yazarın anlatımı
smutHyunjin duyduğu kapı sesiyle odalarının kapısının kapandığını anlamış ve sevgilisine seslenmişti.
Hatırladığı kadarıyla uyduklarında saat gece yarısını geçmişti.
"Hyunjin'im?" Duyduğu derin sesle kapıya doğru dönmüş ve ona doğru gelen sevgilisini izlemişti.
Gözlerini yumruk yaptığı elleriyle ovuşturmuş ardından oturur pozisyona gelmişti.
"Saat kaç? Ve nereye gittin?" Demişti sadece.
"Su içmek için kalkmıştım ve saat sabah 5 falan." Hyunjin hâlâ uykuluydu, sadece mırıldanmıştı.
Felix yatak başlığına yaslanmış ardından Hyunjin'i kendine çekmişti.
Yaptığı haraket iyi hoştu ama Felix'in çıplak göğüsüne yaslanmak içinin kıpırdanmasına yol açıyordu.
"Felix..."
"Söyle güzel bebeğim?" Hyunjin başını kaldırmış ve sevgilisine bakıp gülümsemişti. Bu beni öp demekti onların dilinde.
Felix aldığı mesajla bir elini Hyunjin'in yüzüne yerleştirmiş ardından dudaklarını birbirine bastırmıştı.
"Kucağıma gel." Fısıldamıştı Felix. Kucağına gelen sevgilisinin beline yerleştirmişti ellerini, alttan yavaş yavaş okşuyor aynı zamanda küçüğünü öpmeye devam ediyordu.
Sanki dünya üzerinde sadece onlar vardı, bu derece yakınlaştıklarında her şeyi unutuyorlar ve dış dünyayla bağlantıları kopuyordu.
Sessizdi, karanlıktı ve gün onlara aitti.
Nefes almak için ayrılmıştı Hyunjin. O sırada büyüğü sevgilisinin yüzündeki her detayı öpüyordu.
Sevgilisini onun yardımıyla yatağa yatırmış ve çene hattını belirten noktadan başlayarak göğüslerine kadar öpücükler bırakmıştı.
Hyunjin vücudunda titreme hissetmişti, göğüs kısmı onun gerçekten hassas noktasıydı ve Felix o hassas noktaya dokunmayı seviyordu.
"Seni istiyorum." Hyunjin kendinde bulduğu cesaretle konuşmuştu.
Felix kıkırdadıktan sonra Hyunjin'in yüz hizasına gelmiş ve dudaklarına tekrar öpücük bırakmıştı.
Tekrar göğüs kısmına inmiş ve emmeye başlamıştı. Hyunjin derin derin nefesler alıyordu, aldığı zevkten gözleri kayıyor ve terliyordu.
"Hyung..." Diye sızlandı.
"Ne istiyorsun, söyle." Bir eli göğsüyle oynarken küçüğünden cevap bekliyordu.
"S-seni, içimde hissetmek ist-istiyorum." Bunun üzerine Felix gülümsedi ve sevgilisinin altında ki şortu iç çamaşırıyla birlikte çıkardı.
"Sende çıkar üzerini." Demişti Hyunjin, kendisi tamamen çıplakken Felix neden yarı çıplaktı ki? Bu hiç adil değildi!
Sevgilisi küçüğünü dinlemiş ve altındaki bol pijamayı ve iç çamaşırını çıkarıp bir kenara atmıştı.
Tekrar sevgilisinin üzerine gelip kasıklarına doğru yönelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My puppy {Hyunlix}
Hayran KurguFelix ve Hyunjin birbirinden oldukça nefret eden komşulardı. Shipler; Hyunlix, Minsung, Chanmin, Jeongbin semelix ukehyun Başlama tarihi => 09.07.2022 Bitiş tarihi => 08.08.2022