12

26 7 8
                                    

לעזאזל. היום ההופעה ואני לא יכולה לתאר כמה אני מתרגשת. אני עמודת לפגוש אותם, את ארבעת הבנים שעושים לי פרפרים כל פעם שאני רואה אותם ביוטיוב, קוראת ציוצים שלהם או שומעת את קולם היפיפה והממכר.

אני עומדת לפגוש את ה׳פסיכולוגים׳ שלי את המצילים שלי. אמא שלי העירה אותי הבוקר בשעה 12:00 משום שזה יום ההולדת שלי וההופעה תהיה רק עוד שבע שעות. היא אמרה לי שהיא מצטערת אך לא תוכל להביא אותי אל ההופעה.

כשהתעוררתי הבוקר הרגשתי משהו שונה באווירה, שאלתי אותה איפה אבא והיא הודיעה לי שהוא עזב את הבית. מזל טוב לי !!! ניסיתי לעודד את עצמי בכך שהיום אני אוכל להתפרק בידיהם של ארבעת הבנים (אם בכלל אזכור את שמי ברגע שאפגוש אותם).

פתחתי את הטלפון שלי וסימסתי למייקל, הוא אף פעם לא בודק את ההודעות שלו אבל אני מקווה שהוא יראה את ההודעה שלי.

J_5sos: היי מייק, מתי להגיע?

שלחתי ונשמתי עמוק, לא מאמינה שאני מתכתבת עם מייקל פאקינג קליפורד, שהוא מודע לקיומי. כעבור ממש חצי דקה הוא הגיב.

Michael5sos: מתי שתרצי אנחנו כבר כאן עושים בדיקת סאונד ומתכוננים. אני ממליץ על חמש, או אולי ארבע כדי שנוכל לבלות יותר זמן אבל תבואי מתי שתרצי.

J_5sos: *אין בעיה תודה מייקל *אימוגי של לב

Michael5sos: נראה אותך היום, יפיפיה

אלוהים אדירים. מייקל קליפורד קרא לי יפיפיה, אני חושבת שאני עומדת להתעלף. מייקל חושב שאני יפה.

הלכתי למקלחת מלאה באנרגיות חיוביות, התחלנו את יום ההולדת ברגל שמאל אבל בנתיים זה הולך ומשתפר. נכנסתי למקלחת, עושה מקלחת קרה בשביל לשטוף את כל המחשבות מראשי, לשטוף את כל הלילה המזעזע שעבר עליי במים הקרים.

כאשר התקלחתי זמזמתי לעצמי את אחד מהשירים של פייבסוס, קוראים לשיר 18 והוא לא יוצא לי מהראש לאחרונה והרגשתי שאם אני לא אשיר אותו בקול הוא יתקע במוחי לנצח. אז כאשר סיבנתי את גופי זמזמתי את הקטע האהוב
עליי - הגשר כמובן.

חייכתי ורקדתי הרגשתי כאילו אני סוף סוף מאושרת. אמא ואבא לא רבים, למרות שיש לזה סיבה מצערת, אחותי הגדולה בחופשה מהאוניברסיטה ואחותי הקטנה אצל חברות שלה. יום מושלם.

כשסיימתי להתקלח ניגבתי את גופי והסתכלתי על עצמי במראה. הערכתי את עייני החומות באותו הרגע, הן העיניים אשר הולכת לבחון כל סנטימטר בגופם של ארבעת הבנים החתיכים. הערכתי את הידיים שלי אשר יגעו בהם ואת חיוכי, אדר לא ירד מפניי כשאראה אותם.

Celebrity crushWhere stories live. Discover now