Bölüm-1-

186 15 3
                                    

Aşk dünyanın en güzel duygusudur. Gelir geçer her zaman. Ama bu kötü huyuna rağmen en çok onu seversin.
Yine aşığım ben ona hiç geçmedi geçiremedim. O na olan duygularımı da söyleyemiyorum ya en kötüsü bu beni üzmesinden korkuyorum. Eğer sevdiğimi öğrenirse arkadaş dahi kalamayacağımızdan. Ben hiç böyle aşık olmadım. Vaktim bile olmadi ki. Her an yanımda o vardı. Yaşadiklarımızı en romantik sevgililerin bile yaşamadığı şeyleri düsünüyorum da tekrar aşık oluyorum ona. Derkeen bu sene ayrılıyoruz tabii. Lisede başka okullara gideceğiz ikimizde. Başka birileri olacak yanında unutucak beni başkasını sevicek hep. Ona sarılıcak. Kokusunu başkası içine çekicek. Unuturum sanıp devam edemem ki bir an önce söylemeliyim gerçekleri ki beni hiç bırakmasın..

Evet arkadaşlar kaharamanım Selin kankası olan Emre ye 8 senedir aşık ve artık ona aşkını itiraf etmek istiyor. Bakalım neler olacak iyi okumalar..

8. Sınıfın 2. Dönemi Emre ye aşık olduğumu Hazal dan başka bilen yok. Hazal en yakın arkadaşım. Emre ye asılan kızları az dövmedik onunla. Sağolsun kardeşcanım hiç yalnız bırakmaz beni.

Sınıfa adim atar atmaz Hazal koşarak boynuma sarıldı. Sanki 15 gündür hiç görüsmedik. Her gün yan yanaydik ve Emre den konuşuyorduk. Hazal çekilince Emre yanıma gelip sarıldı. Özlemişim seni diye mırıldandığında kokusunu içime çekip nefesimi vermemeye çalışıyordum. Sıkıca sarıldm ve o bırakana kadar sarılmaya devam ettim. O an sanki bu iş için en uygun zaman dı ama sınıftaki abazalar varken ona sevdiğimi söylemem imkansız ve ötesiydi.

Dersin başlamasına daha çok vardı ve Hazal beni çekiştirerek bahçeye çıkardı. Duyduğum ilk cümlesi;

''Oha Selin resmen sana sarıldı'' ydı Bende hâlâ şoktayım. Hazal a dönüp ;
''seviyor mu acaba '' diye sordum. Cin fikirli kardeşim benim kafasında ampul yanmış gibi sırıttı hemen. ''anlamamız için test etmemiz gerek '' dediğinde
Ona '' hı ben kac senedir anlayamadım sen 1 dönem de anlıcan hee . ya ok cınıms ok. '' bakışı attım. '' ya bakma gel benimle hadii '' diye anırırken kolumdan tutup çekti.

Aşk KokanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin