Genç kız, kızıl saçlarını kuruttuktan sonra yatağın üstündeki gelinliğe baktı.
Adrien ile evlenecek ve sonunda krallık onun hakimiyetinde olacaktı.
Ve Adrien da onun olacaktı.O düşüncelerin arasında kaybolmuşken birden kapı çaldı ve içeri bir çok insan girdi .
Kuaför, makyöz ve dahası...
Genç kız ufak bir kargaşa sonrası düğün için hazırdı.
Sarayın önüne gelen at arabası ile düğün yerine gitmek üzere aşağı indi .
Komşu krallığa doğru yola çıktı......
İki genç ilerde bekleyen rahibe doğru yol aldılar. Adrien her ne kadar huysuzca somurtur iken Selene de bir o kadar mutluydu.
Rahip söze girmeden önce Alya elinde tuttuğu gümüş rengi yastıkta bir çift küpe ile yanlarına doğru ilerledi.
Küpeler uğur böceği desenliydi ve oldukça güzel görünüyordu.
Törenin bir parçası idi bu. Adrien , gelinine bu küpeleri verecekti. Bir tür aile yadigarı idi bu küpeler.
Hemde oldukça özellerdi.Alya eğilip yastıkla beraber küpeleri Adrien'a uzatacakken gökten biri geldi, küpeleri herkesin gözü önünde kadife yastığın üstünden kutusuyla beraber göz açıp kapayıncaya kadar aldı.
Herkes şaşkınca genç kıza bakarken genç kız elindeki kancalı tabancası ile gözden kayboldu.O küpeler olmadan bu düğün olamazdı!
Herkes şaşkın ve bir o kadar da korkuyordu. Kimdi bu kız? Yüzündeki maske dolayısıyla kimse tanıyamamıştı onu. Zaten kimsenin onu incelemeye vakti de olmamıştı.
...
Düğün iptal olmuştu ve Selene çılgına dönmüştü. Tüm krallık ayağa kalktı.
Marinette ise mutluluktan havaya uçuyordu. Odasına geçip bugünün ödülü olan küçük kutuyu eline aldı ve yatağına oturdu. Kutuyu inceleyip açtı. İçinden çıkan bir ışık topu heyecanla etrafında dönmeye başladı.
En sonunda ise küçük bir kwami ortaya çıktı.
"Merhaba majesteleri , siz bay Agreste'nin yeni eşi olmalısınız. Ben sizin özel kwaminizim . "
Genç kız karşısındaki yaratığın konuşması ile daha da fazla şaşırmıştı.
"H-hayır , ben değilim. Yani majesteleri değilim. Ben bu sarayda çalışıyorum. Hizmetçi olarak. "
"Bir yanlışlık olmalı. Bana majesteleri ile olacağım söylendi."
"Aslına bakarsan ben seni buldum , evet evet seni buldum. Ve emin ol ben o domates kafalıdan daha iyiyim"
Küçük kwami heyecanla yüzgeçlerini salladı.
"Peki sen kimsin?"Genç kız tereddütle bakışlarını kaçırdı.
"B-ben Mariana , peki sen kimsin ufaklık?""Ben Tikki! Bir kwamiyim ve sana doğa üstü güçler verebilirim . " Küçük kwami havada dönerken bu sözler çıktı ağzından .
"Nasıl güçler ?"
"Normalden daha yükseğe zıplayabilirsin , sonra istersen uçabilirsin de... Daha güçlü olursun. "
"Pekii... Bunu nasıl yapıyoruz ?"
"Küpeleri taktıktan sonra 'Benekler' demen yeterli ."
Genç kız kwami içinden çıkınca rengi siyaha dönen küpeleri kulağına takıp dudaklarını araladı.
"Benekler ."
Küçük kwami küpelerin içine çekilirken ,genç kız yeni formuna kavuşmuştu.
Odasındaki küçük aynada kendini incelerken , sırtındaki küçük peri kanatlarını farketti. Deneyince onları hareket ettirebildiğini farketti ve içten içe daha da mutlu oldu. Bu kanatlar çok işine yarayacaktı.
Yüzünün yarısını kaplayan benekli bir maskesi ve tüm vücudunu saran bir kostümü vardı.
Kostümü incelemeyi bırakıp belindeki yo-yoyu eline aldı.
Odasının camından dışarı yo-yoyu fırlattı ve kendine çekti.
Ya da o yo-yoya çekildi....
Hedef kraliyet hazine odası idi....
🐾🐞
Günaydııın!🌄
Kara kedi nerede ?🐈⬛
Ağaca çıkmış !🌳
Ağaç nerde?🌳?
Aaaa yok muymuuuşşş!😖Bir kaç bölüm daha kediciğimiz yok arkadaşlar:)
Bölüm hakkınızdaki düşüncelerrrr??
ʕっ•ᴥ•ʔっ💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminal Kingdom (✔️)
RomanceGece olunca , kraliyette kaos vaktidir. Her gece , karanlığın ardındaki bir çift mavi göz kraliyet hazinesinden bir mücevher çalar. Her şey yolunda giderken , karanlığın içinden çıkan bir yabancı genç kıza bir teklifte bulunur . Asıl olaylar zincir...