Geceden uyanmak için kurduğum alarmın sesiyle gözlerim istemsizce açıldı. Yatakta doğruldum ve ayaklarımı yataktan asağı bıraktım. Banyoya ilerleyip yüzümü yıkadıktan sonra dalgalı olan saçlarımı düzleştirdim.
Aşağıya indiğimde annem kahvaltıyı çoktan hazırlamış beni bekliyordu. Bu kadın sabah sabah bu enerjiyi nerden alıyor bilmiyorum. Kahvaltımı yaptıktan sonra çantamı alıp evden çıktım. Kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başlamışken annemin dün ki fikrini düşünüyordum. Onu Emre yle tanıştırmamı istiyordu benden.Okula geldiğimde kapıda Hazal la karşılaştım. Eren inde arkasında olduğunu görünce Hazal ın kolundan tutup kenara çektim. Eren artık bizim okulda okuyacaktı ve bu Emre açısından büyük sıkıntıydı.
Beraber sınıfa girdiğimizde annemin fikrini Hazal a da anlattım.
''bence tanıştır, tanısın damadını'' dediğinde ona kıkırdayarak baktım. Dersin baslamasına yarım saat vardı. Dışarı çıkıp Emre yi beklemek istedim. Okulun kapısını gören bahcedeki banka oturup beklemeye basladım. 10 dk 15 dk derken canım iyice sıkılmaya başladı ve telefonumu çıkarıp kulaklıkla müzik dinlemeye basladım.İçimden şarkıya eşlik ederken dalmışım. Arkamdan bi sesin ''günaydın '' demesiyle irkildim.Emre gelmişti ayağa kalktım onu görünce hemen. ''günaydın '' diye karşılık verdim. Etrafta kimsenin olup olmadığını kontrol ettikten sonra sarıldı sıkıca.
Bıraktığında kafamı eğip gülümsedim. Gamzesini belli ede ede oda gülümsedi. Hayatımda hiç bu kadar mutlu olmamıştım ben galiba diye geçirdim içimden. Geçip karşıma oturduğunda ona annemin fikrini açıklamaya başladım. ''anneme sevgilim olduğunu söyledim ve seninle tanışmak istiyor. ''
''peki bende merak ediyordum zaten kaynanacığımı ''diyip gülümsedi ''Ne zaman tanışıyoruz ''
''Bu gün gel istersen zaten evi biliyorsun okul çıkışı beraber gideriz olurmu'' diye sorduğumda kafasını aşağı yukarı sallayak olumlu tepki verdi.Daha sonra masanın üstünde duran ellerimi tuttu. ''hadi sınıfa gidelim birazdan zil çalar'' ayağa kalkıp yanında yürümeye başladım sınıfa girip yerlerimize oturduk. Yanımda Hazal oturduğundan artık sınıfın en zekisi olan Ahmet le oturmaya başlamıştı Emre.
Ee sınavlardanda onun sayesinde yüksek alıyordu.Her zaman ki okul maratonundan sonra çıkışta Hazal vedalaşıp Emre yle eve doğru yürümeye başladık. Kalbimin küt küt atması aşırı heyecan yapmama yol açıyordu. Yolda muhabbet ederek kısa sürede eve ulaşmıştık. Kapıyı çaldığımda heyecanım daha fazla artmaya başladı..
Arkadaşlar okuduktan sonra oy verip yorum yaparsanız sevinirim. Öpüldünüz :*