Yeonjun Pov
"Jom aku teman"
Soobin dan Beomgyu cakap secara serentak."Kau kenapa Bin?Tiba-tiba je nak teman Yeonjun.Bukan kau biasanya takut ke dengan dia?"Soal Beomgyu.
"Er..Takpe laa kau pergi laa bawa dia bilik rawatan..Aku nak pergi tandas.."
Kata Soobin.Huh..Nasib baik..
Beomgyu pun terus bawa aku pergi bilik rawatan.
Di bilik rawatan ,
"Beomgyu kau baliklah kelas..Aku boleh duduk sini sorang - sorang.."
Kataku pada Beomgyu."Aku duduk sini sekejap je.."
"Ohh..Okay.."
Aku terus baring dan pejamkan mata."Yeonjun.."
"Kenapa?"
Aku terus bangun dan duduk."Aku sebenarnya ada benda nak bagitahu kau.."
"Apa?"
"Aku suka kau..Aku tahu aku cakap ni secara tiba-tiba..Kau mungkin takkan terima aku, tapi aku betul - betul suka kau..kau suka aku ?"
"Aku..aku tak tahu.."
"Kau fikir lah dulu, aku tunggu"
Kata Beomgyu kemudian berlalu pergi.Beomgyu suka aku ? Tapi, kenapa baru sekarang dia cakap kat aku ? Aku pun pernah sukakan dia dulu , tapi sekarang aku suka Soobin. Aku rasa aku perlu cakap dengan dia.
Di kelas ,
Soobin Pov
Aku cuba untuk fokus dalam kelas , tapi tak boleh . Aku risaulah dengan Yeonjun..Dia okay ke ? Beomgyu pulak suka Yeonjun , macam mana kalau dia terima Beomgyu tu ?
P/s : Soobin sebenarnya tak pergi tandas , dia ikut Beomgyu dengan Yeonjun pergi bilik rawatan dan terdengar perbualan mereka.
Hurm , harap - harap lah dia tak pilih Beomgyu .
Kringgg , bunyi loceng rehat berbunyi.
Taehyun mengemas buku Sainsnya dan keluar dari kelas.Beomgyu segera mengejar Taehyun.
" Taehyun-ah !!! "
Panggil Beomgyu .Taehyun tidak mempeduli Beomgyu.
Beomgyu menarik tangan Taehyun."Yah !! Tunggu kejap !! "
" Hurm , kenapa ? "
Taehyun memusing menghadap Beomgyu." Pasal benda yang jadi pagi tadi tu..kita diam je tau !!! " Kata Beomgyu.
" Ya , mestilah aku diam. Takkan aku nak begitahu orang , malu siot ! "
" Okay , Thank you ! Aku nak pergi pergi main bola sepak kat padang , kau pergilah makan ! "
Kata Beomgyu kemudian berlari ingin ke padang." haih.. " keluh Taehyun , dia terus berjalan menuju ke kantin.
Flashback
Di pagar sekolah ,
" Weyh Beomgyu , Kau tak tidur ke semalam ? Ye laa , kau call aku pukul 4 pagi tu " tanya Taehyun.
" Aku tidur lah , cuma lambat sikit je "
Jawab Beomgyu." Tak mengantuk ke ? "
" Mestilah Ya ! " Jawab Beomgyu.
" Gyu ! Hati - hati !! " Jerit Taehyun.
Sebuah motor laju memasuki pintu pagar sekolah .
Taehyun segera menarik lengan Beomgyu . Bibir mereka bersentuhan kerana berada dalam posisi yang sangat dekat.
Beomgyu menjerit dan menolak Taehyun jauh . Dia segera mengesat bibirnya yang bersentuhan dengan Taehyun.
" Yah !!! Bibir aku !!!! " Jerit Beomgyu.
" Beomgyu ! Asal kau cium aku ?! Aku dah tak suci dah T-T " Kata Taehyun.
" Aku pulak ? Kau yang tarik aku ! "
" Ye lah , mestilah salah kau . Kau yang jatuh . Aku just selamatkan kau je ! "
" Orang yang bawa motor tu lah salah . Nasib tak ada orang nampak tau ! Kalau tak rosak reputasi kita. "
Kata Beomgyu .End Flashback
Yeonjun Pov
Perut aku masih lagi sakit. Ni mesti sebab makanan yang Soobin buat tu.
Tok,tok pintu diketuk .
Soobin masuk ke dalam , dan mengunci pintu.
" Kau nak apa ? " Soal Yeonjun.
" Aku datang nak jumpa kau lah , kau okay tak ni ? "
" Aku sakit perut lagi lah . Ni semua sebab kau lah ! "
" Hehe sorry , mungkin jem strawberi tu dah tamat tempoh kot " kata Soobin.
" Hish ! Pastu kau ? Asal kau sihat je " soal Yeonjun.
" Aku tak sarapan hehe , dah terbiasa . "
" Hurm , nak merajuk lah !! " Kata Yeonjun memuncungkan bibirnya.
" Tu muncung - muncung tu nak kiss ke tuw ? " Soobin terus medekatkan mukanya dengan mukaku. Aku memejamkan mata.
Tiba - tiba , tombol pintu di pulas beberapa kali dan kemudian di ketuk.
"Hello ! Ada sesiapa ke dekat dalam ? "
Soal jururawat itu.Yeonjun menolak Soobin perlahan.
" Pergi buka pintu tu..Pastu keluar..aku rasa dia datang nak rawat aku lah.."" Ah , kacau lah jururawat tu "
Kata Soobin , kemudian membuka pintu dan berlalu pergi.Sorry part ni sikit je :(
Author banyak lupa lah apa yang author rancang for this story :')I'm so sorry :(
Author tak boleh nak update :(
Sorry tau 😭 author busy with online class ")
And also I think I'm having that thing 😟 I lost interest with the things I love to do including writing and editing 😟 I hope y'all understand my situation 😐
YOU ARE READING
ʏᴏᴜ ᴋɴᴏᴡ,ʀɪɢʜᴛ? ⇋ ʏᴇᴏɴʙɪɴ
Fanfiction[ Soobin Soobin You know , You know? Soobin ] 𝗧𝗵𝗲 𝗳𝗶𝗿𝘀𝘁 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻 𝗺𝗮𝗹𝗮𝘆𝗳𝗳 cehh perasan siot 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦 ᝬ ꗃ 𝘠𝘦𝘰𝘯𝘣𝘪𝘯 , 𝘛𝘢𝘦𝘨𝘺𝘶 , 𝘚𝘰𝘰𝘬𝘢𝘪 𝑚𝑎𝑖𝑛 𝑐ℎ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟 : 𝘺𝘦𝘰𝘯𝘣𝘪𝘯 ২ Contain :...