12 Haziran 1991Gönderen: Ambrosius Flume, Sahibi ve Sahibi, Honeydukes, Hogsmeade
Adres: Elliott Pickering, Kopya Editörü, Diagon Alley, Londra
Sayın Bay Pickering,
Bakan Theseus Scamander için yapılan düzenlemeleri hemen geri gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. John Abbott için de güncellenmiş kartı almak için sabırsızlanıyorum. (Aslında, çok iyi karşılanan Çikolatalı Kurbağa Seherbaz Koleksiyonunu genişletmeyi düşünüyoruz! Son çeyreğimizden elde edilen satışlar %39 arttı.)
Gelecek çeyreğin Çikolatali Kurbağa serisine dahil etmeyi planladığımız iki özel baskı kartının en son taslaklarını ekledim. Lütfen inceleyin ve uygun bir şekilde değiştirin. Stajyerimiz araştırmasında oldukça titiz ve kelime sayımına zarar verecek şekilde yazılarında titiz. Bir kılavuz olarak, açıklamaları yüz kelimeden fazla olmayacak şekilde sınırlandırmamızı tercih ederim. Temel ihtiyaçlar olarak nelerin dahil edilmesi gerektiğini düşündüğünüzü sizin güvenilir kararınıza bırakıyorum - bu iki büyücü için kolay bir iş değil.
[Ekli #1]
Albus Dumbledore (1881-)
şu anda Hogwarts'ın Müdürüdür. Birçok kişi tarafından modern zamanların en büyük büyücülerinden biri olarak kabul edilen Profesör Dumbledore, 1916'da uzun zamandır hayat arkadaşı olan Gellert Grindelwald ile birlikte Zümrüdüanka Yoldaşlığı'nı kurmasıyla, her iki Dünya Savaşı sırasındaki kapsamlı insani çalışmalarıyla ve özellikle Karanlık Lord'un 1981'deki yenilgisine katkılarından dolayı Zümrüdüanka Yoldaşlığı'nı kurmasıyla ünlüdür.
Profesör Dumbledore, yirminci yüzyılın başlarındaki Büyük İyilik Hareketi'ndeki rolü, Muggle-Büyücü ilişkilerini durmadan teşvik etmesi ve Muggle-Büyücü ortak İngiliz hükümetinin (1970-) devam eden başarısına bağlılığı nedeniyle geniş çapta saygı görmektedir. Şu anda Uluslararası Büyücüler Konfederasyonu'nun (1981-) Yüce Mugwump'ı ve Büyücü Eş'in Baş Büyücüsü (1970-) olarak hizmet vermektedir.
Ayrıca ejderha kanının on iki kullanımını keşfetmesi, Zaman Dönüşümü konusundaki çığır açan çalışması ve Nicolas Flamel ile simyadaki başarıları ile tanınır.
Profesör Dumbledore boş zamanlarında örgü desenlerinden, iç tasarımdan, oda müziğinden ve on pinli bowlingde kaybetmekten hoşlanır.
[Ekli #2]
Gellert Grindelwald (1883-)
İngiliz-Avusturya şifacı ve eski Seherbazdır. Birçok kişi tarafından modern zamanların en büyük büyücülerinden biri olarak kabul edilen Grindelwald, 1916'da Birinci Dünya Savaşı'na (1914-1917) yanıt olarak, hayat arkadaşı Albus Dumbledore ile Zümrüdüanka Yoldaşlığı'nı birlikte kurmasıyla ünlüdür. sonraki İkinci Dünya Savaşı'ndaki (1939-1943) ve Büyük Büyücülük Savaşı'ndaki (1975-1981) liderliğinde de bulunmuştur.
Uzun kariyerinde, Grindelwald Baş Seherbaz (1911-1916), Sihirli Kanun Uygulama Dairesi Başkanı (1922-1925), Geçici Sihir Bakanı (1925-1926) ve St. Mungo'nun Baş Şifacısı (1943) olarak görev yaptı. -1971, 1981-1989).
Anka gözyaşlarının yedi özelliğini keşfetti ve Yenilenme Büyüsünün öncüsüdür. Ayrıca, yirminci yüzyılın başlarındaki Çoğunluğun İyiligi Hareketi'ndeki (Zümrüdüanka Yoldaşlığı'nın öncülü), 1925'te Ariana Yasası'nın (Genç Cadılar ve Büyücülerin Korunması Yasası) yürürlüğe girmesiyle ve 1933.
1989'da St. Mungo'dan emekli olduğundan beri Grindelwald, Hogwarts'ta Kehanet ve Karanlık Sanatlara Karşı Savunma bölümünde misafir profesör olarak ders veriyor. Grindelwald boş zamanlarında yemek yapmaktan ve on pinli bowlingde kazanmaktan hoşlanır.
Cevabınızı almak için sabırsızlanıyorum.
Saygılarımla,
Ambrosius Flume
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Phoenix Tears | ❝Grindeldore❞
Fanfiction《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 1899 yazı daha az yıkım ve kalp kırıklığı ile sona erer, ancak aşk her zaman bir zafer yürüyüşü değildi ve karanlık hala baştan çıkarıcı bir varlıktı. "It is not in the stars to hold our destiny but in ourselves. I refuse t...