İki saattir mina ile eşyalarımı kolilemeye çalışıyoruz. Ben kitapları karton kutuların içine koyuyorum mina ise rafları söküp kutuların içine koyuyor. Minaya odama gidip birkaç eşyamı toplayacağımı söyledim.
Bu zamana kadar aldığım bütün çiçekleri kurutur ve çerçevelerde saklarım. Minanın bana getirdiği krizantemleri de aynı şekilde kurutmaya çalışıyorum. Odamdaki çekmecelerden birinde sırf çerçeveler vardır. Anılarımı saklamayı çok seviyorum. Bunu 10 yaşındayken babamdan aldığım ilk çiçek olan hawaii orman gülünü de kurutup sakladım. Çiçeklerim için genellikle beyaz çerçeveler tercih ediyorum.
Aldığım ikinci çiçek büyük abim bang chan tarafından verilen gündüz sefasıydı. Çiçekleri kurutma fikrini ise abim yoongi vermişti bana. Böyle yaparsam hatıra olarak çiçekleri saklayacağımı söylemişti. O zamandan bu zamana bir sürü çiçek aldım. Özellikle lise yıllarımda.
Gül, karanfil, lale, zambak, nergis, sümbül, menekşe, leylak, papatya, şebboy, akasya, açelya ve böyle uzayıp gidiyor. Hepsini bir koliye koyup minaya yardıma indim. Mina rafları bitirmiş olacak ki kitapları paketmeye geçmişti. Ona yardım ettim. Hemen sonra kocaman bir kamyon geldi ve eşyalarımı alıp kamyona taşıdılar. Aslında sadece kitaplarım raflar ve odam var geri kalanları nasıl alacağımı bilmiyorum ama biraz ailemin yardımıyla tamamlarım.
Mina:"peki koltuk, televizyon gibi eşyaları nasıl alacaksın ya da bulaşık makinesi, çamaşır makinesi, fırın"
Chae:"aslında kütüphanede gördüğün koltukları yeni eve taşıyabilirim abimden bir televizyon istesem bana dükkandan televizyon getirir"
Mina:"peki beyaz eşyaları?"
Chae:"onları da babamın beyaz eşya şirketinden ayarlarım sen kafaya takma ama senden bir iyilik isteyebilir miyim ?"
Mina:"neymiş o iyilik"
Chae:"hani tavan arası var ya aslında normal bir odadan farkı yok ama siyah duvarları var ve biraz kötü kokuyor aynı zamanda da tozlu orayı temizlememe ve boyamama yardım eder misin?"
Mina:"tabiki ederim
Eve geldiğimizde adamlar eşyaları içeriye taşıdı. Bizde minayla markete gidip birkaç temizlik malzemesi alıp eve geri döndük. Temzilik bezi, vileda ve diğerleri. Saçlarımı bir tokayla bağladım ve saçlarım yüzüme gelmesin diye bir bandana taktım. Minaya da bir toka ve bandana verdim.
Mina:"chae sen hiç madonna'nın material girl şarkısıyla temizlik yaptın mı?"
Chae:'' temizlik yaparken genellikle şarkı dinlemem"
Mina:"o zaman bu sefer dinleyelim"
evet anlamında kafamı salladığımda güldü ve telefonundan şarkıyı açtı. Telefonu o kadar çok ses çıkartıyordu ki bütün mahalle bizi dinliyor olabilirdi.Mina:"bana inan şarkı dinlerken temizlik yaptığında bütün işler çabucak bitiyor biz büyükannemle böyle yapıyorduk"
Chae:"başlayalım o zaman"
Mina:"ahh bekle ben süpürge getirmeyi unuttum hemen eve gidip süpürgeyi getirsem"
Chae:"tamam ben seni bekleyeceğim"
Mina koşarak evine gidip elektrikli süpürgeyi aldı ve koşarak geri geldi.
Mina toz alacağını söyleyip üst kata çıktı. Bende peşinden geldi.
Chae:"benim ne yapmam gerek"
Mina:"aşağıya inip toz almaya başla sonra yerleri siler süpürür en son camları siler tavan arasına çıkar orayı boyarız büyük annem bir bodrum kat olduğundan bahsetmişti. Sonra oraya bakarız eğer uygunsa kitapları oraya koyarız tamam mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krizantemler - Michaeng
FanfictionSana: dedim arkadaşıma iyilik yapayım lisede platonik olduğu kızla tanıştırayım ama sen git kıza hasta de Mina: o kız chae miydi