budistler '3

108 12 2
                                    

yayınlanma tarihi: 07.12.2023


"Noldu yine?" Tzuyu kollarını bağdaş yapmış hâlde öylece dikiliyordu. Sinir krizi geçiren Jennie saçlarını çekiştirip duruyordu. Tzuyu onun bu hâline aşinaydı, bunu pek umursamazdı, lakin Taehyung'un da malikanede oluşu onu endişelendiriyordu. Gereksiz yere münakaşa doğsun istemiyordu.

"Jungkook Seoul'a dönmüş!" dedi aniden kafasını kaldırarak Jennie. "Ve beni şimdiye kadar hiç aramadı." Yatağında oturuyordu. Kaşlarını kaldırarak konuşmasına devam etti. "Evlilik haberlerimizi illa ki internetten görmüştür." Gözleri kenara kaydı. "Ama o beni merak edip bir kere bile aramadı!" Elleriyle yüzünü kapatırken Tzuyu oflayarak ona yaklaştır.

Tzuyu üzerindeki gri elbiseyi düzeltti. Yanına oturup arkadaşının boynuna kolunu doladı ve omuzunu okşadı. "Belki de sana sürpriz yapacak?" Jennie elleri hâlâ yüzünü kapatırken kafasını sağa sola salladı. "Hadi bak, sana diyorum. Jungkook'la çok mutlu olacaksınız." Jennie'ye sadece ailesinin ünü ve bu ünün en büyük sebebi olan Taehyung yüzünden katlanıyordu. Öyle bir adamın sevgilisi olmak... kuşkusuz Tzuyu için birçok kapıyı kolayca açardı.

Aniden Jennie ellerini yüzünden çekip 'arkadaşının' ellerini sıkıca tuttu. "Ben- Ben onsuz yaşayamam", dedi acınacak yüz ifadesiyle. "Ona çocukluktan beri aşığım ve ben..." Gözlerini Tzuyu'dan çekti. Bir süre sessiz durduktan sonra derin nefes aldı. "O benim her şeyim", dedi.

"Abartma, Jennie." Tzuyu kafasını sağa eğdi. "Senin abin ve babaannen var, seni seven bizler varız." Kendisi de konuya dahil edip iyice ailenin vazgeçilmez bir üyesi yapmak istedi. Hayali bile fevkaladeydi.

"Ben", dedi kati surette Tzuyu'ye bakarak. Ellerini ani bir haraketle çekmişti. "Sadece Jungkook'u istiyorum!" Dudakları sıkmaktan büzüşmüştü. "Onun için her şeyi yaparım."

Kapıları çaldığında ikilinin gözleri oraya kaydı. Jennie yanağından yaşları sildi. Daha sonra boğazını temizleyip, "Gel", dedi.

İçeri geçen hizmetçi baş eğdikten sonra devam etti. "Efendim, babaanneniz eve falcı davet etti." Jennie yüzünü ekşitmişti. "Sizlerin de görünmenizi istiyor." Jennie elini kaldırıp kovarcasına sallayarak hizmetçinin gitmesine neden oldu.

"Babaannemin çağ dışı fikirleri beni çıldırtıyor." Elleriyle bastırdığı yatak örtüsünü sıkıyordu. "Damadım nerede diye merak etmektense o böyle şeyler yapıyor, Tzuyu!"

Tzuyu düşünceli gözlerini Jennie'ye dikti. "Gidip falcının neler dediğini duymak istemiyor musun?"

"Bu kimin umurunda, Tzuyu?" Öfkeden deliye dönmüş gözlerle Tzuyu'ye baktı. "Abimin gönül meseleleri için çağırılmış falcı bana ne verir ki?" Önüne döndü.

"Kendinle ilgili bir şeyler de öğrenebilirsin." Tzuyu'nin önerisi öfkeli olduğu için doğru dürüst düşünemeyen Jennie'yi aydınlattı.

Yüzü şoka sarılmışken Tzuyu'ye baktı. Çenesini kaldırıp, "Bu işime yarayabilir işte", dedi kibirli ifadeyle. Tzuyu ise bu sayede Taehyung'la ilgili daha çok bilgi toplayacağı için mutluydu.

 Tzuyu ise bu sayede Taehyung'la ilgili daha çok bilgi toplayacağı için mutluydu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
vsoo | An extraordinary mistake (Olağanüstü bir hata)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin