Genç kız yüzündeki maskeyi de çıkarıp kırmızı, siyah benekli kostümünün yanına koydu. Yorgunlukla esnedi ve elindeki mücevhere baktı.
Gülüşü büyüyüp kahkahalara dönüştü. Elindeki kırmızı parlak mücevheri gizli kasasına bırakıp kasayı kilitledi. Gülümseyerek banyoya girdi. Yorucu günün ardından sıcak bir duş iyi gelecekti onun için.
Sıcak suyun altında yorgun bedeni gevşerken birden odasının kapısı tıktıklandı.
"Mariana! İçeride misin?"
Genç kız panikle suyu kapattı ve bornozunu uztune geçirdi. Banyodan çıkıp kapıyı açtı.
"Mariana?" Genç kız kapıyı açıp esmer tenli arkadaşı ile karşılaştı.
"Esmer şeker ?" Esmer şeker diye seslendiği, sarayda hizmetçi olan genç kız davet beklemeden odaya daldı.
"Kızım , sen ne yapıyorsun Tanrı aşkına!? İki gün sonra kraliyet düğünü var ve dolayısıyla da bir ton iş var " Bu sözlerden sonra
Mariana 'yı sorgulayıcı bakışlarla süzdü genç kız.
"Ve sen bu sırada odanda bıcı bıcı keyfi mi yapıyordun?"
Dedi iğneleyici bir ses tonuyla . Bunu yaparken burnunun üstüne kayan gözlüğünü de işaret parmağı ile düzeltti.
"İyi de Alya , tüm hazırlıklar neredeyse hazır zaten . Bir kaç parça şey kaldı . Onları da yarın hallederiz. "
Genç kız eline yatağın üstündeki tarağı aldı ve ıslak saçlarını taramaya başladı. Alya derin bir iç çekip şakaklarını ovuşturdu bıkkınlıkla.
Arkadaşının bu umursamaz tavırlarına fazlasıyla alışıktı. Lakin kraliyet ailesinin kendisine olan güvenini boşa çıkarmak istemiyor ve bununla birlikte de herşeyin tam tamına eksiksiz olmasını istiyordu ."Peki , sen öyle diyorsan .İyi geceler."
Alya odadan çıktığında Marinette gülümseyerek elinden tarağı bıraktı.
Üstündeki bornozdan kurtuldu ve mavi geceliklerini giydi.
Maviyi severdi. Gözlerine rengini veren maviyi.
Yatağına uzanırken saçlarını kurutma girişiminde bulunmadı. Hasta olsaydı keşke de bir süre kurtulsaydı şu krallığın ayak işlerini yapmaktan . Ama biliyordu . Bunun için asla hasta olmazdı o. Annesi kuruturdu küçükken saçlarını. O gittiğinden beri de hiç kurutmazdı . Islansındı saçları . Yanakları ıslakken saçları kuru olsa neye yarardı sanki.Yatağa yattı ve pikeyi üstüne çekti.
Uykunun esaretine girmeden önce son gördüğü şey ise çatılarda ilerleyen bir karaltıydı....
🐾🐞
Herkese yeni kitaptan merhabaaa
Kitap hakkında fikirlerinizi sormadan önce az önce panomda da bahsettiğim üzere Umbrella☂️ 1k okunma olmuş ve bu beni gerçekten çok mutlu etti.🤭
Umbrella'yı yazarken hissettiğim hislerin hiç birini diğer kitaplarda hissedemiyorum.Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.
En çok da bana daima destek olan
LadyNoir_Loves
Ladynoirhikayeleriya
_Loussica_ 'ya teşekkür ederim💙🌈Peki ya yeni kitabımız hakkındaki yorumlarınız nedir mucizevi dostlarım?
Yorumlarınızı bekliyoruuum..🧚🏻♀️
Bol bol öpücükleeerr...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminal Kingdom (✔️)
RomanceGece olunca , kraliyette kaos vaktidir. Her gece , karanlığın ardındaki bir çift mavi göz kraliyet hazinesinden bir mücevher çalar. Her şey yolunda giderken , karanlığın içinden çıkan bir yabancı genç kıza bir teklifte bulunur . Asıl olaylar zincir...