Karanlığın içindeki yabancı

79 8 15
                                    

Gece saçlı kız omzundaki bir torba altın ile çatılarda koşuyordu bu sefer.
Odasının camından içeri girip geri dönüştü.
Küçük kwami havada süzülerek masaya doğru ilerledi ve kendini kurabiyelerin arasına attı. Genç kız altınları da kilitli kasasına koydu . Bu sırada da kapı çaldı. Tikki hemen bir yere saklanır iken genç kız da kapıya yöneldi.
Kapıyı açar açmaz içeri yastıkları ve cıvıl cıvıl pijamaları ile  Alya odaya daldı.
"Alya !"
"Kızım ,kutlama yapacağız hadi!"
"Ne kutlaması Alya?"
"Kızım. Düğün iptal oldu ve biz o kızdan kurtulduk!"
"Alya ... "
"Hadi müziği aç ! Eğlence vakti!"
"Alya dur!"
"Durmam."
Genç kızlar o gece saatlerce dans etmişlerdi. Alya ve Marinette ev arkadaşları idi. Kraliyet sarayına yakın bir bölgede idi evleri .
Alya ,Marinette 'in gerçek ismini bilmiyordu. Onu hep
Mariana CHENG -SOU olarak tanımıştı. Gerçi onun gerçek ismini bilen kimse de yoktu zaten . Sahte kimlik kullanmak genç kızın aldığı tedbirler arasındaydı.
Saatler sonra Alya genç kızın dolabını  karıştırmış ve kilitli kasayı bulmuştu. Asıl amacı genç kızın eskiz çizimlerini bulmaktı . Ama kilitli bir kasayı görünce de dikkati onun üzerinde kesilmişti. Marinette endişe ile kasayı zor bela arkadaşının elinden alıp yerine koymuştu. Bir kaç dakika sonra da Alya odasına dönmüştü.

Genç kız odasındaki kilitli kasayı kucağına alıp Uğur böceği 'ne dönüştü. Kasayı saklayacak bir yer bulmalıydı. Kasanın varlığı artık bir kişi tarafından da olsa biliniyordu ve bu bile genç kız için bir risk yaratıyordu.

Genç kız çatılarda koşarak , eski evlerine geldi. Herşeyin başlangıcı olan  evdi burası ve içi şuan bomboştu .
Sadece anılar vardı bu evde...
Genç kız bulunduğu çatıdan aşağı indi. Eve doğru ilerlerken birden ağzına siyah eldivenli bir el kapandı ve onu bir kenara çekti . Birisi...
Genç kız çırpınmaya başladığında yabancının sesi duyuldu.
"Şşş... Sessiz ol !  " Genç kızı bir bina arasına doğru çekti yabancı.
Marinette , arkasındaki yabancının diz kapağının üstüne sert bir tekme attı.
Yabancı bu durumda acıyla geri çekildi.
Genç kız arkasını dönüp yabancıyı inceleyince sarı saçlı,  yeşil kedi gözleri olan birini gördü .
"Bunu ödeyeceksin seni küçük böcük!"
Genç kız kasayı kolunun altına alıp  yabancıya doğru ilerledi.
"Sen kimsin?" Dedi buz gibi sesiyle.
"Ups! Kendimi tanıtmadım değil mi ?"
Yabancı, genç kıza ilerledi .
Siyahlar içindeki sarışın, genç kızın boşta kalan elini tutup dudaklarına yaklaştırdı. Eldivenli küçük ele bir öpücük bıraktı.
" Ben Kara kedi." Kedi yeşillerinden  birini kırptı bu arada da.

