9 Ağustos 1900
Ahır, Godric's Hollow
Fawkes sabırsızca ona kıkırdadı.
"Evet, evet, biliyorum," diye karşılık verdi Gellert, aynı sabırsızlıkla, ama henüz öğle yemeği için ara vermeye hazır değildi. "Büyü icat etmenin bu kadar kolay olduğunu düşünüyorsan, neden bir denemiyorsun?"
Fawkes onaylamayan bir ses çıkararak başını kibirle çevirdi.
"Aptal kuş," diye mırıldandı nefesinin altından.
Deliriyorum , diye düşündü. Bir kuşla tek yönlü bir tartışma yaşıyorum.
Defterine şunları yazdı: Yenilenme
Büyüsü – Deneme #91."Pekala, başlıyoruz." Gözlerini sımsıkı kapattı. “ Regenero avis." Büyüyü söylerken aynı anda mutlu bir düşünceyi yansıtırken, bir fiske vurmak yerine asasıyla yalpalama hareketi yaptı. Uzun bir atıştı, ama…
Asasından yayılan gümüş bir sıvı, iyileştirmeye çalıştığı kırlangıcın kırık kanadını yuttu, sonra buharlaştı ve kanadı yeni gibi bıraktı. Küçük kuş cıvıldadı, test etmek için yeni kanadını çırptı ve sonra keyifle uçtu.
Gellert şaşkınlıkla nefesini tuttu.
"Şunu gördün mü?" diye sordu Fawkes, cevap olarak sadece gözlerini kırptı. "Ah, hadi ama bu oldukça iyiydi!" Albus'un bir ötücü kuşun onayını ararken onu gözlemlemek için etrafta olmamasına içtenlikle memnundu.
“Buna sebep olan yeni değnek hareketi mi?” O sordu. “Yoksa yansıttığım mutlu düşünce miydi? Her şeyi denediğimi sandım ama sonra Albus'un en güçlü büyülerin Patronus Büyüsü gibi bizim bir parçamıza ihtiyacı olduğunu söylediğini hatırladım. Bu muydu?”
Fawkes, Patronus Büyüsünden bahsedince başını Gellert'e çevirmesi dışında çoğunlukla okunamıyordu.
Gellert zaferle gülümsedi. " Fark bu , değil mi?" Bir an düşündü. “Bekle, bir şekilde Patronus Tılsımına bağlı mısın? Patronus, gözyaşlarının iyileştirici gücünün başka bir tezahürü mü?”
Bu onun hayal gücü olabilirdi ama Fawkes neredeyse onaylarcasına konuştu.
"Daha büyük bir şeyi iyileştirmeyi denemeliyim," diye karar verdi, birkaç not alarak.
Bunun üzerine Fawkes öfkeyle cıvıldadı.
"Tamam, tamam, önce seni besleyeceğim," diye homurdandı Gellert tüy kalemini bırakarak. "Merlin adına, Albus'un yanında asla bu kadar muhtaç değilsin."
Fawkes, favorisinin kim olduğunu açıkça belirtmek için başını çevirdi. Gellert, kaydettiği ilerlemeyle bu sefer aldırmadı bile. Hatta öğle yemeğinde Fawkes için fazladan birkaç armut dilimledi.
-*-*-
24 Ocak 1901
Kızıl Ev, Hogsmeade
Gellert, dört ay sonra ilk taşındıklarında neşeli kırmızı tuğlalarından dolayı sevgiyle “Kızıl Ev” olarak adlandırdıkları ortak evlerinin mutfağına Cisimlenirken tanıdık bir pop sesi duyduğunda Albus, not aldığı kağıt yığınından başını kaldırdı.
" Geç kaldın.. Sana biraz yemek ayırdım," diye selam verdi ve sıcak bir öpücükle ödüllendirildi. Altın bukleler yanağını gıdıkladı. Nazik elini Gellert'in alnında gezdirerek uçuşan birkaç saç tutamını geriye itti. Birkaç kar tanesi dokunuşunun altında eridi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Phoenix Tears | ❝Grindeldore❞
Fanfiction《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 1899 yazı daha az yıkım ve kalp kırıklığı ile sona erer, ancak aşk her zaman bir zafer yürüyüşü değildi ve karanlık hala baştan çıkarıcı bir varlıktı. "It is not in the stars to hold our destiny but in ourselves. I refuse t...