=Hyunjin x Felix whatsapp konuşması=
Komşu Felix; Daha ne kadar benden kaçmaya devam edeceksin?
Komşu Hyunjin; Kim kaçıyor, ben mi? Hiçte bile.
Komşu Felix; Hadi ama daha dün merdivenlerde karşılaştık yüzüme bile bakmadan hemen gittin.
Komşu Hyunjin; Köpekleri gezdirmeye çıkarıyordum aceleydi işim ondan.
Komşu Felix; Hyunjin yanında köpeklerin yoktu ne saçmalıyorsun?
Komşu Hyunjin; OF SUS YA hem sen gitsene kafene yazma bana çalış.
Komşu Felix; Kafemdeyim zaten şu an boşum. Hadi bu akşam bir şeyler yapalım.
Komşu Hyunjin; Hayır.
Komşu Felix; Hyunjin daha ne kadar kaçacaksın?
Komşu Hyunjin; Dedim ya kaçmıyorum diye bunak herif hemen unuttun mu?
Komşu Felix; Sinirlerimle oynama.
Komşu Hyunjin; Offf tamam ama o konu hakkında konuşmayacağız.
Komşu Felix; Hangi konu? Senden
hoşlanmam mı?Komşu Hyunjin; Bak ya, bilerek yapıyorsun.
Komşu Felix; Bir şey yaptığım falan yok.
Komşu Hyunjin; Gidiyorum ben, akşam bir saniye bile gecikirsen gelmem seninle.
çevrim dışıKomşu Felix; Merak etme tam vaktinde ordayım.
çevrim dışı.•••
yazarın anlatımı"Ne o telefonuna bakarak sırıtıyorsun, hayırdır?" Jisung'un yanına gelmesiyle Felix yaptığı şeyin farkına varmıştı. Telefonunun kapalı ekranına bakıyor ve sırıtıyordu.
"Ne sırıtması ya sırıtmıyorum." Telefonunu kenarı koyarken tezgaha geri dönmüş bir şeylerle uğraşıyormuş gibi yapmıştı.
"Numaradan orda bir şeyler yapıyormuş gibi yapma hiç, anlat."
"İşim var Ji."
"Yalan söylediğini en iyi ben anlarım şimdi Lee Felix buraya gel ve dökül, hemen!" Jisung'un hafif sesli çıkan sesiyle Felix etrafına bakınmış ardından Jisung'un yanına yaklaşmıştı.
"Manyak herif bağırma."
"Bağırtma sende."
"Of sonra anl-" Jisung'un ters bakışları Felix'in üzerindeydi asla kurtulamayacaktı anlatmazsa. "Neyse şimdi anlatayım." İkisi tezgahın arkasında duran sandalyelere oturmuştu. Kafenin şu an durgun olması iyiydi.
"Ben Hyunjin'den çok pis hoşlanıyorum."
"E bunu hepimiz biliyoruz hayatım, bu muydu yani? Telefondada onunla konuştun ona sırıtıyordun değil mi?"
"Evet." Jisung her boku anlıyordu içlerindeki en zeki insandı resmen. Felix birinden hoşlandığında hemen belli ederdi. Yaptığı her haraket, değişen tavırları onu ele verirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My puppy {Hyunlix}
FanficFelix ve Hyunjin birbirinden oldukça nefret eden komşulardı. Shipler; Hyunlix, Minsung, Chanmin, Jeongbin semelix ukehyun Başlama tarihi => 09.07.2022 Bitiş tarihi => 08.08.2022