Bölüm-7-

83 13 0
                                    

1 adım geriye çıktım ve kafamı aşağı eğdim. Yaklaşıp kafamı kaldırdı. On baktım, mavi gözlerine huzur bulduğum o gözlere. ''affettin mi '' diye mırıldandı.
Gerçekci olmayan bi tavırla ''bana ne ki bunlardan , istediğini yapabilirsin'' bunlar sadece dışımdan söylediklerim içimde fırtınalar kopuyor adeta.

''Seviyorum seni Selin, bu yüzden ilgilendirsin bunlar seni , umrunda olsun , sende benim ol..'' duymak istediğim ne varsa bi cırpıda söyledi resmen. Hâlâ inanamıyordum. Gözümden bi damla yaş aktı.

Rüyada olup olmadığımı düşünyordum hâlâ. Bunlar gerçek olamayacak kadar güzel çünkü.

Saatin nasıl geçtiğini anlamamıstım ki annemin beni aramasıyla akşam olduğunu far ettim. Emre nin omzuna yatmış gün batımını izliyordum.
Telefonu açtığımda annemin nerede olduğumu merak etmiş bi ses tonuyla karşılaşınca birazdan evde olurum diyip telefonu kapattım. Emre nin gözlerine baktım. Artık sevgilimdi o. Çok sevdiğim sevgilim. Ayağı kalkıp sıkıca sarıldı bana. Yanağına öpücük kondurup, kızarmış yanaklarımla gülümsedim.

Eve geldiğimde annem akşam yemeğini hazırlıyordu. Çok mutlu olduğumu anlamış olacak ki bu gün neler yaptın anlat, diyip diyip duruyordu. Artık sanırım onda söyleme vakti gelmişti. Masaya oturup ,onunda karşıma oturmasını rica ettim. Ve söze başladım.

Anne , ben uzun zamandır Emre yi seviyordu..
''biliyorum'' duyduğumu bu söze şaşırmıştım. Sadece Hazal biliyordu ve o benim sırlarımı kimseye anlatmaz.
Nasıl yani nerden biliyorsun ?
''belli olmuyor mu sanıyorsun. Sınıfça ne yapsanız nereye gitseniz hep Emre nin ne yaptığını anlatıyorsun, onunla buluşacağın zaman en sevdiğin kıyafetlerini giyiyorsun, bol bol parfüm sıkıp ortalıkta parfüm şişesinin içine düsmüş gibi dolasıyorsun.. Daha sayayım mı. ''

Annemin bu sözlerine cidden cok şaşırmıştım. Evet gerçektende söyledikleri doğruydu. İster istemez yüzümde büyük bi gülümseme oluştu. Ayağa kalkıp sandalyesinin arkasina geçip arkadan boynuna sarıldım. Huzur kokuyor bu kadın.

Tekrar yerime oturup ve anne biz Emre yle sevgiliyiz. Yani bu gün oldu bu.
Annemin yüzündeki tebessümü görünce bende tebessüm ettim.
Senin adına sevindim tatlım, ama benide tanıştırırsan daha fazla sevinirim

Bu benim annemmiydi. Hayır getir tanıştır diyor resmen.

Aşk KokanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin