Yeonjun Pov
Selepas melawat Soobin di hospital,Aku menuju ke cafe untuk bekerja..Ia laa..Duit aku kan tak cukup lagi..Nasib owner dia bagi gaji aku lebih sebab aku hensem.
"Anyeong,Cik nak pesan apa ya?Latte?Chocolate?Ke nak saya?"Aku bagi wink dekat dia.Muka dia merah bukan macam tomato ke strawbery ke ..aku lain sikit..Merah macam darah..ecehh
So cafe ni ramai perempuan..Ada siap minta ambil gambar lagi..
So cafe ni jadi famous sebab aku hahahahaha bangga jap!
Tapi itu laa..Lepas dapat jer duit..Aku nak berhenti kerja..
Skip
Rumah siapa lagi aku laa,
Selepas sahaja mandi aku terus baring di atas katil..Maklumlaa penat..
Tiba-tiba aku dapat call dari hospital..
"Hello?"
"Hello..Ini Encik Yeonjun ke?.."
"Iya,saya..Kenapa ya?"
"Lusa ni..Encik Soobin dah boleh keluar hospital..Encik perlu bayar bil hospital.."
"Oh ya..Baik.."
"Terima kasih.."
End call..
Serius weyh..AKU LUPA!!!!!!
"CHOI SOOBIN!AKSNWKSAJJE WHY YOU DID THIS TO ME?!"
Aku menjerit macam orang kena rasuk..Haih..Nasib mak dengan ayah aku tak ada..kalau tak Soobin keluar hopital aku pulak yang masuk kang haha.
Beomgyu Pov
Call*
"Yah,Taehyun kau tak pelik ke dengan Yeonjun?"
"Kenapa pula?"
"Iya laa dia kan dah 2 hari tak lepak lepas sekolah dengan kita..Dia pergi mana sebenarnya eh..?"
"Ish kau ni,suka sibuk hal orang..Dia busy lah tu!Dah laa call aku pukul 4 pagi!Dah aku nak tidur jangan kacau!"
Taehyun menamatkan panggilan.'Cehh jeles lah tu aku cakap pasal Jun '
Aku dah laa tak boleh nak tidur!Aku call Soobin lah.Baru best kacau dia.
' Shit!Kau tak angkat call aku?! '
Soobin's pov
"Yah..Jun..Aku lapar laa..Boleh datang tak?.."
Aku lapar..aku tak boleh nak buat apa lagi selain panggil Yeonjun..
"Yah!Sekarang pukul 4 pagi!Aku mengantuk!Sebelum pergi sekolah nanti aku datang laa..Kau tidur je laa!"
Dia letak panggilan..
Aku dah laa last makan tengah hari tadi..Hurm..
Done part 5
Too short?.. don't worry nanti author update lagi!
Btw thanks sbb baca and vote!
Also author suka Eternally and maze in the mirror😅Korang?Senang cite semua lagu sedap⬇
😇
⬇
😇
⬇
😇
⬇
😇
⬇
YOU ARE READING
ʏᴏᴜ ᴋɴᴏᴡ,ʀɪɢʜᴛ? ⇋ ʏᴇᴏɴʙɪɴ
Fanfiction[ Soobin Soobin You know , You know? Soobin ] 𝗧𝗵𝗲 𝗳𝗶𝗿𝘀𝘁 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻 𝗺𝗮𝗹𝗮𝘆𝗳𝗳 cehh perasan siot 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦 ᝬ ꗃ 𝘠𝘦𝘰𝘯𝘣𝘪𝘯 , 𝘛𝘢𝘦𝘨𝘺𝘶 , 𝘚𝘰𝘰𝘬𝘢𝘪 𝑚𝑎𝑖𝑛 𝑐ℎ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟 : 𝘺𝘦𝘰𝘯𝘣𝘪𝘯 ২ Contain :...