Hastaneye varmamıza az kalmıştı ve ben neredeyse bayılacaktım. Ni-ki için giderken bir çiçek ve Kore'den getirdiğimiz bir ayıcık aldık. Onu ilk kez göreceğim ve hiç tanımadığım birinin karşısında sevgili taklıdı yapmak çok tedirgin edici.
Chae:"ben galiba çok heyecanlandım"
Mina:"Chae susar mısın lütfen sinirliyim. Replik düşünüyorum."Tabi bunları kısık sesle söyledik çünkü Bay Myoui bizi duyabilirdi. Mina bana biraz sinirli bakıyor. Galiba çok stres yaptı.
Chae:"sakin ol bizi yemeyecek ya inandırırız bir şekilde"
Hastaneye vardığımızda Bay Myoui arabayı otoparka park etti. Birlikte Ni-ki'nin odasına gittik. Bay Myoui bizi yanlız bırakacağını söyleyip aşağıya indi. Kapıyı çaldık ve"gir" komutuyla içeriye girdik.
Ni-ki:"Ablaa!" diye bağırıp Mina'ya sarıldı. Mina'da ona.
Mina:"seni çok özledim canım. Nasılsın? Çok acıyor mu?"
Ni-ki:"hayır. Sevgilini getirmişsin"
Derin bir nefes aldım ve rolümü oynamaya başladım.Chae:"Merhaba. Sen Ni-ki olmalısın. Ben Chae." Elimi ona doğru uzattım.
Ni-ki:"tanıştığıma memnun oldum Chae abla"elini bana doğru uzattı ve sıktı.
Chae:"Mina bana ameliyet olduğunu söylediğinde çok endişelendim. Geçmiş olsun. Bunlar senin için tatlım"
Ni-ki:" çok teşekkür ederim. Ben çok iyiyim. Doktor amca üç gün sonra taburcu olabilirsin dedi."
Chae:"Çok sağlıklı gözüküyorsun. Şu anki yorgun halin bile ablanın evdeki halinden daha dinç" Ni-ki kıkırdadı ve ablasına döndü.
Mina:"gerçekten o kadar kötü mü gözüküyorum?"
Chae:"seni gömmek gibi olmasın ama çok ruhsuz gözüküyorsun sevgilim"
Ni-ki:"unutuyordum. Size bir resim çizdim."
Ni-ki bize çizdiği resmi verdi. Resimde bir ev, bir ağaç, Mina, Ni-ki ve ben vardım. Gözlerimizi çok tatlı çizmiş. İki tane çizgi çizmiş ve üzerinde kirpik eklemiş. Dudaklarımız yerine ise yarım bir yuvarlak eklemiş. Benim dudağımın altında bir ben var. Mina'nın ise gözünün biraz yanında. Benim saçlarım sarı Mina'nınki siyah.
Tam anlamıyla ikimizi tıpatıp benzetmiş.Chae:"beni çok benzetmişsin canım aynı şekilde ablanıda."
Ni-ki:"ablam senin nasıl bir kız olduğunu anlattı bana."
Chae:"ablan benden habersiz iş yapıyor muymuş?"
Mina:"sen kardeşimi ilk defa görecektin o da seni ilk defa görsün istiyordun. Ama Ni-ki bana resim çizeceğini söyledi"
Ni-ki baş ucunda duran masadan telefonunu aldı ve annesinden mesaj geldiğini söyledi.
Ni-ki:"annem sizi yemeğe çağırıyor. Eve gelsinler yesinler yazmış."
Chae:"seni bırakmamız gerekecek ama"
Ni-ki:"önemli değil ziyatere gelirsiniz
hem ben iki gün sonra eve geleceğim"Mina:çok kısa bir ziyaretti ama biz tekrardan geleceğiz tamam mı ablacım"
Ni-ki kafasını sallayıp bize güldü ve el salladı. Bay Myoui bize hastanede kalacağını söyledi ve bir taksi çevirdi. Ev ve hastanenin arası biraz uzun olduğu içn fırsattan istifade hemen telefonlarımızı çıkartıp gruba girdik.
______________________________________
gizli gayler
Jihyo
her şey hazır mı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krizantemler - Michaeng
Hayran KurguSana: dedim arkadaşıma iyilik yapayım lisede platonik olduğu kızla tanıştırayım ama sen git kıza hasta de Mina: o kız chae miydi