11 Ocak 1909
Hogwarts Kalesi
Kariyer Haftası, bir Hogwarts öğrencisinin yedinci yılındaki en önemli olaylardan biriydi, belki de sadece FDYS'lere ikincildi. Bu hafta boyunca, yedinci yılları, Sihir Bakanlığı'nın hemen hemen her ofisinden temsilciler, konukseverlikten hayvanat bahçesine kadar çeşitli işletmelerin sahipleri, St. Mungo'dan Şifacılar, Quidditch ekiplerinin yöneticileri ve daha fazlası tarafından ziyaret edilirdi. Profesörlerle öğrencilerinin belirli alanlardaki becerileri hakkında görüşmeler yapılırdı. Bazı şanslı öğrenciler için şartlı iş teklifleri bile yapılabilirdi. (Aslında Albus, yedinci yılında kırk dokuz ile aldığı iş teklifleriyle bir rekoru kırmıştı.)
Karanlık Sanatlarına Karşı Savunma profesörü olarak Albus, Sihirli Kanun Uygulama Departmanından en fazla delegeyi aldı. Bugün, öğrencileri Seherbaz Ofisi temsilcilerine düello becerilerini gösteriyorlardı.
Madam Crouch, Theseus Scamander ve Albus, zayıf bir Ravenclaw kızının oldukça iriyarı bir Slytherin erkeğiyle savaşmasını izledi. Etkileyici bir gaddarlıkla birbiri ardına saldırı büyüleri savurarak agresif bir şekilde ona doğru ilerledi. Bir köşeye doğru geri çekiliyordu ama kendi Kalkan Tılsımı ile tereddütlü bir şekilde tutuyordu. Ardından, rakibi fiziksel temas için neredeyse yeterince yakınken, bir Sersemletme Büyüsü ile saldırıya geçti. Bu özellikle güçlü bir saldırı değildi ve rakibi yüzüne gülerek bunu kolayca savuşturdu. Sağ ayağını şaşırtıcı bir hızla kasıklarına vurduğunda kahkahası aniden kesildi. Slytherinli çocuk iki büklüm olurken acı içinde inledi. Tereddüt etmeden onu Sersemletti, bu sefer onu bayılttı. Döndü ve üç gözlemcisine eğildi. Birkaç sınıf arkadaşı alkışladı,
Madam Crouch onaylarcasına başını salladı ama Albus, Theseus'un kayıtsız kaldığını fark etti.
Albus, Slytherin öğrencisine yaklaştı. Genç adam oturmaya çalışırken yüzünü buruşturarak gözlerini açtı. Albus güven verici bir elini omzuna koydu ve hızlı bir İyileştirme büyüsü mırıldandı.
Oğlan, küçük gövdesinde dimdik duran rakibine dik dik baktı. "Pis hilekar Bulanık."
Albus, "Slytherin'den on puan Bay Nott," diye uyardı. "Bu kelimenin kullanılmasına izin vermediğimizi şimdiye kadar bilmelisin."
Profesör Black, Scrimgeour'u Okul Müdürü olarak değiştirdiğinden beri, bir dizi Slytherin öğrencisi Muggle doğumlular için özgürce aşağılayıcı terimler benimsemişti. Tabii ki, Müdür Black'e yapılan herhangi bir şikayet sağır kulaklara düşüyor gibiydi.
Nott kayıtsızlıkla omuz silkti. "Evet efendim," dedi somurtkan bir sesle.
"Bu noktada," diye devam etti Albus, "düello kurallarını hatırlasan iyi edersin. Bazı yöntemler… alışılmamış olsa da, fiziksel temasa izin verilir .”
"Bizim mesleğimizde adil dövüş diye bir şey olmadığını söyleyecek kadar ileri giderdim," diye araya girdi Crouch. Ravenclaw kızına döndü. “Güçlendiremeyeceğimiz şeyi, daha iyi düşünmeliyiz. Sabrınız için sizi alkışlıyorum. Senin adın ne çocuğum?"
"Imogen Williams, hanımefendi," diye yanıtladı.
"Ve senin ailen Muggle mı?" diye sordu Crouch.
Kızın gururlu duruşu biraz bozuldu. "Evet, hanımefendi," dedi daha alçak bir sesle.
Slytherin'lerden birkaçı alaycı gülümsemeler sergilediler. Crouch onları görmezden geldi.
Albus'un Muggle doğumluların doğal olarak dezavantajlı olduğu iması karşısında kaşlarını çattığını fark etmeden, "Doğumunun kusurlarına iyi uyum sağlamış olmalısın," dedi. "Zorlukların üstesinden gelmek, Seherbaz'ın gücünün temel taşıdır, Bayan Williams. Ofisimizde kariyer yapmak istiyorsanız başvurunuzu memnuniyetle karşılarız.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Phoenix Tears | ❝Grindeldore❞
Fanfiction《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 1899 yazı daha az yıkım ve kalp kırıklığı ile sona erer, ancak aşk her zaman bir zafer yürüyüşü değildi ve karanlık hala baştan çıkarıcı bir varlıktı. "It is not in the stars to hold our destiny but in ourselves. I refuse t...