=Hyunjin x Felix whatsapp konuşması=
Komşu Felix; Tamam köpeğin iyileşti güzel ama lütfen susturur musun? İlla çiftleşçeklerse başka bir yerde yapsınlar lütfen.
Komşu Hyunjin; Sen bence bilerek
yapıyorsun bunu.Komşu Felix; Ne sikim saçmalıyorsun?
Komşu Hyunjin; Bugün evdesin ve saat erken uyumuyorsun?
Komşu Felix; Yinede sesleri kötü ve rahatsız edici.
Komşu Hyunjin; Rahatsız edici olan sensin.
Biliyor musun, şu apartmanda senden başka kimseden şikayet almadım. Bence sorun sende.Komşu Felix; Normal değil mi? Alt katın boş ve üstünde ben oturuyorum. Benim üstüme ses gitmemesi normal.
Komşu Hyunjin; Bana bakın bay Felix, benimle ve köpeklerimle sorunun ne anlamıyorum.
Sürekli ses falan yaptıkları yok! Malum sebepten dolayı şu aralar sesleri çok çıkıyorlar.
Diğer zamanlardada sesleri çıkıyorsa -ki çıkmıyor- ben depresyondaysam onlarda benimle ağlıyor ve bana destek oluyorlar.
Eğer sizde depresyon köşemize gelmek istersen buyur gelebilirsin.Komşu Felix; Fark ediyor musun? Sinirlenince sizli konuşmaya başlıyorsun, hep olmuyor ama çoğunlukla öyle.
Komşu Hyunjin; En azından bazende olsa saygılı konuşuyorum, ben onu bile görmedim sizden.
Komşu Felix; Ha ben saygısızım yani?
Komşu Hyunjin; Evet öylesin.
Hayvanları neden sevmediğini anlamıyorum, melek gibiler. Bazı insanlardan daha insanlar.Komşu Felix; Hayır sevmediğimi nerden çıkardın? Önceden kedim olduğunu söylemiştim.
Komşu Hyunjin; O zaman derdin benim köpeklerimle mi?
Komşu Felix; Derdim falan yok, sadece bu kadar ses yapmaları sinir bozucu.
Komşu Hyunjin; Sen daha sinir bozucusun.
Komşu Felix; Sinirlerimi tepeme çıkartmaktan başka bir şey yapmıyorsun.
çevrim dışıKomşu Hyunjin; Sanki sen farklısın.
çevrim dışı____________________________________
helogrip oldugum icin bolum yazmak asiei zor geliyodu
anxa yazabildim cikan bolumde bu oldu istelutfen fikrinizi belirtin, optum, sizi seviyorum🫶🏽
🥹👉🏼Beğenmeyi, yorum yapmayı ve beni takip etmeyi unutmayın👈🏼🥹
🫶🏽FANART🫶🏽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My puppy {Hyunlix}
FanfictionFelix ve Hyunjin birbirinden oldukça nefret eden komşulardı. Shipler; Hyunlix, Minsung, Chanmin, Jeongbin semelix ukehyun Başlama tarihi => 09.07.2022 Bitiş tarihi => 08.08.2022