Mina ve ben eve varmıştık. Taksiden indik ve borcumuzu ödeyip zili çaldık.
Kapıyı Sachiko teyze açtı. İçeriye girmemizi söyledi ve koşarak mutfağa gitti. İçeriye girdik ve odamıza çıktık.
Üzerimizi değiştirdip aşağıya salona indik.Sachiko:"bana bakın bugün yemekte bir misafirimiz var. O yüzden bana öyle bakmayın beni seviyormuş gibi davranın"
Mina:"tamam anne"
Sachiko teyze suratımıza bakmadan mutfağa gitti. Biz misafirim kim olduğunu düşünürken kapı çaldı. Sachiko teyze koşarak kapıyı açtı. Kapıda bir kadın vardı ve galiba çok yakınlardı.
Sachiko:"ah canım ablacığım seni nasıl özledim bir bilsen. Bak bu benim kızım Mina o da sevgilisi Chaeyoung"
Mina:"kim geldi anne"
Sachiko:" Japonya'da yaşıyan ve senin sadece iki kere gördüğün Akira teyzenle oğlu. Beni kırmayıp Teksas'a geldiler. Bir hafta bizde kalacaklar"
Kadın içeriye girdiğinde Mina ile birbirimize baktık çünkü kadın uçakta konuştuğumuz o teyzeydi. Kadına ilişkimiz hakkında öyle bir sallamıştık ki şimdi rezik olsak bile attığımız yalanları düşünürdüm.
Akira:"Mina seni en son gördüğümde 7 yaşında küçücük bir kızdın. Yıllar sonra yiğenimle bir uçakta karşılaşacağımı hiç sanmazdım"
Sachiko:"Ne uçağı?"
Akira:"buraya gelirken oğlum babasını görmek istedi o yüzden Kore'ye gittik. Buraya Kore'den geliyoruz. Uçakta şans eseri Mina'cığımı gördüm."
Mina:"teyze oğlun nerede göremedim o yüzden soruyorum"
Akira:"ah klasik bir ergen birazda utanıyor Jungkook gel oğlum Mina ablanla tanış"
Jungkook denilen çocuk içeriye korkak adımlarla girdi. Elinde telefonu vardı ve bir zeka oyunu oynuyordu. Telefonuna bildirimler geliyordu ve bildirimlerin sesini kısmaya çalışıyordu. Bildirimler bir kişiden geliyordu galiba sevgilisi.
Jungkook:"selam"
Mina:"selam. Sana bir tavsiye vereyim bildirimlerin sesini ayarlardan kısabilirsin"
Jungkook:"biliyorum sadece annemi sinir etmek için açık tutuyorum"
Akira:"ki sinir oluyorum Jungkook kıs şunun sesini çıldırtıyor beni"
Chae:"Athena"
Jungkook:"efendim?"
Chae:"bilgelik ve savaş tanrıçası Athena. Oyunda, bilmecenin cevabı Athena"
Jungkook:"çok teşekkür ederim sabahtan beri onu düşündür"
Jungkook bana bakarak güldükten sonra Sachiko teyze bizi sofraya çağırdı. Hepimiz masaya oturduk ve konuşmaya başladık. Yani onlar konuşmaya başladı. Çünkü ne Mina ne ben ağzımızı bile açmadık. Jungkook konuşmayı başlatana kadar.
Jungkook:"Mina sizinle birlikte Kore'ye gelebilir miyim? Annem başımda biri olmadan beni göndermiyor"
Akira:"neden Kore'ye gitmek istiyorsun onu anlayamıyorum Japonya'da arkadaş edinmeyi bırak ağzını açmıyorsun ama tutturmuşsun bir arkadaşım var diye"
Mina:"teyze kızma çocuğa izin verirsen bizimle gelebilir bir göz kulak oluruz ona merak etme"
Jungkook:"Teşekkür ederim Mina "
Sachiko:"kızlar ben size şeyi soracaktım Mina kızım siz kaç aydır çıkıyorsunuz?"
Mina tam ağzını açmışken Akira teyze lafa atladı ve konuşmaya başladı. Ben rezil olduğumuzu düşünürken Mina annesine ne hesap vereceğini düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krizantemler - Michaeng
FanfictionSana: dedim arkadaşıma iyilik yapayım lisede platonik olduğu kızla tanıştırayım ama sen git kıza hasta de Mina: o kız chae miydi