"Bu aralar Grindeldore aşkım kabardı o yüzden size kısa 8 bölümlük bir kurgu yayımlamaya karar verdim. Şimdilik 2 bölüm yayınladim devamı en kısa sürede gelicek. Umarim beğenirsiniz. İyi Okumalar."
▪▪▪▪▪
11 Ağustos 1899
Dumbledore Evi, Godric's Hollow
Gellert, Albus kapıyı arkasından kapattığı anda bir şeylerin ters gittiğini fark etti. Kumral başı eğikti ve parlak mavi gözleri içine kapanık görünüyordu ama duruşunda çelik gibi bir kararlılık gösteren bir şey vardı.
"Konuşmamız gerek," dedi diğer çocuk telaşlı bir sesle.
Bu cümle Gellert'in yüzüne neredeyse istemsiz bir gülümseme getirdi. Bütün yaz boyunca bunu çok sık duymuştu, genellikle Albus'un onu içine çekeceği hareketli bir tartışmadan önce ve Albus'un bulduğu parlak bir fikir ya da ani bir içgörü ona çarptığında - bu, tüm zamanlarını birlikte geçirdikçe gittikçe daha fazla oluyordu. —hemen Gellert ile paylaşmak zorundaydı.
"Dinliyorum," diye yanıtladı kararlı bir şekilde.
Albus elini kumral saçlarında gezdirdi, Gellert'in bu parlak genç adamla tanışana kadar kimseye uymadığını düşündüğü bir renkti. Albus bakışlarını kaçırdı. "Şu anda gidemeyiz."
"Ne demek istiyorsun?" Gellert tam olarak ne demek istediğini biliyordu ama bu, işini kolaylaştıracağı anlamına gelmiyordu.
"Aberforth haklı," diye mırıldandı Albus. Birimizin ona göz kulak olacağını, önlem alacağımızı söylediğimizi biliyorum. Ama Gellert..." Mavi gözleri yalvarırcasına Gellert'inkilerle buluştu. "Bu yeterli olmayacak. Ariana bunu kaldıramaz. Bunu ona yapamayız."
Gellert çenesini öfkeyle sıktı. “Bunu onun için yapıyoruz ” diye vurguladı. "Onun gibi herkes için. Böylece kimse onun yaptığını yaşamak zorunda kalmasın diye.”
"Bunu biliyorum!" diye bağırdı Albus. "Elbette, bunu biliyorum. Hâlâ hedeflerimize inanıyorum.”
Gellert öfkeyle, "Onlar için harekete geçirmek istemiyorsun," dedi. Albus'un "Çoğunluğun İyiliği" ni ailesine karşı yanlış yönlendirilmiş görev duygusunun önüne koymasını beklemesinden daha iyisini bilmeliydi. Bu Albus hakkında değiştirmek istediği birkaç şeyden biriydi.
"Görmüyor musun? Seni tutmalarına izin veriyorsun. Sen harika şeyler için yaratılmışsın -hasta bir kızın görevinin ötesine geçen şeyler- Büyücülük dünyasını herkes için daha iyi bir yer yapacak şeyler."
Albus başını salladı, gözleri inatçıydı. Gellert, Albus Dumbledore'u artık arkadaşını ne kadar manipüle edebileceğini bilecek kadar iyi tanıyordu. Genç adam zeki ve esnek fikirliydi, idealizme ilgi duyuyordu ve Gellert kadar tutkuluydu ama bir çizgi çizdiğinde net bir şekilde çiziyordu.
Gellert, hedefleri aynı hizaya geldiğinde çok fazla umursamamıştı, ancak Albus'un aşmaya istekli olmadığı belirli sınırlar olduğunu düşünmek ona her zaman biraz duraklatma vermişti. Görünüşe göre ilk çıkmaza gitmişlerdi."Sonsuza kadar sürmeyecek," dedi Albus kararlılıkla. "Aberforth'un Hogwarts'taki son yılı. Mezun olduktan sonra çiftlik ve hayvanlarla ilgili planları var.” Gellert neredeyse burnundan soludu. Elbette, budala Aberforth'un hırsları, çok sevdiği keçilerin ötesine pek geçmiyordu. Ariana ile burada kalmak istiyordu.
"Lütfen Gellert..." Gözlerinde bir çaresizlik pırıltısı vardı. "Bir yıldan az olacak. O zaman birlikte gidebiliriz."
Gellert hiçbir şey söylemedi. Hala öfkeliydi. Onlara sırt çevirdiği için Albus'a ve Albus'a inandığı için kendisine öfkeliydi. Yadigarları arayışlarının en yüksek öncelik olması gerekiyordu. Albus kabul etmişti ve şimdi vazgeçiyordu.
Gellert, kapıdan çıkıp, bavullarını toplayıp, Bathilda Teyze'ye veda edip bir an önce ayrılmayı kafasına koymuştu. Bir ayrılık hediyesi olarak, Aberforth'u bir keçiye dönüştürmeyi düşünebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Phoenix Tears | ❝Grindeldore❞
Fanfiction《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 1899 yazı daha az yıkım ve kalp kırıklığı ile sona erer, ancak aşk her zaman bir zafer yürüyüşü değildi ve karanlık hala baştan çıkarıcı bir varlıktı. "It is not in the stars to hold our destiny but in ourselves. I refuse t...