!! Please take note that cite yg aku buat mostly not suitable for all ages !!
Also WARNING this chapter might
content..halah kau tau2 je laa ape an..Yeonjun Pov
Soobin tahan aku pada dinding di sebelah pintu keluar.
Bak kata Soobin kung kang kung kang , jantung aku berdegup dengan sangat laju.Walaupun dia pernah buat ,tapi aku still bedebar.
Soobin terus membuka butang baju kemeja aku. Dia kemudiannya merapatkan mukanya ke telinga aku dan berbisik.
" Aku suka bau kau "
Soobin terus mengucup aku dari muka hingga ke leher." Em.." aku terdesah buat kali pertama..dan ianya bersama Soobin..Orang yang selalu aku buli.
" Heh , well looks like I'mma good kisser "
Bisik Soobin lalu mengucup leher aku lagi." No Binnie ,aku lagi bagus dari kau "
Aku terus tarik Soobin dan tahannya di dinding. Aku membuka baju miliknya dan mula mengucup badannya.Sambil aku buat kerja Soobin bermain dengan rambutku lalu tersengih.
Selepas lama berada di bawah aku pun ke muka Soobin. Aku serang bibir dia..Aa bibir dia lawa sangat rasa lembut je..Soobin juga membalas serangan aku.
Sedar - sedar sudah 30 minit berlalu. Aku dengar ada tapak kaki menuju ke sini.
" Weh kau dengar tak bunyi tapak kaki tu ?" Soalku pada Soobin.
" Ya aku dengar..ni cepat pakai baju kau..kalau tak habis kita kena tangkap " kata Soobin lalu membantu aku membutang baju.
Tidak lama selepas itu , pintu perpustakaan di buka dengan luas. Kelihatan seorang guru masuk ke dalam.
" Eh kamu buat apa kat sini ?" Soal guru tersebut pada kami.
" Oh , kitaorg tengah kemas perpustakaan..sebab tadi kitaorg buat sepah " jawab Soobin.
" Dah - dah laa tu , pergi masuk kelas nanti ketinggalan pulak pelajaran tu " Kata guru itu lalu menuju ke kaunter.
Aku dan Soobin pun bergegas keluar dari perpustakaan.
Dalam perjalanan ke kelas ,
" Soobin..aku pergi bilik rawatan dulu tau..jumpa kau nanti " kata Yeonjun lalu pergi meninggalkan Soobin.
Tok tok,
Soobin mengetuk pintu kelasnya lalu masuk ke dalam." Choi Soobin ! Awak pergi mana ? Dah 30 minit kelas mula , awak baru masuk ?!" Soal Cikgu Dohyun dengan nada yang sangat marah.
" Maaf cikgu ! Saya kena denda bersihkan perpustakaan..jadi sebab itu saya lewat masuk kelas.." jawab Soobin sambil tunduk pada cikgu Dohyun.
" Pergi berdiri dekat belakang kelas ,jangan duduk selagi masa saya belum habis " kata cikgu Dohyun .
Semasa Soobin berjalan ke belakang kelas , Beomgyu meletakkan kakinya di laluan yang di lalui oleh Soobin. Soobin yang tidak sedar akan perkara itu terus jatuh kerana terlanggar kaki Beomgyu. Semua pelajar dalam kelas mengetawakan dia.
" Aaa..aish shi– "
Soobin terus bangun dan menarik kolar baju Beomgyu." Kau memang sengaja cari pasal dengan aku kan ?!" Kata Soobin sambil menatap tajam wajah Beomgyu
" Kau yang cari pasal ngan aku dulu Soobin "
Kata Beomgyu." Ishh !kau ni !"
Soobin sudah bersedia untuk menumbuk Beomgyu."Sudah ! Choi Soobin ! Choi Beomgyu ! Keluar dari kelas saya sekarang !Berdiri kat luar sampai masa balik !" Jerit Cikgu Dohyun pada mereka.
Soobin melepaskan kolar Beomgyu dengan kasar. Mereka pun akur dan keluar dari kelas.
Di luar kelas ,
Soobin Pov
Beomgyu ni , menyusahkan aku betul ! Tak boleh ke aku nak hidup dengan aman ?! Dah laa kisah cinta aku pun kau nak masuk campur ! Semak betul.
Beomgyu yang dari tadi diam kini bersuara.
" Yah ,Choi Soobin jom ikut aku ponteng sekolah .Aku nak ajak Yeonjun sekali " Kata Beomgyu padaku.
" Kau gila ke ?Berapa kali kau nak buat hal hah ?Lagi satu , Yeonjun tu dah laa sakit . Nak jalan pun tak betul astu kau nak ajak dia pulak "
Kataku pada Beomgyu." Oh kau dah berani eh nak lawan cakap aku sekarang.Yeonjun tu bukannya lembik . Bukannya sakit perut tu boleh buat orang mati "
Jawab Beomgyu." Ikut kau lah , aku malas nak ikut kau "
Kataku kemudian berlalu pergi meninggalkan Beomgyu." Cis , jagalah kau "
Kata Beomgyu kemudian menuju ke bilik rawatan untuk berjumpa Yeonjun.Sampai sini je laa dulu eh..klau aku free nanti aku sambung lagii
Btw aku mcm nak masuk scene yg ganas sikit..tpi cam takut readers x suke hm
Okk dh tu je
Take care readers musim ni ramai yg sakit so leklok 👍🏻
YOU ARE READING
ʏᴏᴜ ᴋɴᴏᴡ,ʀɪɢʜᴛ? ⇋ ʏᴇᴏɴʙɪɴ
Fanfiction[ Soobin Soobin You know , You know? Soobin ] 𝗧𝗵𝗲 𝗳𝗶𝗿𝘀𝘁 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻 𝗺𝗮𝗹𝗮𝘆𝗳𝗳 cehh perasan siot 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦 ᝬ ꗃ 𝘠𝘦𝘰𝘯𝘣𝘪𝘯 , 𝘛𝘢𝘦𝘨𝘺𝘶 , 𝘚𝘰𝘰𝘬𝘢𝘪 𝑚𝑎𝑖𝑛 𝑐ℎ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟 : 𝘺𝘦𝘰𝘯𝘣𝘪𝘯 ২ Contain :...