Gerçekler Acıdır , Acıtır

71 8 3
                                    

Genç prens , kraliyet pazarında dolaşıyordu. Her hafta pazara gelir ve denetlerdi. Yanındaki muhafızlar ile
ilerliyordu. Onu görenler kendine çeki düzen veriyordu. Hileli satış yapanları görürse uygun bir ceza veriyordu.
Soğuk bakışları ile etrafı incelemeye başladı. O sırada  gözüne birisi çarptı.
Mariana...
"Bu kız burada ne yapıyor .?." diye fısıldadı kendi kendine.
Genç kıza doğru ilerledi.
Kolundan tutup onu kendine çevirdi.
"Ne yapıyorsun sen burada ? Sarayda olman gerek."
Genç kız  karşısındaki kişi ile duraksadı. Bir karşısındakine bir de onun tuttuğu koluna bakıyordu. Gözü prensin yanındaki muhafızlara  çevrildi . Genç kız kolunu sertçe geri çekti. Zoraki bir şekilde gülümseyip etek selamı verdi.
"Saraydan ayrıldım efendim.  Artık orada çalışmıyorum."
"Ama neden?"
"İstifa ettim . "
"Anlıyorum . Desene artık senin şu makaronlardan yiyemeyeceğiz."
Genç kızın böyle bir cevap beklemediği belliydi .
"Öyle görünüyor efendim .."
"Peki . Hoşçakal Mariana . "
"Hoşçakalın efendim."

...

"Merhaba leydim..."
Genç kız Eyfel kulesinin karşısındaki
binada oturuyordu.
Kara kedi genç kızın yanına doğru ilerledi. Ve genç kızın yanına oturdu.
"Konuşmak ister misin?"
Genç kız bakışlarını sarışına çevirdi.
"Ben özür dilerim Kara kedi. "
"Önemi yok. Sadece ... Neden çalıştığın yerden bir şeyler  çaldığını merak ediyorum. "
Genç kız derin bir nefes verdi . Bakışlarını gün batımına eşlik eden Eyfel 'e çevirdi.
"Ben artık orada çalışmıyorum."
"Gerçekten mi?" Kara kedi şaşırmış gibi yaptı. Rol yapma yeteneğini konuşturdu diyebiliriz .
"Evet. Kral kovdu beni."
Bu sefer rol yoktu. Gerçekten şaşırmıştı.
"Ne ?"
Genç kızın gözünden bir damla yaş aktı.
"Kovdu beni."
"Ama neden?"
"Yaralanınca işe gidemedim. İse gidemeyince de kovuldum işte."

Kara kedi bu sefer gülmeye başladı.
"Buna ... Bu kadar üzüleceğini bilmezdim leydim. Sonuçta mücevherleri senin çaldığını öğrenseler bırak işten atılmak zindana  atılırdın böceğim .   "
Dalga geçer gibi söylemişti bunları.
Genç kız bir anlık sinirle Kara kedi'ye döndü.
"Onlar benim ailemi çaldı! Çocukluğumu çaldı! Ne yapmamı bekliyorsun ? Beni işten kovdukları için boynuna mı atlayayım onların!"
Kara kedi'nin aniden yüzü düştü.
"N-ne? S-sen neden bahsediyorsun?"
"Açık değil mi? Onlar benim ailemi öldürdü. Gözlerimin önünde. Daha çok küçükken yalnız kaldım ben."
"Ama... Neden ? Neden böyle bişey yaptılar ki.

Genç kızın omzuna elini koydu. Genç kız  kızarmış gözleri ile sarışına döndü.
"Sakıncası yoksa baştan anlatabilir misin? Hem rahatlarsın belki."
Uğur böceği Kara kedi'yi süzüyordu. Korkuyordu. Geçmişini sadece Tikki biliyordu.
"Korkma, ben senin yanındayım."
Kara kedi'nin güven veren sözleri ile gülümsedi. Neon yeşili gözlerinde kendi yansımasını görüyordu.
Anlatmaya başladı. Kendiliğinden dökülüyordu sözcükler.
"Daha çok küçüktüm . 5 bilemedim 6 yaşındaydım. Evimizin bahçesinde oyun oynuyordum. Sonra muhafızlar geldi. Annem ve babamı götürüyorlardı. Korktum ...
Evimizin bahçesindeki büyük ağacın arkasına saklandım .
Muhafızlar beni de buldu ve arabaya bindirdiler.
Sonra...
Saraya kralın huzuruna çıktık. Kral halkının durumunu düşünmüyordu. Vergiler, masraflar...
Babam komşu krallıktan biraz yardım istemişti. O zamanlar komşu krallık ile kralın ilişkileri iyi değildi.
Halkının düşmanından yardım istemesi zoruna gitmiş olmalı ki ... İdam kararı ile öldürdüler ailemi ...
Sonra beni de yetimhaneye gönderdiler.
O kadar kötü bir yerdi ki orası .   Güneş ışığı yok, yağmur damlaları yok, sevgi yok."

Genç kız artık göz yaşlarını tutamadı.
Ağladı . Kara kedi ürkekçe bir elini genç kızın beline koyup sarıldı.Bir elini de genç kızın gece gibi saçlarına koydu. Okşayarak genç kızı sakinleştirmeye başladı.
Genç kız karşı koymadı. Kafasını genç sarışının göğsüne koydu.
Anlatmaya devam etti.
"S-sonra ... B-ben saraya hizmetçi olarak girdim. İsmimi değiştirdim.
Mariana CHENG-SOU benim sahte adım ke-kedi. "
"Gerçekten mi?"
Genç kız kafasını salladı aşağı yukarı.
"Peki gerçek adın ne senin?"
"Marinette DUPAİN-CHENG. Benim ismim bu. Ama ...  Beni bulamasınlar diye yaptım.So-sonra bir şeyler çalmaya başladım.  Çaldıklarımdan kazandıklarımı halka  verecektim. Sonra da gidecektim. Bu   kadardı benim hayallerim. Fazlası değil. Ama yoruldum. Çok yoruldum kedi. "

"Tamam ağlama artık . Yardım edeceğim sana . Ama önce buradan gidelim. Muhafızlar bizi bu çatı tepesinde görürse hiç iyi olmayacak leydim."
"Teşekkür ederim kedicik.."
"Kedicik ha! Bunu sevdim."

...


                             🐾🐞

Bir günde iki bölüm .  Beğendiyseniz oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Sizi seviyorum 🍀
Hoşçakalınnn 🤍

Criminal Kingdom (✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin