15. Bölüm

2.6K 211 74
                                    

=Hyunjin x Felix whatsapp konuşması=

Serendipity🤍; Sabah kalktığımda yanımda yoktun.

Mahperi💙; İnan kalmak çok istedim, beraber güzel kahvaltı yapalım istedim ama Jisung'un annesi gelmiş dün bugün kafeye gelmedi o yüzden erken gitmek zorunda kaldım bebeğim.

Serendipity🤍; Anldım.
Ne yapıyorsun şu an?

Mahperi💙; Az önce kafe biraz sakinledi oturuyorum, benim Hyunjin'im ne yapıyor?

Serendipity🤍; Köpeklerin mamasını koydum şimdi kendime bir şeyler hazırlayacağım.

Mahperi💙; Güzelce doyur karnını tamam mı?

Serendipity🤍; Tamam merak etme.

Mahperi💙; Ederim, sevgilim değil misin?

Serendipity🤍; Öylemiymişim.

Mahperi💙; Yani öyle olduğumuzu düşünüyorum.
Teklif falan istersen edeyim hemen.

Serendipity🤍; Hayır sevmiyorum öyle şeyleri ve evet doğru düşünüyorsun.

Mahperi💙; Hadi bana fotoğraf at çok özledim seni.

Serendipity🤍; Gece yanımdaydın?

Mahperi💙; Hiç farketmez yanımda bile olsan özlerim ben seni.

Serendipity🤍; Sus ve bekle.
çevrim dışı.

Mahperi💙; Dün olduğu gibi kızardın değil mi? Ah, keşke yanında olsamda öpsem dudaklarından.

Serendipity🤍;

Mahperi💙; Çok güzelsin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mahperi💙; Çok güzelsin. Dudaklarına bak, öpmem lazım seni.

Serendipity🤍; Yani öpebilirsin, güzel olurdu.

Mahperi💙; Acaba yanına kaçabilir miyim? Minho'ya sorarsam ağzıma sıçar ama günlerdir kafeyi boş bıraktım.

Serendipity🤍; Hayır gelme zaten, Minho hyung tek kalmasın ve Jeongin gelecek biraz vakit geçireceğiz.

Mahperi💙; Hm, istenmiyorum yani?

Serendipity🤍; Hayır öyle demek istemedim.

Mahperi💙; Şaka yapıyorum, güzel vakit geçir bebeğim.

Serendipity🤍; Geçiririm, yani bizi anlatmayı düşünüyorum o yüzden biraz delirecek -mutluluktan- ama güzel vakit geçiririz umarım.

My puppy {Hyunlix}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin