=Hyunjin x Felix whatsapp konuşması=
Komşu Hyunjin; Çok sesli gülüp konuşuyorsunuz.
Komşu Felix; Kim?
Komşu Hyunjin; Sen ve o Hannah işte.
Komşu Felix; Hayır yanımda bile değil, bir saniye dur.
Telefonla görüntülü konuşuyorduk ve çüş yani sendeki kulak nasıl bir kulak.Komşu Hyunjin; Çok sesliydi duymam normal, hem neydi bu kadar komik olan yani evime kadar ses geldi.
Komşu Felix; Ben buna cevap vermeden sen benim soracağım şeye cevap ver ilk önce.
Komşu Hyunjin; Bekliyorum sor.
Komşu Felix; Sen beni neden bu kadar kıskanıyorsun Hyunjin?
Komşu Hyunjin; Kuru iftira resmen.
Komşu Felix; Bence bir daha bir şeylere baktıktan sonra sekmenlerini sil, instagramında Hannah'yı araştırmışsın profili açıktı.
Komşu Hyunjin; SEN BENİM
TELEFONUMU MU KARIŞTIRDIN?Komşu Felix; Hayır tabi ki asla yapmam öyle şeyi, hatırlarsan sana tarif okumam için telefonunu açıp bana vermiştin.
Neyse bunu sonra konuşuruz sen şimdi beni neden kıskandığını anlat, tahminde yürütebilirim?
Yani, Hannah'dan nefret ediyor olabilirsin ki bence bir sebebi yok, benden hoşlanıyor olabilirsin ya da önceden tanıdığın ve sinir olduğun biri.Komşu Hyunjin; SUS HAYIR GİDİYORUM BEN.
Komşu Felix; KAÇMA HYUNJİN.
Komşu Hyunjin; KAÇMIYPRUM.
SUS SENİ APTAL SUSS.Komşu Felix; Sana geliyorum aç kapıyı.
Komşu Hyunjin; Gelemezsin evde değilim yok evde kimse.
Komşu Felix; Ordan oraya koşma seslerin geliyor ayriyeten koşma kendini yaralayacaksın.
Komşu Hyunjin; HAYIR YOKUM YOKK.
Kedilerdir ya da hırsızdır evet evet hırsızdır, bırak adam işini yapsın.Komşu Felix; Olmaz gideyim de bir şey çalınmasın.
Komşu Hyunjin; YA SANA NE ÇALSIN İŞTE ÇALCAĞINI.
Komşu Felix; Olmaz çalmasın, hoşlandığım kişinin evi orası ve o kişi eşyalarının hepsini çok sever.
Komşu Hyunjin; HA
NE DİYOSHM SEN
NE DYOASN SNE
SEN NE DISYOSUBKomşu Felix; Sana geliyorum aç kapıyı diyorum.
Komşu Hyunjin; Tamam
DUR HAYIR GELME
NOLUR PFFF
çevrim dışıKomşu Felix; O kızaran yanaklarını sevsem keşke çok tatlısın şu an.
çevrim dışı____________________________________
slmFELIX NAPIYOSUN COCUMUN ELI AYAGI BIRBIRINE DOLASTI
ENAYI OLMUSLAR YA
neyse regli agrimdan geberiyorum anca boyle bi bolum cikardim😪 umarim begenirsiniz sizi seviyorum hoscakaliin💗
ve kontrol etmedim yanlis varsa sonra bi ara duzeltirim🧍🏽♀️
kactim bb😗
🥹👉🏼Beğenmeyi, yorum yapmayı ve beni takip etmeyi unutmayın👈🏼🥹
🫶🏽FANART🫶🏽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My puppy {Hyunlix}
FanficFelix ve Hyunjin birbirinden oldukça nefret eden komşulardı. Shipler; Hyunlix, Minsung, Chanmin, Jeongbin semelix ukehyun Başlama tarihi => 09.07.2022 Bitiş tarihi => 08.08.2022