Yeonjun Pov
Selepas memakai baju aku terus keluar bilik Soobin.Aku terus turun ke tingkat bawah dan nampak Soobin tengah tengok tv.
"Soobin mandi,bagi aku pulak tv"
Kataku kemudian merampas remot tv daripada Soobin."Ish..Bagilaa balik!"
"Tak boleh!Pergi mandi dulu!Busuk!"
"Aku tak busuk laa!Wangi tau!"
"Kalau kau tak mandi aku tak bagi kau kiss aku dah!"
"Betul ni?Okay aku mandi!Tak sabar nak merasa kau !" Kata Soobin kemudian berlari menuju ke bilik mandi.
What the - ?Apasal aku cakap macam tu tho..
Skip
Soobin turun ke bawah , pergh..Bau dia wangi gila tho !
Dia terus ambil tempat duduk di sebelah aku di sofa.Tiba-tiba dia bau-bau leher aku..
"Bin..Kau kenapa ni ?Tiba-tiba he bau-bau aku?"Dia pun berhenti.
"Kau wangilaa..Btw tadi kau kata aku boleh merasa kau kan?"
Aduhhhh..Menyesal lak aku cakap macam tu..
"Ya.. Kenapa?"
Soobin terus peluk leher aku,dia rapatkan muka dia dengan muka aku.."Er..Bin..Please not now.."
Aku pejamkan mataku rapat-rapat.."Hurm..Ya laa.."
Soobin terus duduk macam biasa.Sorry Skip lagi
6 : 30 AM
Aku buka mata,aku tengok Soobin masih lagi tidur di sebelahku.Kitaorg terlelap dekat sofa lagi.
"Soobin,bangun lah..Pukul 7 : 30 nanti nak pergi sekolah dah..Cepat lah bangun"
"Morning kiss dulu.."
Kata Soobin yang masih lagi berbaring menutup matanya."Urm..Tak nak..Cepat lah bangun"
Aku goncangkan tubuh Soobin.Tiba-tiba..
Soobin bangun dan kiss aku..Terkejut aku.."Orang nak morning kiss pun susah ke?"
Soobin bangun dan terus ke bilik dia untuk mandi.Selepas 20 minit,
Soobin turun ke bawah menuju ke dapur.Aku pula naik ke bilik Soobin .Aku terus ambil tuala dan masuk ke bilik air.Aku terus pakaian aku..Aku lihat cermin..
Wait!What is this?!
Aku lihat di leher aku ada kesan merah..Wait ni bukan ke..Love bite..?!
" CHOI SOOBIN ! "
Soobin dekat dapur,
Sapu jem strawberi dekat roti." Hurm? Kenapa dengan Yeonjun tu?Aku tak buat apa-apa pun.."
*Evil smirkSelepas sarapan,aku dengan Soobin pun terus keluar rumah.
"Jun,kau kenapa tiba-tiba jerit nama aku tadi?"Tanya Soobin.
"Hurm,happy lah kau kan?Dapat merasa aku waktu aku tidur semalam?"
"Mana ada laa.."
"Tengok ni ! "
Aku tunjuk leher aku yang ada kesan merah itu."Ah.. Cute "
"Hurm..Ni aku nak ingatkan jangan rapat dengan aku dekat sekolah.Faham?"
"Okay.."
"Sampai sini jer kita jalan sama-sama.."Kataku.
"Kenapa pulak?"
"Kan depan tu sekolah..Dan Taehyun dengan Beomgyu dah tunggu aku tu!"
"Oh..Okay.."
Aku terus menuju ke arah Taehyun dan Beomgyu.
"Yah,Yj!""Bg!"
SapakuAku,Beomgyu dan Taehyun berjalan menuju ke kelas.
"Weyh,asal kau tak datang semalam?"
Tanya Beomgyu."Aku ada emergency laa semalam..Aku pergi hospital dengan parents aku sebab makcik aku sakit.."
"Ohh.."
Selepas beberapa minit kami pun tiba di kelas.Aku terus duduk tempat aku.
Aku pandang Beomgyu dan Taehyun."Kenapa dengan korang dua ni?Tak bercakap pun?Tadi pun duduk jarak - jarak..Ada benda jadi ke?"
"Eh tak ada laa.."
Kata Beomgyu."Tae?"
"Aku rasa lebih baik kau tak tahu Jun"
Kata Taehyun."Hurm..Iya laa.."
Soobin pun datang ke arah kami dan duduk di sebelah Taehyun.
"Panjang umur kau Bin!Aku ingat kau dah mati HAHAHA "Kata Beomgyu.
Soobin hanya diam dan membaca buku.
"Bin..Apa jadi hari tu?"
Soal Taehyun."Er..Pengetua marah aku..Dan aku cedera sebab terjatuh dekat bilik Pengetua.."
"Bagus Bin, Tak perlu lah aku hadap Pengetua tu lagi " Kata Beomgyu.
Taehyun tiba-tiba sedar sesuatu..
"Weyh Jun..Asal kau pulak senyap?""Tak ada apa..aku cuma rasa sakit perut..tak tahu lah kenapa.."
Kataku sambil memegang perutku."Jun..kau pergi bilik rawatan lah..Kau siap berpeluh lagi ni..muka kau pun dah merah.."
"Oh..Okay.."
"Jom aku teman"
Beomgyu dan Soobin cakap serentak..
Haduh..Habis laa..End part 11 🥺
YOU ARE READING
ʏᴏᴜ ᴋɴᴏᴡ,ʀɪɢʜᴛ? ⇋ ʏᴇᴏɴʙɪɴ
Fanfiction[ Soobin Soobin You know , You know? Soobin ] 𝗧𝗵𝗲 𝗳𝗶𝗿𝘀𝘁 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻 𝗺𝗮𝗹𝗮𝘆𝗳𝗳 cehh perasan siot 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦 ᝬ ꗃ 𝘠𝘦𝘰𝘯𝘣𝘪𝘯 , 𝘛𝘢𝘦𝘨𝘺𝘶 , 𝘚𝘰𝘰𝘬𝘢𝘪 𝑚𝑎𝑖𝑛 𝑐ℎ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟 : 𝘺𝘦𝘰𝘯𝘣𝘪𝘯 ২ Contain :...