Yeni Kraliçe

69 8 31
                                    

Genç kız yatağın üstündeki elbiseye göz gezdirdi. O günden beri 2 gün geçmişti. 2 gündür Adrien'ın onun için hazırladığı evde kalıyordu. Kraliyet töreni bu akşamdı ve genç kız bunu düşünmeden edemiyordu.
Hala Adrien'a tam olarak güveniyor değildi.
Sadece kalbini dinlemeyi seviyordu.
Ama beyninin ağır bastığı zamanlar da oluyordu.
Bir yandan da hayallerini gerçekleştirecekti. Kalbinin benimsediği insanla birlikte olucaktı ve de artık insanları üzgün görmek zorunda değildi.

Evet ! Para mutluluğu satın alabilir .
Ya da onu doğruca ellerinize bırakabilir .
Keyfi ve kahyası...

Genç kız bunun farkındaydı. Ama şimdi düşüncelerinden arınması gerekiyordu . Akşam bir tören vardı ve şimdi hazırlanmaya başlamazsa asla yetişemeyecekti.
Adrien'a kızgın değildi . Kırgındı...
Ondan nefret edemezdi. Nefret , ölmüş bir sevgiydi ve hayır !
Onların aşkları daha yeni başlıyordu.

....

Kapıyı tıkladı bir kaç kez sarışın genç.
İçeriden ses gelmeyince elindeki anahtarı kapıdaki anahtar deliğine sokup kapıyı açtı.
"Leydim ?"
"Buradayım." Genç kız koridorun sonundaki odadan seslendiğinde sarışın genç yönünü oraya çevirdi.
Kapıyı araladığında genç kızın üstündeki kırmızı kraliyet elbisesini gördü.
"Kırmızı sana çok yakışıyor leydim."
"Teşekkür ederim."
"İltifat değil , gerçekler."
"Teşekkür ederim."
"Neden sürekli teşekkür ediyorsun!?"
Genç kız şaşırmıştı. Böyle bişey beklemiyordu. Kara kedi 'den beklese bile Adrien'dan beklemezdi .
Prens Adrien'dan...
"Gülümsemeni istiyorum."
Adrien genç kızın ellerini kavradı ve avuç içlerine öpücüklerini bıraktı.
"Eldiven takmanı istemiyorum."
"Ama-"
"Ellerin güzel . Böyle güzel."
"P-peki ... Ben saçımı yapayım . Saat de geç oldu zaten . Törene çok az kaldı ."
"Ben yapacağım ."
"Ne?"
"Saçlarını ben yaparım ."
"Saçmalama."
"Lütfen!" Genç erkek son hecesini uzatarak söylemişti bu kelimeyi.
"Tamam ."
Genç kızın iç çekerek söylediği bu bir kelime ile sarışın genç oldukça mutlu olmuştu. Leydisini sandalyeye oturttu ve saçlarını taramaya başladı.
"Nasıl bir şey istiyorsun?"
"Bilmem ki.."
"O zaman bana bırak leydim."
"Saçların güzel ."
"Biliyorum . Seviyorsun."
"Seviyorum."

Adrien elindeki tarağı bir kenara bırakıp elini genç kızın saçlarına götürdü. Genç kızın saçlarını kenarlardan örmeye başladı.

"Bu akşam muhteşem görüneceksiniz leydim. "

...

Prens Adrien , tören salonuna girmiş ,
olan biteni izliyordu.
Herkes kraliçeleri ile tanışacakları için heyecanlıydı.
Sarışın genç saatine baktığında tören vaktinin geldiğini ve beklemenin bir anlamı olmadığını gördü.
Annesinin bir kaç gün önce eline verdiği listede adı geçen kraliçe adayları salondaki yerlerine geçtiğinde sarışın genç hepsine tek tek   gülümsedi .
Samimi olmayan gülümsemelerinin ardında sinsi bir düşünce geçiyordu.
Hiç biri onun kraliçesi olmayacaktı.
O sırada kraliçe adayları çoktan umutlanmışlardı.

"Bana daha güzel güldü , kesin beni seçecek . " Dedi birisi .
Selene kendine çeki düzen vererek elindeki yelpazeyi avucuna ritmik bir şekilde vururken parlak kırmızı ruha boyanmış dudaklarını aralayıp konuştu.
"Hepiniz boşa konuşuyorsunuz kızlar . O benim eski nişanlım. Büyük ihtimalle pişman oldu ve beni geri istediğini söyleyecek. Ama önce beni rezil etmesinin bedeli olarak ayaklarıma kapanacak . "
...

Bir süre sonra sarışın genç salonun diğer tarafındaki sahne'ye çıktı ve dudaklarını araladı. Annesi  de onu izliyordu. Babası hasta yatağından kalkamıştı. Zaten çoktan tahtı oğluna bırakmıştı.
"Hanımlar ve beyler . Burada , müstakbel eşimi ve yeni kraliçemizi sizlere  ve de saygıdeğer halkıma resmen  duyurmak için toplandık. "
Genç sarışın etrafta gözlerini gezdirdi. Davetliler arasında oturan , başında yüzünü gizleyen bir şapka ile oturan genç kızla göz göze geldi.
Genç kız gülümseyerek sevdiğini izliyordu.
"O çok güzel, narin , sevgi dolu ve de saygılı. Yardım sever olması halkımız için en iyisi .Zira onu çok seveceksiniz. Ben onu çok sevdim..."

Kraliçe adayları bu sözler karşısında erimeye başlamışlardı.  Ellerini goguslerine koymuşlardı .  Her biri bu sözleri kendileri için sanıyorlardı.

"Daha fazla uzatmaya gerek yok değil mi? Size ondan sabaha kadar bahsedebilirdim ama şimdi , onu görmek istediğinizi biliyorum ."

Genç sarışın önce kraliçe adayı kızlara , sonrasında ise kırmızılar içinde oturan leydisine döndü.

"Bu yüzden , bize katılmak ister misin leydim?"
"Ne yapıyor bu çocuk !"
Sarı saçlı kadın oğlunun tavırlarını anlayamıyordu. Merakla olanları izlerken kalabalığın içinden  genç kız , yavaşça doğruldu .
Kraliçe adayları hep bir ağızdan şaşkınlık nidaları atarken , genç kız ilerleyerek prensinin uzattığı eli tutarak sahneye çıktı.
Gülümseyerek karşısındaki genç adama bakarken , sarışın, leydisinin başındaki şapkayı alıp kalabalığa doğru fırlattı.
Alya da dahil olmak üzere , karşılarındaki genç kızı görünce  fazlasıyla şaşırmıştı.
Selene , yaşadıklarının etkisiyle oturduğu yere yığıldı.
Adrien , yanındaki cam sehpada duran kraliyet tacını alıp genç kızın başına yerleştiğinde , genç kızın dudaklarına minik bir öpücük bırakıp  geri çekildi.
Leydisine gülümseyip , kalabalığa döndü.
"O, Marinette DUPAİN-CHENG. Paris'in yeni kraliçesi!"
















Evett...
LadyNoir_Loves yazdım artık ölebilirim.💀

Neyse ben etüte gidiyorum .
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum 🍭
Hoşçakalınnn

Criminal Kingdom (✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin