5. Bölüm

3.4K 313 122
                                    

=Jeongin'in köleleri😌🧍🏽‍♀️=
Katılımcılar: Changbin,Jeongin,Hyunjin

Hyunjin; Gerizekalı adam beyin yok resmen kafasının içinde. Aptala bak çok rahatsızsan taşın burdan.
Birde akşam bana yemek yaptı diye insafa geldin sabah mesaj attım hayır hata bende ne bokuna atarsın ki mesaj.
Salak Hyunjin salaksın.

Changbin hyung; Ne oluyor yine ya.

Bebek tilki; Felix kızdırmış belli, bebeğim sinirin geçti mi?

Hyunjin; Sence geçmiş gibi mi Jeong?

Bebek tilki; Geçmemiş. Ama bir sakinleş takma şu çocuğu kafana bırak ne derse desin.

Changbin hyung; Evet sen onunla uğraştıkça o da senle uğraşmaya devam ediyor. Ve bu da seni daha çok rahatsız ya da sinir ediyor.

Bebek tilki; Aynen.

Hyunjin; Ya muhattap olmayacaktım ama gece yanıma geldi. Yeni köpeğim ateşliydi ve fazla acı içinde inledi sesini duymuş ve merak ettiği için geldi. O kadar iyiydi ki huysuz biri gibi değildi hiç yemek yapmış bana ben uyumuş kalmışım ama sabah kalktım bok yiyesice aklım bana dedi hadi mesaj at. Bende attım ama tüm sinirlerim bozuldu.

Changbin hyung; Sana ev mi baksak acaba.

Bebek tilki; Mantıklı fikir, kurtul ordan onunlada uğraşmak zorunda kalmazsın.

Hyunjin; Hayır istemiyorum. Evimden oldukça memnunum, Kkami'de aşırı seviyor burayı gidemem bir yere. Çok rahatsızsa kalksın kendisi gitsin aptal insan ya.

Bebek tilki; Sen sakinleş biraz ya, yanına gelelim ister misin?

Hyunjin; Belki sonra şimdi dışarı çıkacağım. Kkami'nin yürüyüşe çıkması lazım birde diğer yavrumu veterinerden almaya gideceğim.

Changbin hyung; Tamam ama haber et bize.

Hyunjin; Tamam ederim, görüşürüz.
çevrim dışı

Bebek tilki; Görüşürüz.
çevrim dışı.

Changbin hyung; Bayy
çevrim dışı

•••
Yazarın anlatımı

Hyunjin telefonunu kapatmış ve ceketinin cebine koyarak fermuarını çekmişti. Kkami'nin tasmasını taktıktan sonra evden ayrılmıştı.

Yürüdükçe aklına dün gece geliyordu. Felix'in yanında fazla hüzünlenmişti, hüzünlü tarafını kimseye göstermek istemedikçe herkes fark ediyordu.

Kkami hızlı hızlı yürümeye başlayıp tasmayı çekiştirince Hyunjin daldığı derin düşüncelerinden kurtulmuş ve köpeğinin çekiştirdiği yere doğru adımlamaya başlamıştı.

Köpeği bir yandan kokluyor bir yandan hızla yürümeye çalışıyordu. Son zamanlarda iyice huysuz bir köpek olmuştu.

Zar zor olsada sonunda parktan ayrılmışlar ve Seungmin'in kliniğine doğru gitmişlerdi.

Yavruyu gerçekten merak ediyordu. Seungmin'in dediğine göre ciddi bir şeyi yoktu, olmasınıda istemiyordu.

Kliniğin önüne geldiklerinde Kkami'yi kucağına almış ve içeri girmişti. İçeri girdiğinde girişin ordaki oturma yerlerinde Seungmin'e tek başına oturup kahve içtiğini görmüştü.

"Niye burdasın?" Demişti ona yaklaşırken.

"Hoşgeldin, öğle molası vakti ya stajyerim öğle yemeğine çıktı." Hyunjin'in anladığını belirterek kafasını sallamıştı.

Seungmin'in dikkatini hemen Kkami çekmişti, gerçekten en sevdiği hastalarından biriydi.

"Selam ufaklık." Diyerek kucağına alırken, Kkami hemen heyecanlanmaya başlamış ve kuyruğunu sallamıştı.

Seungmin köpeğin tüylerini okşarken Hyunjin'e dönmüştü.

"Gel bakalım hasta ufaklığımızın yanına gidelim."
Seungmin önden giderken Hyunjin'de arkasından onu takip etmişti. Odaya girdiklerinde yer yuvasında yatan Luna hemen kapıya çevirmişti başını.

Hyunjin, Luna'nın o haline gülümsemiş ve yanına adımlayıp kucağına almıştı köpeğini.

"Sorun yok değil mi Seung?"

"Hayır merak etme her şeyi iyi ama kısa süre ilaç tedavisi uygulayacağım."

"Tamam, bugün eve gelebilir mi?"

"Evet artık evine gidebilir." İkili birbirine gülümsenişti.

Köpeklere baktıklarında ise iki köpekte gördükleri ilgiden oldukları kucaklarda iyice mayışmışlar ve yerleşmişlerdi kucaklara.

Hyunjin biraz daha Seungmin'in orda vakit geçirdikten sonra geç kalmadan evinin yolunu tutmuştu.

Gece delirtmesi gereken sarışın bir çocuk vardı ve son zamanlarda bundan aşırı keyif alıyordu.

___________________________________
bi gunde iki bolum hic benlik degil

ben ne yapiyorum ya bu nasi bolum wkfnwoncowd sacmaladim bi kitapta art gibi olcak gibi kaldirabilrikm belki

lutfen fikrinizi belirtin!!!

optum sizi🤌🏼🤌🏼

🥹👉🏼Beğenmeyi, yorum yapmayı ve beni takip etmeyi unutmayın👈🏼🥹

🫶🏽FANART🫶🏽

🫶🏽FANART🫶🏽

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
My puppy {Hyunlix}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin