen (Jamie Campbell Bower) SZUNETEL
RomanceEgy lányról szól aki fiatal korába szerelmes volt jamie bowerbe csak sose hozta a sors ,hogy talalkozzanak de mikor idősebb lett elment Angliába es eppen szalt le es...