39

66 13 6
                                    

gizli gayler

Nayeon
peki minanın chaeyoungu paket etmesi hakkında ne düşünüyorsunuz

Sana
yazık oldu ama ikisine de
ne chaeyoung suçlu ne de mina
mina doğru dürüst dans da edemedi

Tzuyu
ilk defa birinize üzülüyorum.
Ciddiyim.

Jihyo
araya tzuyu girdiyse iş ciddidir arkadaşlar.

Jeongyeon
öyle mi olmuş ya
kız bir ağlamaya başladı
chae gözümde teröriste dönüştü

Chae
terörist olmadığımdan hem fikirsek hadi kalkın hazırlanın gidiyoruz

Dahyun
aa bismillah nereye

Chae
Seoul havalimanına

Tzuyu
tahmin edeyim mina için gidiyoruz

Chae
nerden biliyon lan

Tzuyu
jihyo karısı söyledi

Momo
ay valla hastayım ben gelemem

Dahyun
vallahi cayır cayır yanıyo teyzesi

Momo
ben arayayım mı ikna ederim geri gelir

Chae
hazırlanın lan
çabuk
gelmeyeni döverim
jeongyeon sen de şey yap

Jeongyeon
anladım anladım arabayla alayım hepinizi
bu nedir arkadaş ya
biriniz de benzinin ne kadar olduğunu sormuyor
para sıçıyoruz sanki
ateşleyin ikiyüzer götüreyim
özel şoförünüz müyüm ben sizin

Jihyo
nayeonu da her yere arabayla bırakıyorsun
iki adım öteye gitse karıyı arabaya bindiriyorsun

Jeongyeon
o benim KARIM jihyo
onun özel şoförü olurum
ama niue senin şoförün oluyorum
Sadıcımsın lan sen benim

Jihyo
bir kadının sadıcı karısından daha önemlidir.

Sana
?

Jihyo
yani jeongyeon için öyle olmalı sonuçta
senin için niye öyle diyeyim aşkım
hem karım değilsin daha

Chae
YA KARIM GİDİYOR
JEONGYEON İKİ DAKİKA İÇERİSİNDE KAPIMIN ÖNÜNDESİN
BİTTİ

Nayeon
ne bitti benim koltuktan kalkmam 5 dakika alıyor
8 dakika ver bari

Chae
hızlı kalk bana ne

Nayeon
nankör

________________________

Chaeyoung yaklaşık 2 dakika 30 saniye içinde gelen Jeongyeon'un arabasına binmiş ve sertçe kapıyı kapatmıştı. Ön taraflardan gelen 'tövbe estağfurullah' sözlerini dinlemeden.

Sırayla hepsi evlerinden alınmıştı ve Seoul Havalimanı'na gidiyorlardı, Tzuyu'nin Candy Crush'ı eşliğinde.

Havalimanına geldiklerinde hızlıca içeriye girmişlerdi. Tam Mina'yı aramaya başlayacakken güvenliklerden biri onlara kontrollerinin yapılmadan havalimanına giremeyeceklerini söyledi.

Onlar ne yapacaklarını düşünürken bir kadın çığlığı yükseldi. Arkalarına döndüklerinde Jihyo'nun bie kadının saçını tutup çektiğini ve ' sen benim nişanlıma mı bakıyorsun!' diyerek bağırdığını gördüler. Üstüne Jihyo alttan eliyle "gidin" işareti yapıyordu.

Hızlıca aradan sıvıştıklarında Sana ve Momo birden kayboldu. Nereye gittikleri hakkında herhangi bir fikir yoktu ama umurlarında bile değildi.

Hızlıca diğer kontrolden de geçeceklerdi ki güvenlik geçmelerine izin vermedi. Tam o anda Dahyun Tzuyu'yi dürttü ve yere yatmasını yani bayılma taklidi yapmasını söylediğinde Tzuyu'nin cevabı "saçmalama ben bu pis yere yatmam" olmuştu. Sonra suratına sinsi bir gülüş yerleştirip güvenliğin yanına gitti ve bir şeyler söyledi. Kadın tam ona kızıp kolunu tutacakken Tzuyu yaygara koparmaya başladı. Böylelikle aradan sıvışabildiler.

Koşarak giderken üstlerine doğru birkaç güvenliğin geldiğini gördüklerinde tam ne yapacağız diye bakışacakken yüksek bir ses yükseldi. Arkalarına baktıklarında Dahyun'un kendini yere attığını yani bayılma taklid yaptıklarını gördüler. Güvenlikler Dahyun'un başına toplandığında hızlıca koşarak kaçtılar.

Mina tam Chaeyoung'un görüş alanına girmişti ki bir adam gelip omzundan dürttü onu. Tabii ki bir güvenlikti. Tam adamla konuşmaya başlayacakları sırada Nayeon Chaeyoung'u kendine çekmiş ve konuşmaya başlamıştı. Tabii o anın adrenaliniyle ne dediğini pek anlamasa da onu onaylamış ve geri dönmüştü adamın yanına. Adam onu çocuk gibi azarlayacağı sırada Nayeon arkadan çığlık atmaya Jeongyeon da 'karım doğuruyor!' diye bağırmaya başlamıştı. Güvenlik o tarafa gittiğinde Chaeyoung'un önü tamamen açılmıştı ve bu da Mina'yı yakalama fırsatı vermişti ona.

Mina'yı kolundan tutup kendine bakmasını sağlamıştı. Tam özür dikeyeceği sırada iki adam gelip kelepçeyi kollarına geçirmişti.

Krizantemler - MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin