2 Mayıs 1909Portree, Skye Adası
Küçük sıra evinin penceresinin hemen dışından gelen alev patlaması Gellert'in yazısını yarıda kesti. Nefesinin altında küçük bir hırıltı ile davetsiz misafirin girmesine izin vermek için gıcırtılı pencereyi açtı. Penceresinin altındaki boş, karanlık sokağa baktığında, Muggle komşularından hiçbirinin anormal varışa tanık olmamasından memnundu.
Fawkes arsızca yarım kalan akşam yemeğinin yanına indi. Dana yahnisine aldırmadan bir kereviz sapını gagaladı.
"Buraya gelmeyi bırakmalısın. Komşularım benim bir piroman olduğumu düşünüyor." Fawkes onu duymazdan geldi ve terk edilmiş yemek tabağıyla ilgilenmeye devam etti. "Şşş!" Fawkes'ın karnının yumuşak tüylerini dürttü. Güzel kızıl ve altın tüyler parmaklarının altındaki anormal derecede sıcaktı.
Sözlerine rağmen, Fawkes öfkeli bir gıcırtı ile yanıt verirken gülümsedi; İnatçı kuş sadece solmuş kereviz parçasını daha ısrarla gagaladı. Gellert içini çekti, kilerinden iki tatlı armut çağırmak için serbest elini sallarken bir eliyle yumuşak karın tüylerini hoşgörüyle okşadı; her zaman taze bir stok tuttu (Gellert armutlardan nefret ettiği için Fawkes için değil de kendisi için aşağı yukarı yemin ederdi). Parmaklarını şıklatarak armutları tam sekizde bir dilimledi. Fawkes kerevizi düşürdü ve başparmağını sevgiyle ısırdı.
"Ah," dedi küstah ziyaretçisine bakarak. Aslında acımıyordu ama anka kuşu onu sürekli ısırıyordu; Fawkes, Albus'a bunu asla yapmadı ve her zaman kırmızı kafanın etrafında en iyi davranışını sergiledi. "Ciddiyim, Fawkes. Albus buraya geldiğin için mutlu olmayacak. Geri dön ve onunla kal."
Fawkes, yorumlarını kabul etmek yerine armutları mutlu bir şekilde yuttu. Tamamen umutsuzdu. Nedense inatçı yaratık onu yalnız bırakmayı reddetti. Fawkes, Hogsmeade'deki evlerinde birlikte yaşadıkları günün saatini zar zor veriyordu ama şimdi Gellert'i haftalık olarak ziyaret ediyor ve günlerce kalıyordu. Fawkes, eski sevgilisiyle bir türlü koparamadığı bir başka bağdı.
Albus ilişkilerini bitirmeyi seçtiğinde kalbi kırıldı ve tamamen kayboldu. Gellert, Bakanlıktan, Seherbaz Ofisine, Çoğunluğun İyiliği toplantılarına bir ara vermesi gerektiğine karar verdi. Meslektaşlarını görmek bile dayanılmazdı; gerçekten de kendisinin ve Albus'un hayatlarının ne kadar iç içe geçtiğini fark etmesini sağladı. Scamander'ın eğitimine devam edeceklerine güvenerek, dava yükünü Georgina ve Macmillan'a verdi ve kişisel izin için başvurdu. Kimse onu durdurmadı; dokuz yıl içinde hiç tatile çıkmamıştı.
İlk birkaç gün, Londra'daki pis bir dairede amaçsızca oturdu. Kendisi için pek çok hedefi vardı, koca bir devrim planlamıştı ama aptalca bir şekilde Albus'un tüm bunlar boyunca onun yanında olacağına inanmıştı. Elbette tamamen saçmaydı. Albus'un amaçları (hayır, düzeltti, onların ) için ne kadar istekli olduğunu asla onaylamayacağını bilmeliydi. Sonra tekrar, her zaman biliyordu, derinlerde; bu yüzden Albus'tan bu kadar çok şey saklamıştı - Portree hakkındaki gerçekler, Mürver Asa'yı nasıl elde ettiği ve gizlice uyguladığı büyü türü. İyi geçmiş olsun. Albus gitmişti ve kendisi olmakta özgürdü.
Yeni özgürlüğüne sevinmiş olmalıydı. Mürver Asa ile her türlü engeli ezebilirdi. Onu durduracak yumuşak kalpli bir ortak olmadan, Büyücülük dünyasının ihtiyaç duyduğu acımasız lider olabilirdi. Ama eski rüyalarının hepsi ağzında kül tadındaydı. Üçüncü günün sonunda Albus Dumbledore'un adına lanet etti ve adamın varlığına lanet etti. Çünkü Albus onu mahvetti - onu gerçekten, tamamen mahvetti. Daha da kötüsü, Albus onu terk etti. Aşk, Gellert Grindelwald'ın başına gelen en kötü şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Phoenix Tears | ❝Grindeldore❞
Fanfiction《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 1899 yazı daha az yıkım ve kalp kırıklığı ile sona erer, ancak aşk her zaman bir zafer yürüyüşü değildi ve karanlık hala baştan çıkarıcı bir varlıktı. "It is not in the stars to hold our destiny but in ourselves. I refuse t...