EwelynTown - Pisarz
Creatikgraf- Dziennikarz
D : Hej Bardzo mi miło, że zgodziłaś się na udzielenie wywiadu a teraz przejdźmy do pytań. Na wstępie chciałabym zapytać jak natrafiłaś na tą aplikację i jak długo już na niej jesteś?
P : Na wattpada trafiłam przypadkiem. Pamiętam, że było to bodajże w 2016 roku. Szukałam jakiś opowiadań o parze z mojego wtedy jednego z ulubionych seriali i tak trafiłam na wattpada.
D : Ooo już bardzo długo! Pamiętasz może jaka była Twoja pierwsza książka?
P : Pamiętam, ale nie wiem, czy można nazwać to książką. Napisałam wtedy kilka rozdziałów "historii" Riley i Farkla z Dziewczyna poznaje świat. Szybko się poddałam. Pierwszą skończoną książką było Nowe Pokolenie.
D : Oj tak pierwsze pracę są najtrudniejsze. Z początku byłaś bardziej czytelnikiem czy od razu zabrałaś się za pisanie ?
P : Początkowo czytałam, nie tylko na wattpad, ale także różnego rodzaju opowieści na blogach, które dotyczyły np. Harrego Pottera. Potem z biegiem czasu stwierdziłam, że także chciałbym spróbować. Szczególnie, że od tamtej pory nie miałam żadnego hobby.
D : Pisanie super Ci wychodzi z czasem nabiera się wprawy. Teraz przejdźmy do twojego nicku. Skąd wziął się pomysł i czy był zmieniany ?
P : Dziękuję bardzo. Zakładając profil zastanawiałam się, co dobrze będzie współgrało ze mną i stwierdziłam, że chciałabym pokazać moje "miasto". Czyli całość mnie, jakbym poprzez pisanie oprowadzała także po swoim świecie i po samej sobie. W mojej nazwie zmieniłam jedynie to, że wcześniej na końcu znajdowała się cyfra. Potem ją usunęłam, bo nie podobało mi się to.
D : Bardzo pomysłowo. A co byś najchętniej usunęła, a co dodała do tej aplikacji ?
P : Dodałabym na pewno to, aby niektóre opowieści nie były dostępne dla młodszych osób. Nie wiem, co bym usunęła. Myślę, że po prostu opowieści niosące nienawiść
D : Ooo bardzo Ciekawe pomysły. Co do pierwszego to się zgadzam powinno być że jeżeli jest kategoria wiekowa to książki powyżej czyjegoś wieku nie powinny się wyświetlać. Czy jest coś co chciałabyś przekazać młodszej sobie lub początkującym pisarzom, jakieś wskazówki ?
P : Z pewnością coś co powtarza myślę, że każdy, aby po prostu się nie poddawać i pisać, gdy tylko coś wadnie do głowy. W tym momencie mam kilka pomysłów na książki, które czekają na odpowiedni czas, aby je napisać. Ważne jest także tworzenie osobnego pliku bohaterów danej książki, aby łatwiej było ich opisywać na przestrzeni całej opowieści.
D : Każda rada jest dobra I myślę, że pomoże wielu początkującym. Czy masz jakiegoś ulubionego autora wattpadowego lub autora który pisze na papierze i wydaje swoje książki?
P : Muszę przyznać, że nie mam swojego ulubieńca ani na wattpadzie ani jeśli chodzi o książki. Z wattpada mogę wymienić np. AngelGirl854 czy Syllvi_a. Jeśli natomiast chodzi o pozostałych autorów uwielbiam powieści Jane Austen,Veronice Roth oraz Mariah Woolf.Nie mogę oczywiście nie wymienić J.K . Rowling oraz Stephany Meyer.
D : Super pewnie jak każdemu i Tobie gwiazdki, komentarze czy wyświetlenia sprawiają radość. Co jest dla Ciebie najbardziej satysfakcjonujące?
P : Bez wątpienia komentarze. Wtedy dokładnie widzę, co się w tej książce podoba, czytam o emocjch towarzyszących innym przy czytaniu moich opowieści. Jest mi miło, gdy obserwuje, że to co chciałam przekazać jest odbierane w taki sposób, jaki chciałam. Ważna jest dla mnie opinia czytających , choć muszę przyznać, że gdy już coś w treści opowiadania sobie ustalę, nie zmienię tego, chociaż nie wszytskim prowadzenie danego wątku może się podobać.
D : Oj tak komentarze, są okropnie miłe, a jak szukasz książek tu na wattpadzie to szukasz skończonej, w trakcie pisania czy Nie zwracasz na to uwagi?
P : Najczęściej sprawdzam opowieści, które są zakończone, ponieważ nie jestem zbyt cierpliwa, chociaż ostatnio dłużej trzeba czekać na rozdziały moich książek. Jednak zdarza mi się czytać nie skończone książki, ale potem się denerwuje, gdy nie mogę się doczekać dalszego rozdziału.
D : Heh czekanie jest okropne. A czy spotkałaś się tutaj z hejtem nie koniecznie na ciebie?
P : Oczywiście, spotkałam się z hejtem, chociaż na pewno nie ma go aż tak dużo na tej platformie
D : Takk to lubię tutaj, a jeżeli chodzi o sposób czytania preferujesz książki papierowe czy np. Na telefonie ?
P : Preferuje książki papierowe, chociaż częściej zdąża mi się czytać na telefonie ponieważ nocą jest to wygodniejsze.
D : Hehe z telefonem jest łatwiej, natomiast książki są świetne. Dobrze, ja Tobie bardzo dziękuję za wywiad super się rozmawiało a ty bardzo precyzyjnie odpowiadałaś na pytania. Czy są jakieś osoby które chciałbyś tu pozdrowić lub polecić?
P : Dziękuję bardzo za wywiad. Cóż pozdrawiam wszystkich czytających i oczywiście zapraszam na swoje książki.
CZYTASZ
Wywiady
RandomWywiady na wattpadzie- Możecie zgłosić siebie a ja z przyjemnością przeprowadzę z wami wywiad na temat waszej twórczości