-DUSTIN HENDERSON-KOPOGTATTAM A FIÚ AJTAJÁN-HA NEM KÉSZÜLSZ EL ÖT PERCEN BELÜL ÉS MIATTAD FOGOM LE KÉSNI AZ ORVOST KINYÍRLAK!
-mindjárt megyek-kiáltott vissza-Steve-nek mondtad már?
-már elmondtam,hogy nem fogom elmondani neki-sóhajtottam fel-ez az én döntésem és..és egyedül fogom végig csinálni!
-de ez az ő gyereke is-dugta ki a fejét az ajtón-van joga tudnia!
-nem ő szenvedne vele kilenc hónapot-vágtam rá
-pedig olyan cuki lenne egy mini Steve vagy Mini Davina!
-majd lesz amint olyan lesz az anyagi hátterünk,hogy jól tudjon élni-mondtam szemébe nézve-addig meg..meg ez van!
-biztos ne menjek veled?ki vehetek egy napot!-mondtam szemembe nézve
-nem kell, csak menj és élvezd a napot,este meg a pokol tüzét!-mosolyogtam rá-a kocsiban várlak!-jelentettem ki.Igen, azóta történtek dolgok hogy a pláza "felégett".Steve és én papíron már házastársak vagyunk, illetve össze is költöztünk már amik nagyon jók.Az egyetlen rossz dolog most az,hogy terhes lettem és talán ki lehetett találni de..de elfogom vetni mert szerintem még nem vagyunk olyan helyzetben,hogy egy gyerekről tudjunk gondoskodni.
Miután Dustint elvittem a gimibe egyből a kórházba indultam.Egyedül akartam ezt végig csinálni és csak Dustinnak szóltam róla.Hogy miért?mert látta a terhességi tesztet a kukában mikor nálunk volt.
Az orvoshoz érve a pulthoz mentem ahol elmondtam miért vagyok itt és hogy időpontom is van már.Éreztem magamon tekinteteket és hallottam,hogy sugdolóznak de nem akartam,most ezekre koncentrálni.Tarthatnak engem bárminek én most ezt látom helyes döntésnek.Kaptam egy külön szobát,ruhát amit át is vettem majd olyan tíz perc múlva jött vissza az orvos és adott nekem valami gyógyszert,gondolom én altatót vagy nem tudom amit be is vettem.Kezdtem egyre fáradtabb és fáradtabb lenni míg végül minden elsötétült.Órákkal később már otthon voltam.Próbáltam kipihenni magamat viszont egyszer csak megcsörrent a telefon-igen?-szóltam bele
-szia Davina-hallottam meg Dustin hangját-mit gondolsz estére jól leszel?
-talán.. miért?
-kéne valaki a pokol tüzébe Lucas helyett!
-és rám gondoltál?-kérdeztem egy kis csend után-ugye tudod, hogy Eddie utál engem?
-Steve-et utálja!
-ja,én meg Steve barátnője vagyok Dustin!
-de kérlek,kérlek, esküszöm hogy jó lesz!-kerlelt tovább-ha akarod Steve-nek is elmondom,hogy csak miattam jöttél el és nem csalod meg Eddievel!
-Dustin..elmegyek,jó?-sóhajtottam fel-pólót is kapok?
-kapsz!akkor este?
-este találkozunk-nevettem el magamat és ezután letettük a telefont.El kell kezdenem készülődni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝗩𝗘𝗡𝗢𝗠𝗢𝗨𝗦 𝗟𝗢𝗩𝗘ˢʰ ✓
Fanfic𝗠𝗘𝗟𝗬𝗕𝗘𝗡, Davina Henderson beleszeret az öccse legjobb barátjába, a híres Steve Harringtonba.