"Sen kimsin dedim!" Genç kız için yeterli değildi onun dedikleri.
"Sakin ol böcecik "
"Soruma cevap ver! Hemen!"
Kara kedi genç kızın belinden tutup kendine çekti.
"Miyav! Zaten söyledim ya leydim! Ben Kara kedi . Ama sen bana Kara şövalyem de diyebilirsin."
Uğur böceği, Kara kedi 'yi sertçe itip
onu yere düşürdü.
"Bana bak! Bir daha böyle edepsizce konuşmaya ya da davranmaya  çalışma. Yoksa -"
"Öper misin?"
"Ne?"
"Yoksa öper misin beni?"
"Kes sesini ! Agh! Bir de seninle uğraşıyorum. "
Kara kedi hala yerdeyken o  yine çatıya çıktı. Kara kedi'nin gözü önünde kasayı bir yere saklayamazdı.
Çatıya çıkıp gözden kayboldu.
Yani Kara kedi öyle sanıyordu. Genç kız yakınlarda bir yerde saklandı ve Kara kedi'nin gitmesini bekledi. Fakat arkasından gelen erkek sesi genç kızı ürküttü.
"Saklanmak için daha iyi bir yer bulmalısın böcecik."
Kara kedi bu sözleri ile genç kızın kızgın bakışlarını üzerine çekti .
Bakışları genç kızın yanındaki kasaya kaydı.
"Bune böcecik? Bana bir hediye mi?"
"Sana neden hediye getireyim ki? Seni tanımıyorum bile! Aptal kedi!?"
"Tamam sinirlenme böcecik."
"Defol kedi kılıklı."
"Hayır . Ben sana yardım etmek için buradayım Uğur böceği. Elindeki o kutuda hazineden çaldığın şeyler var değil mi?"
"Ha-hayır yok!  Ben bişey çalmadım."
"Kötü bir yalancısın Bugaboo."
Kızın yanına yaklaştı genç sarışın ve kızın omuzlarına ellerini koydu.
"Bu kutuyu burada saklayamazsın. Boş bir evden daha güvenli bir yer biliyorum. Gel , orada sakla kutuyu. Hem sana yardım da ederim.Ne demişler : Bir elin nesi var iki elin ..."
Genç kızın elinin üstüne kendi elini koyup genç kıza baktı.
"İki elin 10 parmağı var."
Genç kız göz devirip elini geri çekti.
"Hahaha! Çok komiksin(!)"
"Tabiki leydim. Sonuçta ben Mrrrekemmel bir kediyim."  Genç kız Kara kedi'nin sözleri ile gözlerini devirdi.
"Hadi ama  ben ciddiyim böceğim."
"Bana şöyle seslenmeyi keser misin?"
"Ya hayır, bir düşünsene ! Kedi ve böcek takımı. Hem birlikte bir şeyler çalmak da çok eğlenceli olur . Hadi !! Lütfen . Hem , gizli yerim de oldukça güzeldir . Beğeneceğinize eminim leydim."

...

Genç kız , daha bu gece tanıştığı bu kediye güvenebilir miyim diye düşünürken Kara kedi onu çoktan kolundan sürükleyerek götürmeye çalışıyordu gizli yerine.
Genç kız aniden bileğini onun elinden kurtarıp duraksadı.
"Bekle... Sen neden kraliyetten bir şeyler çalıyorsun ki?"
"Sen neden çalıyorsun?"Bu soruyla genç kız gözlerini kaçırdı ve elleri ile oynamaya başladı.
"Özel sebeplerim var."
Kara kedi bunun üzerine omuzlarını silkti ve dudaklarını araladı.
"O zaman benim de özel sebeplerim var. Belki bir gün anlatırız bir birimize he? Ne dersin böcecik."
"B-belki..."
"Peki ... Gerçek ismin ne böcecik?"
"Onu söyleyemem . Boşuna mı yüzümde maske var Kara  kedi!" Derken yüzündeki maskeyi gösterdi .
"Peki , ben de sana o zaman böcük derim."
"İstersen kostümlü kimliğimi de söyleyebilirsin . Uğur böceği diyebilirsin mesela . Böcük ne ya!"
"Tamam gecenin leydisi. Bir ara  denerim."

...

Günaydııın!🌄🐸
Nasılsınız?🌈
Kara kedi ağaçtan inmiş durumda 🐈‍⬛
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorumm!🍭

👻Ben kaçarrr!

Criminal Kingdom (✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin