Kedi'nin böcek kapanı

85 8 14
                                    

Kara kedi , Uğur böceği peşinde büyük bir ormana girdiler.
"Yeter ! Nerede bu gizli yerin !?"
"Sakin ol minik yakutum. Az kaldı."
"Minik Yakut ne ya! Daha yaratıcı olamaz mısın?"
"Eee... Senin çaldığın ilk mücevher bir yakut değil miydi?"
"Eee?"
"Sen de benim için bir ilksin Bugaboo ... Yanii.... Bir ilk olucaksın."
"Ne ilkinden bahsediyorsun?"
"Gizli yerimi bilen ilk kişisin leydim. "
Genç sarışın eliyle önlerindeki yaprakları bir kenara çekti ve açık alana çıktılar.
Genç kız , açıklığın ortasında gördüğü yapı ile duraksadı.Yapı diyorum çünkü normal bir ev gibi değildi burası.
Evin sadece ön tarafı görünüyordu. Diğer tarafları , çatı da dahil, toprağın altında idi. Ayrıca evin yakınında küçük bir gölde bulunuyordu.
"Kafadar ayıları*bilir miydin leydim?"
"Kara kedi burası ... Çok güzel!"
"Beğeneceğinizi biliyordum ve bunu da dillendirmiştim böceğim."
(*Kafadar ayılar çizgi filmine bir gönderme yapmak istedim . Çizgi filmi bilmeyenler ya da izlemeyenler için medyaya evin resmini koydum . )

"Ve evet , Kafadar ayıları biliyorum."
"Gizli yerim onların evine fazlasıyla benziyor değil mi Bugaboo?"
"Fazlasıyla benziyor Kara kedi."
Genç kız hızlı adımlarla eve doğru yaklaştı. Kara kedi peşinden ilerledi. Kara kedi cebinden çıkardığı küçük anahtar ile kapıyı açtı.
Genç kız elindeki kasaya daha da sıkı sarılarak evin içine girdi.
"Çok güzel."
"Alt kat daha güzel hem daha guvenli"
Genç kız şaşkınlıkla arkasını döndü.
"Alt kat da mı var?"
"Tabiki, burayı gizli yerim sanmış olamazsın."
"Ama öyle demiştin."
"Alt kattan bahsediyordum leydim."
Kara kedi genç kızın omuzlarından tutup kenara çekti ve bastıkları halıyı kaldırdı. Gözlerinin önüne metal bir tuzak kapısı serildi. Tuzak kapısının üstündeki sensörün üstüne avucunu bastırdı.
Metal kapı açıldığında genç kızın dudakları şaşkınlıkla aralandı.

Kara kedi küçük geçitten geçip genç kıza elini uzattı.
"Hadi gel . "
Genç kız, bir daha 1-2 saat önce dudaklarına kapanan ele bir de sahibine baktı.
Elini Kara kedi'nin eline koydu.
Kara kedi genç kızın küçük elini kavradı.
Genç kız da geçitten geçti ve Kara kedi ile birlikte bir kaydıraktan kaydılar.
Evet kaydırak!
Hani şu filmlerde , çiftimiz bir mısır piramitinin içinde gizli bir geçit bulurlar ve bir anda bir kaydırakta yuvarlanıp gizli bir oda bulurlar ya ! Evet ondan.

Genç kız kaydırağın bittiği noktada yere atladı ve etrafı incelemeye başladı. 2 oda, 1 salon ve küçük bir mutfak vardı.
"Burası daha büyükmüş!"
"Öyle ."
"Peki kasayı nereye saklayacağım?"
"Odalardan biri boş , şu koridorun sonundaki oda ,o odada saklayabilirsin. Senin olsun . İstediğin gibi kull-"
Yüzüğünden gelen sesle duraksadı Kara kedi.
"Ne oluyor?"
"Bir şey olduğu yok. Kwamim yorulmuş olmalı. Ben gidip onu besleyeyim sen de odana geçebilirsin. Senin ki de acıkmıştır."
"Senin de mi sihirli eşyan var ?"
"O sihirli eşyaya mucize deniyor Uğur böcüğü." Yüzük bir kaç kez daha bipledi . Kara kedi son kez kıza bir bakış attı ve odasına çekildi. Genç kız bir süre kapalı kapıya ve kapının arasından sızan yeşil ışıklara baktı .
Sonra da kendi odasına çekildi.
"Benekler gitsin."
Genç kız geri dönüştüğünde avucuna düşen kwamiye çantasından çıkardığı makaronu verdi . Küçük kwami makaronu yerken o da odayı incelemeye başladı.
"Marinette , Kara kedi'ye güveniyor musun?"
"Emin değilim Tikki. Sadece..... Ailemden sonra ilk defa biri bana bu kadar yakın geliyor. Kara kedi de bir şey var . Yıldızlar kadar uzak ama güneş kadar da sıcak . Ama bir o kadar da soğuk . Güvenmek istiyorum Tikki. Her şeye rağmen..."

...

"Adrien! Sen çıldırdın mı? O kızı yakalayıp zindana attırman gerekiyordu! Bu mucizenin amacı bu.Kötüye kullanamazsın beni!"
"Sakin ol kokuşmuş peynir! " Sarışın genç elindeki peyniri kwamiye uzattı.
Kwami kızgın kedi bakışları ile Adrien'ı süzerken peyniri eline aldı .
"Merak etme Plagg. Bir planım var."



🐞🐾

Herkese merhaba..🐸
Nasılsınız?🎊

Öldüm öldüm dirildim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öldüm öldüm dirildim .Fanart çok güzel. Canım pp'm.🍀

Bölüm nasıldı?🧚🏻‍♀️
Herkese iyi günlerrr!!🤍🖤

Çok 🧚🏻‍♀️insan🍭 tanıdık 🤭kimileri❤️yalan🌸kimileri yılan 🐍 azdır 🪄adam 👑 olan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok 🧚🏻‍♀️insan🍭 tanıdık 🤭kimileri❤️yalan🌸kimileri yılan 🐍 azdır 🪄adam 👑 olan .
Hopeworl7 susjtsksbsgkakk

Criminal Kingdom (✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin