Nem várt vendég 10

56 2 2
                                    

-na vártad már a forgatást?-kérdezte Matt mögül ki lépve Ross.
-igen, már nagyon vártam.-vágtam rá egyből.
-tudod ne izgulj csak figyelj oda a dolgokra, ha hibázol az még nem baj, mások is hibáznak, még a híres színészek is szoktak. Szóval csak érezd jól magad és ha van valami kérdésed csak kérdezz nyugodtan. Mi egész végig itt leszünk!-mondta egy szuszra Ross.

Ez a beszélgetés után kicsivel nyugodtabb voltam a forgatások közben, és jobban tudtam koncentrálni és oda figyelni a dolgokra vagy akit éppen kameráztak, azokat a színészeket meg figyelni hogyan is csinálják, és megpróbáltam így el sajátítani ezeket. Nem nagy sikerrel de úgy ahogy sikerült.

Egy két órával késöbb

Már javában folytak a forgatások. De én már hála az elején végeztem. Most éppen Mikeot veszi a kamera, egy kicsit addig Maxékkel csevegtem. Nagyon bírom a lányt meg a tobbieket de ő az aki közelebb áll ez a pár nap alatt is hozzám.

A forgatás olyan délután 5-ig tartott utánna a színészek elmentek a hotel szobájukba vagy kicsit ki kapcsolodtak egy étteremben vagy egy szórakozó helyen.

Miután végelett a forgatásnak én vissza mentem a hotelszobámba és egy kicsit pihentem. Ma hála az égnek nem volt olyan meg eröltető dolgom szóval nem lehetek annyira fáradt mint ahogy érzem és hiszem. Gondoltam, hogy Joeseph elment valami szórakozó helyre mert amikor fel hívtam rögtön ki nyomott, gondoltam egy csinos csajt szédít. Milyen jó lehet neki.

Olyan este 7 lehetett mikor ajtó nyitódást hallottam. Már hangosan ordítottam neki.- na végre itt vagy. Nincs kedved ide jönni és velem tévézni? -kérdeztem.
- De persze megyek. -Mikor meghallottam, hogy nem Joeseph az a vér is meg fagyott az ereimben. - Te mit keresel itt?- kérdeztem kicsit zavartan Jamietől. -Joesephtől még kaptam régebben kulcsot ide szóval jöttem menézni mi van veled. Mer nincs jobb dolgom. - oh hát akkor mehetsz is.-intettem az ajtó fele. - ő csak egy csúnya nézéssel rázta a fejét, hogy ő biztos nem fog elmenni. Utánna elindult felém. -Ugye tudod, hogy én nem vagyok azok a csajok közé sorolható akik meghajlanak elotted és esedeznek, hogy legalabb csak érj hozzájuk.- mondtam szemetforgatta. -hidd el te jóval többet fogsz tőlem kérni mint azok a lányok.-kacsintott.
-felejtős!-nevettem és neki dobtam tiszta erőből az eggyik párnámat. De ő elkapta és vissza dobta hozzám csak én pont a szélén ültem és le estem az ágyról.- mind a kettőnkből csak szakadt a nevetés aztán, oda jött hozzám Jamie és felhuzott magához. Csak pár centi választott el minket egymástól. Észre vettem, hogy elkezd felem közeledni de én direkt elhajoltam. -Mondtam, hogy n vagyok olyan mint a többi lány. -ő csak rosszalló tekinteteket küldött felem én meg csak vigyorogtam.

Még próbálkozott egy kicsit Jamie de nem nagy sikerrel. Aztán vissza ment a szobájába én meg elmentem le zuhanyozni. Aztan olyan hajnalba Joe is haza látogatott nagy meglepetésemre.

____________________________________

Sziasztokk!! Nagyon sajnálom, hogy ilyen sokáig nem voltak részek meg minden, csak nagyon zavaros dolgok történtek az életemben és nem tudtam, hogy folytassam és leginkább a tanulással kell foglalkoznom. Nem mondom, hogy sűrűn lesznek részek de megpróbálok minnél elöbb hozni a folytatásokat ha minden igaz 1 héten csak egyet fogok tudni de lehet, hogy csk 2hetente de meg próbálok minnél elöbb és elöbb hozni!!

Hihetetlen (Jamie Campbell Bower) SZUNETELOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz