Duyduğu ilk cümle ''tamam''dı. Evet sadece tamam demiştim . Emre bana yüz vermezken nerdeydin be . diye konuşuyordum kendi kendime. Aşağı inip karnımızı doyuracaktık. Eren de ordaydı tabii. Merdivenlerden koşarak inip mutfağın köşesinde duran masaya oturdum. Masa hazırdı ve çok lezzetli görünüyordu.
Ben Hazal ın hazırladığını sanıyordum ki Hazal ın Eren e ''eline sağlık kuzen '' diye seslenmesini duydum. Evet gerçektende masa harikaydı.
Karnımızı iyice doyurup sahile indik. Her zaman ki yerimize oturduk. Marketten aldığımız abur cuburları yemeye başladık. Telefonumdan çalan şarkıya eşlik ediyorduk.
Telefonum çaldı, arayan Emre ydi . Nerde olduğumuzu sorup yanımıza geleceğini söyledi. Telefonu kapatıp Eren e baktığımda moreli bozulmuş görünüyordu. Sanırım Emre ye aşık olduğumu biliyor olmalı.
Yaklaşık 10-15 dakika sonra Emre geldi. Elinde bi paket vardı. Hediye paketine benziyordu. Herkese selam verdikten sonra yanıma oturup Eren i göstererek ''bu arkadaş kim ? Kuzenin mi Hazal? '' diye sordu. Hazal ayağa kalkıp ''evet tanıştırayım, bu kuzenim Eren , buda yakın arkadaşım Emre.'' Eren hiç bi tepki göstermediği için Emre de ses çıkarmadı. Muhabbet edip eğleniyorduk. Birlikte bağırarak şarkı söylüyorduk. Yaklaşık 1 buçuk saattir burdaydık ve zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştık. Denizin kıyıya vuran sesine kulak vermek huzur vericiydi. Emre nin omzuna yaslanıp öylece izlemek izterdim bu anı. Tabi sevgili olsaydık.
Emre nin telefonu çaldığında uzanıp yazan isme baktım. Esra. Emreyi arayan Esra diye bi kızdı. Bu akrabası falan olamazdı yada yakın bi arkadaşı . Çünkü hepsini tanıyordum. 8 seneden bahsediyoruz burda , tabi ki hepsini öğrenicem.Morelim bozulmuştu ama çaktırmamaya çalışıyordum. Emre bana dönüp ''noldu''. Hiçbisey dermişcesine omzumu silktim.
( yanlıs anlayan bi daha okusun -_- )
Artık hava kararmaya başlamıştı. Evlere dağılmaya karar verdik. Herkes toparlandı. Tam gidecekken Emre : '' seninle beraber gelmemi iste misin? '' diye sorduğunda daha cevap vermeden. Karşından 180 km. hızla gelen bi kız Emre ye
'' aşkımm '' diyip sarıldı. Gözlerim dolmuştu. Emre ye baktığımda mahcup gözlerle bana bakıyordu. Arkama bakmadan eve doğru hızlı adımlarla yurümeye basladım.