Bölüm -4-

77 11 4
                                    

Hazal ın telaşlı sesine karşı ne olduğunu çok merak ediyordum. Yarın okula gelmeyeceğini ve buluşmak istediğini söylediğinde teklifini kabul etmiştim.

''Selinnn. Selinnn . Uyan artık geç kalıcaksın'' evet bu annem. Alarmı kapattığımı fark edince otomatik olarak devreye girer sağolsun. Annemin sesine dayanamayıp uyanmıştım. Yataktan kalkar kalkmaz lavaboya gidip yüzümü yıkadım . Okul kıyafetlerimi üstüme geçirip, saçımıda yaptıktan sonra kahvaltıya indim.
Güzel bi kahvaltı yapıp annemin yanağına öpücük kondurdum ve çantamı alıp evden çıktım. Kulakla müzik dinliyordum her zaman ki gibi tabi ki Taladro en sevdiğim rapçi.

Okulun önünde kulaklıklarımı çıkarıp çantama koydum ve okula girdim. Koridor da yürüken Emre birden önümü kesti ve en sevdiğim çıkolatayı uzattı. Gülümseyip teşekkür ettim. Ne yani çığlık atıp boynunamı atlamalıydım.
Sınıfa beraber girdik ve yanıma oturdu. Anlamsızca sırıtıyordu. '' ne gülüyosun be '' diyip sırıttım. ''çok tatlı olmuşsun '' dediğinde kızardığımı fark edip '' heh şimdi daha tatlı oldun bak '' diye ekledi. Sessizce teşekkür ettim. Aslında hiç böyle değilim  sadece onun yanında aptal oluyorum.
Her zaman ki gibi sıradan bi okul günüydü. Tek güzel yanı Emre yle yan yana oturmamızdı. Bi yandanda Hazal ın ne söyleyeceğini merak ediyordum. Sesi merak uyandırıcıydı. Okul çıkışı yanına gittim, evlerine. Kuzenide evdeydi, hatta kapıyı o açıp gülümsemişti.Hazal ın odasında olduğunu söylediğinde,tamam dermişcesine kafamı salladım. Hazal ın odasına çıkıp kapıyı tıklattım.
''Gelll.'' bu cırtlak ses tabiki Hazal ın. Odasına girip çantamı kenarı fırlattım. Her zaman ki konuşmamızı yapıp konuya girmesi için sürekli ısrar ediyordum.
Derin bi nefes alıp, ''Eren senden çok hoşlanmış ''dedi . Gözlerim pörtlemiş bir şekilde ''ne , nasıl yani benden mi , iyi de tanımıyo bile''
Olayı iyice anlattıktan sonra , konuyu tamamen anlamıştım . Fotoğraflarımı ve sesimi duyduğu kadarıyla hoşlanmış olmalıydı. Hazal bu duruma olumlu bakmıcağımı bilirdi ama yine de sormuştu. Merakla ne diyeceğimi bekliyordu.

Aşk KokanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin