10. Bölüm

3.2K 275 142
                                    

=Hyunjin x Felix whatsapp konuşması=

Komşu Felix; Köpeklerini sevmemem normalmiş.

Komşu Hyunjin; Abartmasana ya.

Komşu Felix; Abartma? Isırdı köpeğin beni, ısırdı.

Komşu Hyunjin; Küçük bir şey, hem benim köpeklerimin aşıları tam korkma.

Komşu Felix; Korktuğum falan yok her neyse yinede tatlılardı.

Komşu Hyunjin; /anan tatlı.
/mal adam ne olur beni tatlı bulsan.
/ne diyorsun Hyunjin ya.

Komşu Felix; Yazıp yazıp silme, hem senide tatlı buluyorum kıskanma hemen.

Komşu Hyunjin; Köpeklerimi kıskanmam ben.

Komşu Felix; Hıhı tabi.

Komşu Hyunjin; Sus artık.

Komşu Felix; Neyse bu arada her şey mükemmeldi ellerine sağlık.
Sende dahil.\

Komşu Hyunjin; Teşekkür ederim, afiyet olsun.

Komşu Felix; Bende sana yemek yapmak isterdim ama ölmek için çok gençsin.

Komşu Hyunjin; O kadar kötü mü ya?
/O gün bana yaptıkların iyiydi ama sen yemediğimi sanıyorsun

Komşu Felix; Yani yemek konusunda kötüyüm ama tatlı istersen yapabilirim.

Komşu Hyunjin; İsterim tabikii.

Komşu Felix; Tamamdır, boş olduğum bir gün sana tatlı yapar ve getiririm.

Komşu Hyunjin; Bekliyorum.
Şimdi çıkmam lazım sonra görüşürüz.
çevrim dışı

Komşu Felix; Görüşürüz.
çevrim dışı

•••
yazarın anlatımı

Hyunjin telefonunu aptal bir sırıtmayla kapatmış ve yanına koymuştu. Toplaması gereken bir mutfak vardı.

Köpeklerinin mamalarını kontrol ettikten sonra pembe mutfak önlüğünü giymiş ve ardından bulaşıklara yönelmişti.

Fazla bir şey yoktu, dağınık çalışmayı asla sevmezdi o yüzden bir yandan yemek yapmış bir yandanda dağıttıklarını toplamıştı geriye bir tek yemek bulaşıkları kalmıştı.

Hepsini güzelce sudan geçirmiş ve makinaya yerleştirmişti, önceki günden makina yeterince doluydu en son attıklarıyla çalışma zamanı gelmişti. Tezgahın altındaki dolaptan deterjan almış ve makinaya koyduktan sonra çalıştırmıştı.

Tezgahın üzerinide temizledikten sonra ellerini kurulamış ve önlüğünü çıkarıp yerine asmıştı.

Odasına çıktığında bir yandan pijamalarını seçiyordu bir yandanda ayağına dolanan Luna'ya gülümsüyordu.

Gece onun için güzel geçmişti mutlu hissediyordu. Felix'e başta gıcık olsada onunla vakit geçirdikçe ve tanıdıkça sevmeye başlamıştı, her yaptığı haraket şimdi hoşuna gidiyordu.

My puppy {Hyunlix}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin