Wywiad z @vxyuqi

29 5 0
                                    

vxyuqi - Pisarz
Creatikgraf- Dziennikarz

D : Hej, na wstępie chciałbym zapytać o Twój nick, jak powstał? Był zmieniany ?

P : Tak, mój nick był zmieniany i to dużo razy. Na początku miałam nick buckethatrzeczny, którą wymyśliłam z moją przyjaciółką, ale po jakimś czasie mi się znudził i zmieniłam go na Marlena_Leclerc, od imienia, które mi się podobało i nazwiska mojego ulubionego kierowcy, ale po paru miesiącach zastąpiłam nazwę na Anya_Leclerc, od imienia Anyi Taylor Joy i to była nazwa, którą miałam najdłużej. Ostatnio zmieniłam nazwę na vxyuqi, która była nazwą mojego dawnego konta na tiktoku.

D : Oo super wypowiedź, a twoj początek na wattpadzie? Jak znalazłaś tą aplikację?

P : To było w 2019 roku. Znalazłam tą aplikacje przez przypadek. Siedziałam wtedy na samequizy i robiłam jakiś quiz o zespole Queen, a we wpisach autorki tego był jej wattpad. Postanowiłam w niego kliknąć i zaczęłam czytać jej książki. Od tamtej pory jestem zakochana w tej aplikacji

D : O, tutaj wspominasz o samychquizach czy sama publikowalś tam coś?

P : Tak, moje pierwsze ff były właśnie na samequizy.

D : A czy masz ulubionych autorów tu na wattpadzie?

P : Mam jedną JBHiddleston.

D : Okey, a z tych wydających swoje książki?

P : Bardzo lubię Jenny Han i Alice Oseman.

D : A czy masz jakąś radę dla początkujących pisarzy tutaj ?

P : Tak. Nie przejmujcie się hejtem i róbcie swoje.

D : A co uważasz za najlepsze, gwiazdki, komentarze czy wyświetlenia?
P : Chyba gwiazdki i wyświetlenia.

D : Masz może coś czego nie lubisz czytać w książkach?

P : Jest jedna rzecz. I w książkach papierowych i w książkach tutaj nienawidzę trójkątów miłosnych. Strasznie się przy nich gubię i w większości jest tak, że jednej postaci nie lubię.

D : A charakter bohaterów którego nie lubisz?

P : Taki, który przez połowę książki jest arogancki, nieprzyjemny, a w następnej połowie się zmienia na takiego miłego.

D : Oj takk, A jak piszesz to utożsamiasz się z bohaterami ?

P : Tak, zawsze utożsamiam się z postacią, kiedy piszę. Przyznam też, że każda postać, którą wymyśliłam ma jakąś moją cechę charakteru bądź wyglądu

D : O jak fajnie, wspominasz ze twoje postacie mają jakas cząstkę Ciebie. Czy masz jakąś książkę do której dodałaś jakąś historie że swojego życia?

P : Tak. W mojej pierwszej książce, czyli "Don't leave me, please" był moment w którym bohaterka opowiada jak poznała Formułę 1 i właśnie jej historia poznania tego sportu jest z mojego życia.

D : Ooo Wow super, Czy jak szukasz książek to szukasz skończonych, rozpoczynających swoją przygodę czy nie zwracasz na to uwagi?

P : Nie zwracam na to uwagi, ale zdecydowanie bardziej wolę skończonę dzieła.

D : Niestety czasem kiedy pisanie jest w trakcie trzeba poczekać. Wolisz czytać one- shoty czy dłuższe historie?

P : Chyba dłuższe historie. Uwielbiam one-shoty, ale często są tak dobre, że nadawałyby się na książki i autor zostawia nas z takim niedosytem

D : Oj takk hahah, Okey ja Tobie ogromnie dziękuje za wywiad, bardzo miło się rozmawiało. Czy chciałbyś tu kogoś pozdrowić lub polecić?

P : Było mi bardzo miło i haha nie mam nikogo do pozdrowienia albo polecenia.

WywiadyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz