5

333 35 3
                                    

Son 5 dakikadır jihyonun 3 kilometre öteye park ettikleri arabada unuttuğu sojuları kimin alacağını düşünüyorduk.

Mina:"ben giderim hem hava almış olurum" mina oturduğu yerden kalktı ve jihyonun yanına gitti.

Jihyo:"ne istiyosun?"

Mina:"anahtarı ver ve cüzdanımı bak benim cüzdanım"

Jihyo:"arabanın anahtarını al ama cüzdanı vermem o zıkkıma para veremezsin"

Mina:"cici kardeşim para benim verir misin şunu"

Jihyo:"cici kardeşim ikile ikinci kişiliğime başvurmak istemiyorum"

Mina:"biraz sonra içeceğiz farkındasın değil mi"

Jihyo:"aman al be seninle mi uğraşacağım"

Mina dışarıya çıktığında sana jihyonun göğüsünde uyuyordu. Jeongyeon kalktı ve sanayı uyandırdı.

Jeongyeon:"alo kalk sabah oldu sen uyuyunca içtik bir"

Sana:"neden bensiz içiyosunuz ben sarhoş olurum da jihyoyu öperim diye bekliyodum"

Jihyo:"sen bana aşıksın ha neyse mina daha yeni gitti sojuları almaya beni öpme şansını kaçırmadın"

Sana:"yuppi allahım sonunda jihyoyu öpücem"

Nayeon:"öptün öptüğün kadar zaten kızı"

Sana:"neyi ima etmeye çalışıyorsunuz hanımefendi"

Dahyun:"şunu diyor ki sabahtan beri elin durmuyo karıyı elleyip duruyosun"

Sana:"el benim jihyoda benim"

Jihyo:"hop hop yavaş ol"

Sana:"koreye yeni geldiğimde okul arkadaşıydık ortaokulun ilk senesi falan bana seninle evlenicem demiştin"

Momo:"herkes hata yapar jihyo boşver sana başka kadın bulurum ben bırak şu salağı"

Dahyun:"sen sus"

Momo:"her bir bireyin konuşma hakkı vardır hanım efendi rica edeceğim benden uzak durun"

Dahyun:"senin konuşmaya hakkın yok kılkuyruk"

Tzuyu:"momo onu bunu bırak ellerini aç kolonyayla dezenfektan sıkacağım"

Nayeon:"mahalle yanarken orospu saçını tararmış seninki de o hesap bıraksana kavga etsinler"

Chae:"siz niye kavga ediyosunuz?"

Dahyun:"karşımda oturan kadına sor"

Momo:"yanında sigara içtim diye demediğini bırakmadı nişanlanmadan önce sigara içmeni istemiyorum deseydi bu sorun çoktan çözülmüş olurdu"

Dahyun:"ben ona mı kızıyorum evet içmeni istemiyorum çünkü daha çok gençsin ve seninle yaşlanmak istiyorum ama sen böyle devam edersen 40'ı zor görürsün"

Momo:"neye kızıyorsun o zaman?"

Dahyun:"en sevdiğim halıma kül düşürdün"

Momo:"buna mı kızıyordun ben sana o halının aynısından alırım kurban olduğum sen yeter ki üzülme"

Dahyun:"alır mısın seni seviyorum" diyip momoyu öptü.

Nayeon birden çantasından kocaman bir albüm çıkarttı. Liseden bu yana olan çekildiğimiz bütün fotoğraflar içindeydi. Hemen ardından jeongyeonda çantasından bir albüm çıkarttı. Onlar albümleri çıkardıkları
sırada içeriye mina girdi.

Krizantemler - MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin