▪Part II - Phoenix Tears▪

203 18 4
                                    


15 Nisan 1900

Godric's Hollow

O daha iyi bilmeliydi.

Hiçbir zaman yeterli zamanları olmayacaktı. Ariana üzerinde çalışmaya yıllar önce başlasalardı... "Ya da olsaydım ," diye yakındı Albus daha sonra ona acı bir şekilde, belki o hayatta kalabilirdi. O zaman bile, çok zayıf bir ihtimal vardı.

Yani, sonunda, hepsi bir hiçti. Hiç yoktan biraz fazla. Gellert, büyülü bir aynaya hapsetmiş olduğu Obscurus'u daha sonra çalışması için ahırda saklayabildi.

Bunların hiçbiri Albus için önemli değildi. Paskalya tatili için ziyarete gelen Aberforth ile Ariana'nın kaybı, Dumbledore hanesinde kara bir kırgınlık bulutu oluşturdu. Aberforth, ne kadar salak, diye düşündü Gellert acı bir şekilde, onu ve Albus'u suçladı. Küçük çocuğun sözleri kederliydi ama Gellert, Albus'un derinden etkilendiğini görebiliyordu.
Sadece Aberforth'tan daha fazla hoşlanmamasına neden oldu.

Ariana'nın cenazesi Paskalya Pazar günü yapıldı. Küçük ve özel bir törendi. Gellert, Albus'un yanında dikilmiş, elini gizlice tutuyordu. Aberforth oradaydı, tek kelime konuşmuyordu. Bathilda Teyze ve Elphias Doge de saygılarını sundular. Annesinin yanına gömüldü. Albus şu sözleri seçmişti.

Hazineniz neredeyse, kalbiniz de orada olacaktır .

Gellert neredeyse pişmanlığa benzer bir şey hissetti. Hoş ve tatlı bir kızdı ve Aberforth okuldayken ahıra giderken elini tutardı. Ona karşı bile çocuksu bir masumiyet ve güvene sahipti. Tabii ki, Obscurus yüzünden, derdi kendi kendine, ama onunla daha fazla zaman geçirdikçe, ona karşı gerçek bir sevgi geliştirmişti. Bu asla onun istediği veya ihtiyaç duyduğu bir şey değildi, ama yine de özgürce verdi ve hiçbir zaman onun amaçlarını sorgulamadı. Dinlenmeye bırakılırken, neredeyse onun aileden olduğuna inanabiliyordu.

-*-*-

22 Nisan 1900

Dumbledore Evi, Godric's Hollow

Ariana'nın cenazesinden bir hafta sonra Mürver Asa ile ilgili ilk gerçek ipuçlarını buldular.

Ünlü asa yapımcısı ve Gregorovitch Zauberstäbe'nin sahibi Mykew Gregorovitch, çoğaltmaya çalıştığı yenilmez bir asaya sahip olduğu hakkında söylentiler yayıyordu.

Şaşırtıcı bir şekilde, bu dedikoduyu, Ariana'nın cenazesinden sonra Gellert'in hoşnutsuzluğuna neden olan Doge'dan öğrendiler. Doge, Gellert'e Albus'tan çok Aberforth'u hatırlattı, ancak neredeyse fanatik bir şekilde Albus'a bağlıydı. Bir hafta sonra Gellert'in sabrı tehlikeli bir şekilde azalmaya başladı.

Doge, akşam yemeğinde Albus'un koluna şefkatli bir şekilde dokundu, Gellert'in bakışlarını ve Aberforth'un ilgisizliğini görmezden gelerek, Albus'un Hogwarts'taki kahramanlıklarının hikayelerini anlattı.

"Şimdi hatırla, ilk yıllarımız parlaktı," dedi ısırıklar arasında. "Bir tılsım ve bir savunma büyüsü arasındaki farkı bilmiyordum! Her neyse, pencerenin yanındaki dolap yüksek sesle çınlamaya başladığında profesörümüzün gelmesini bekliyorduk. Hepimiz karşı duvara geri çekildik ama Albus yapmadı. Dolabın tam önünde duruyodur. İşte o zaman patlayarak açıldı! Merlin, çığlıklar vardı! Gittiğini düşündük. Bir Ruh Emiciydi, gerçekten-bir Ruh Emici! Doğruca Albus'a gidiyodur ve ben kesinlikle-"

Aberforth, masanın üzerinden bir biberlik çağırarak kaba bir şekilde araya girdi ve Doge'un geriye doğru sıçramasına neden oldu. Gellert asasını sallayarak Doge'un yere düşmesini engelledi. Doge'u küçümsemesine rağmen, Albus'un Hogwarts'taki maceralarını duymaktan tamamen rahatsız değildi.

Phoenix Tears | ❝Grindeldore❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin